Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Olisin kiinnostunu killasta.

En omista mikkiä vielä, mutta hankin sen ennen kuin *Killzone 2* ilmestyy. Eli jos on vielä tilaa niin voisin liittyä.

Eli PSN: Alppa

Pistäppä foorumeille viestiä, "Liittyminen"-osioon.

E: Pahoitteluni, en huomannut viestiäsi ketjussa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Juu eli mua vähän kiinnostas liittyy jos vaan mukaan huolitte :)

PSN ID: Ziibo_FIN ja mikkikin löytyy
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Onko klaanissa vielä tilaa 14-vuotiaalle pojalle, jolla on jonkinlaista kokemusta räiskintäpeleistä? Eniten pelannut cod wawia. Headsettia ei ole tällä hetkellä, mutta sen voin ilman muuta hankkia jos se on pakollinen.
PSN: sanzer
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

[nB] ei tällä hetkellä enää rekrytoi, eli jäseniä on nyt kaikkien klaanilaisten mielestä tarpeeksi...
Tulevaisuudessa luultavasti rekrytoimme lisää kun jäseniä jää pois ja ilmoittelen sitten myöskin täällä kun rekrytointi avataan jälleen.

Kiitosta kaikille hakijoille..
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Northern Brothersiin on hakusessa pari uutta, mikillistä, asiallista, huumorin kestävää jätkää (tai tyttöä) parin epäaktiivisen jäsenen poistuttua keskuudestamme...
Pistäkää tähän topicciin viestiä tai privaa minulle jos kiinnostaa.
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Mitenkäs usein ootte matseja pelaillu? Onko homma vakavaa vai vähän enemmän kieli poskella meininkiä?

No eniwei, minua kiinnostais päästä tässäkin matseja pelaileen. Olen 24 vuotias äijänkäppänä ja mikki sun muut vermeet huumorintajua myöten löytyy. Kokemusta klaanipeleistä ja toiminnasta ihan riittävästi, onhan tässä tullut vuosi oltua [FoD] Face of Death klaanin Co-Leaderina ja sitä ennen memberinä. Call of Duty 4:sta ja WaWia pelattiin ihan ok menestyksellä. Pelaajana en varmaan ole yhtä hyvä kun te nuoremmat yhden miehen armeijat, mutta kyllä minä puoleni pidän :p

Heitä privaa jos tahot tarkempia tietoja tai tilastoja.
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Mitenkäs usein ootte matseja pelaillu? Onko homma vakavaa vai vähän enemmän kieli poskella meininkiä?

No eniwei, minua kiinnostais päästä tässäkin matseja pelaileen. Olen 24 vuotias äijänkäppänä ja mikki sun muut vermeet huumorintajua myöten löytyy. Kokemusta klaanipeleistä ja toiminnasta ihan riittävästi, onhan tässä tullut vuosi oltua [FoD] Face of Death klaanin Co-Leaderina ja sitä ennen memberinä. Call of Duty 4:sta ja WaWia pelattiin ihan ok menestyksellä. Pelaajana en varmaan ole yhtä hyvä kun te nuoremmat yhden miehen armeijat, mutta kyllä minä puoleni pidän :p

Heitä privaa jos tahot tarkempia tietoja tai tilastoja.

Kannattaa suunnata klaanin-foorumeille. Siellä sitten rekisteröityä ja mahdollisimman nopeasti tulla mukaan peleihin.

Matseja on tullut nyt vähän useammin pelattua ja koitetaan jatkossa ottaa enemmän. Ja homma ei ole vakavaa, eikä kieli poskella meininkiäkään. Pelejä pelataan rakkaudesta peliä kohtaan ja siksi kun tutulla porukalla on hauska pelata :).
 
Vastaus: [nB] Killzone 2 klaani rekrytoi

Kannattaa suunnata klaanin-foorumeille. Siellä sitten rekisteröityä ja mahdollisimman nopeasti tulla mukaan peleihin.

Matseja on tullut nyt vähän useammin pelattua ja koitetaan jatkossa ottaa enemmän. Ja homma ei ole vakavaa, eikä kieli poskella meininkiäkään. Pelejä pelataan rakkaudesta peliä kohtaan ja siksi kun tutulla porukalla on hauska pelata :).


Oisko halua ottaa klaani matsia? 3vs3 laittakaa viestiä tulemaan

id:lebaster
 
Ylös Bottom