Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NASCAR-pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vompatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jatketaas taas yksinpuhelua.

En edelleen tajua tän pelin arvosanoja, moninpeliä en oo koittanut, mutta vaikka se ilmeisesti on täyttä kuraa, niin ei se saisi tiputtaa aivan loistavan pelin arvosanaa 4-6 luokkaan. Tällä hetkellä ainut ajopeli jota tulee pelailtua. Aivan huikeita kisoja jokainen jota kisaa.


Tiputin pykälällä vaikeustasoa ja nyt olen kilpailuissa taistelemassa kärki kymmenikössä. Sen verran tasaisesti ollut maalissa 3-10 välillä, että puolessa välissä kautta nyt johdan 3 pisteellä. Yksi kisa voi kyllä tiputtaa sijaa huonommaksi monta pykälää...kisoista kun saa voittaja sen vajaat parisataa pistettä.

Tuossa ajelin kolme kisaa joissa ekassa olin siellä 20 korvilla varikkokäynnille asti, jonka jälkeen nousin 10 joukkoon. Sitten kuitenkin pieni lipsahdus ja osuma toiseen autoon ja pyörähdys. Joukon hänniltä sitten turva-auton perään.

Itselläkin alkoi polttoaine loppua, mutta sopivasti kisan lopussa AI kolaroi..olin jossain 30 korville noussut. AI:llä polttoaine oli ilmeisesti vielä vähemmällä kun olivat ennen mua käyneet tankkailemassa. Suurin osa edestä varikolle ja kun turva-auto poistui radalta, oli 2 kierrosta jäljellä ja olinkin noussut sijalle 3 tekemättä mitään. Tuoreilla renkailla tuli autoja ohi, mutta maali onneksi tuli nopeasti vastaan ja olin sijalla 9 lopulta.

Toisessa vähän samanlaista menoa, mutta jäin itse kolarin alle puolessavälin kisaa ja rikoin jousituksen, pakko käydä varikolla. Lopulta olin 41. Maalissa.

Kolmas rata sopi minulle ja 6 lähtöruudusta helppoon voittoon ja nousin siis 3 pisteen sarjajohtoon kun ollaan kauden puolivälissä.

En voi kyllä muuta sanoa kuin, että on tämän vuoden parasajopeli meikäläisen makuun. Haastetta piisaa, ajaminen on nautinnollista ja kisoissa on tapahtumia. 9:n peli edelleen.
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3]

Kuulostaa aika hyvältä ajopeliltä, ja nascarkin oisi ihan mukavaa vaihtelua. Minkälainen ajaa ratilla jos joku on kokeillut?
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3]

Kuulostaa aika hyvältä ajopeliltä, ja nascarkin oisi ihan mukavaa vaihtelua. Minkälainen ajaa ratilla jos joku on kokeillut?

Ite ajan nimenomaan vain ratilla. On yllättävänkin haastavaa ja kyllä on tunne et ajaa todella raskasta autoa "ilman jarruja". Varikolta lähtiessä auto lähtee lapasesta todella herkästi. Sen verran sutii tyhjää.

Siellä on myös pari normaalia moottorirataa ja jos joku on ajanut SuperCar challengea saman firman tekelettä, niin kuvitelkaa se vaikeus siirrettynä autoon joka on suunniteltu ajettavansi ympyrää, jota ei ole tarkoitettu jarruttamaan ja painaa syntisesti... Eli aikapaljon sai vaikeustasoa laskea et pärjäsi. :)


Kyllä nimenomaan ratti peli tämä on.
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3]

Rupeaa ihan tuhottomasti houkuttamaan tämä peli kun lukee näitä Mäksän juttuja. tulisiko sitten tästä se toinen autopeli omaan hyllyyn, kun GT5:n pelaaminen kärsii pienestä motivaation puutteesta :o
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3]

Ei tuo ajomalli nyt ihan verrattavissa ole gt5:n tai mikään muukaan koko pelissä. :) Tai no jos vain gt5:n Nascar osuuksia vertaa niin tämä vie voiton.

Parhaillaan alkamassa nelonen pro:lta suorana Nascar. Täytynee pistää ajopenkki samalla tulille ni voi ajella samalla ku kattoo oikeata menoa. :)
 
Nyt tämä on tarjolla psn storen puolella (vai tuleekos tänään tms.).

Jos Nascar pätkääkään kiinnostaa niin suosittelen tämän hankkimaan. Pädituntumasta ei mitään tietoa, mut rastilla tää on kivaa viihdettä kyllä.
 
Tätä pitää kyllä harkita jos on 10e niinkuin eilen PS:n sivuilla väitettiin ja plussalaisille ilmeisesti vielä myös -20%? En juuri nyt itse pääse tarkistamaan asiaa.

Tekeekös tässä AI kuskit virheitä ja aiheuttavat keltaisia lippuja vai jääkö virheiden teko pelkästään pelaajalle niinkuin F1:ssa?
 
Tätä pitää kyllä harkita jos on 10e niinkuin eilen PS:n sivuilla väitettiin ja plussalaisille ilmeisesti vielä myös -20%? En juuri nyt itse pääse tarkistamaan asiaa.

Tekeekös tässä AI kuskit virheitä ja aiheuttavat keltaisia lippuja vai jääkö virheiden teko pelkästään pelaajalle niinkuin F1:ssa?

Ai tekee virheitä useammin kuin F1:ssä...mutta se ei ole paljon se. Kauden aikana ehkä kerran..
 
Ei taida olla tulossa Suomi storeen, kun ei näy vai mikä siellä jumittaa ?
Pitäisikö odottaa ensi keskiviikkoon vai ostaisiko sen tuolta GB storesta, jossa se näyttää olevan.
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3]

Eksyin storeen tänään ja sielähän tämä peli oli ja eiku ostamaan.Pari kisaa ajelin padilla ja hyvinhän se silläkin onnistui vaik kaikki ajoavut on pois.Ratilla on varmasti mukavaa ajella tätä,täytyy huomenna koittaa ratilla.:)
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3]

Pakko täältäkin nostattaa peukku pystyyn pelin puolesta, on kyllä jäätävän haastava peli pitkään aikaan.

Ja nostaa noiden "punaniska-räikkösten" arvostusta, ku tankilla kiertää tollasta pualen mailin pyörylää kahtasataa... Itellä tuppaa tulemaan joka kisassa aika paljon peltihommia varikkoukoille.

Kaiken lisäksi peli on tarpeeksi yksinkertainen ,turhat kikkailut on jätetty pois, ja keskitytty olennaiseen ( Kisoissa todellakin "aito" NASCAR- tunnelma )

Jokaisen autopeliystävän pakko-ostos !!!

Koska Hippula vetästään onlineen ??:)

Edit: Ja ratilla mennään...
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3]

Hmm? Mitähän tästä sanoisi? Ekat fiilikset olivat että hitto mitä kuraa. Mutta onhan tässä oma vetovoimansakin. Buginenhan tämä tekele on. Sain draftia ilman että ketää oli edessä ja sitten häiritsevämpää oli se että sain damagea ilman että osuin mihinkään, liekö sitten näkymätön kani juossut autoni alle? Joka tapauksessa häiritsevää kun suorituskyky tippui huomattavasti tämän takia.

Taattua Euthenyxia tämä on. Easy ja medium -tasot ovat liian helppoja ja hard on vaikea siksi että tekoälykuskit ajavat tahallaan kylkeen ja kierroksilla ohitettavat blokkaavat parhaansa mukaan. Mutta kyllähän tätä pelaa.
 
Vastaus: NASCAR The Game 2011 [PS3]

Sen vert vähän varmaan porukkaa kiinnostaa, etten uutta ketjua viitsi tehdä.

Sama poppoo tekee 2014 nascarin. http://www.konsolifin.net/playstation/uutiset/9340/

Edellinen kesti todella kauan saapua Eurooppaan, joten itsekin tilasin jenkeistä. Onkohan tämä tulossa maaliskuussa heti jo Eurooppaankin?

Ostoslistalle menee ehdottomasti, sillä edellinen versio oli kyllä ratilla mukavaa ajelua.
 
Vastaus: NASCAR-pelit

Katselin tuossa netistä että 45 € hintaan näyttäisi saavan kaupasta. Onko tuon NASCAR '14 kehittäjä Eutechnyx tehnyt millaista jälkeä aikaisemmin?
 
Vastaus: NASCAR-pelit

Ajomalli loistava yleensä, pelillisesti keskitasoa. Pistätkö linkkiä niin sais ostettua. :)

Edit: Konsolinetistä tilattu. Toimitettuna kotiin kirjeessä 45,45e. :)
 
Ylös Bottom