Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2k10 [PS3]

Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Tänään pitäis pelin saapua ja mielenkiinnolla odotan tota My Player- modea. All-around laituri ois suunnitteilla, tai sitten puhdas takamies. Saa nyt nähdä.

Modea jo kokeilleet, ootteko minkälaisia pelureita väsännyt?
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Tänään pitäis pelin saapua ja mielenkiinnolla odotan tota My Player- modea. All-around laituri ois suunnitteilla, tai sitten puhdas takamies. Saa nyt nähdä.

Modea jo kokeilleet, ootteko minkälaisia pelureita väsännyt?

Itse tekaisin 3-linko Petteri Koposen Point Guardiksi. Kesäleiri Clippersien kanssa ei tuonut paikkaa auringossa, vaan D-Leagueta tahkotaan.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Tänään pitäis pelin saapua ja mielenkiinnolla odotan tota My Player- modea. All-around laituri ois suunnitteilla, tai sitten puhdas takamies. Saa nyt nähdä.

Modea jo kokeilleet, ootteko minkälaisia pelureita väsännyt?

All-round SG. Kesäleiriltä ei auennut paikkaa Hornettien harjoitusleirille.

Haasteita kun kaipaan, niin valitsin Bostonin harjoitusleirin. Samasta pelipaikasta onneksi taistelee vain viisi kaveria :D Taitaa D-Liiga kutsua... Ellen sitten onnistu päihittämään paria Allenia. Viisi harjoituspeliä aikaa todistaa olevansa pelipaikan arvoinen.

Hauskalta moodilta vaikuttaa toi MyPlayer, tosin epäilen etten jaksa sitä tahkota ihan 82 peliä.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Noniin, nyt on ensikosketus saatu My Player modesta. Tein all around small forwardin ja Lakersin paidassa tahkosin kesäliigaa. No odotetusti D-liiga kutsui ja nyt aletaan tahkoamaan siellä.

Miten muilla kasvoi tuon kesäliigan aikana overall? Näyttää aika hitaasti nousevan vaikka tuhlasin kaikki skill pointsit mitä oli. Drillit ois voinu mennä paremmin, jokaisesta ei kultaa tullu.

D-liiga kun alkaa, mun jampan overall tais olla 43.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Nostan tämän vanhan ketjun nyt ylös, koska törmäsin tähän peliin vasta äsken. Nba 2K09 peli oli todella onnistunut ja sen parissa tuli vietettyä useita viikkoja, mutta jouduin sen loppujenlopuksi myymään huonon tv:n takia ja nyt olisi uuden telkun myötä tämän pelin osto edessä. Kyselisin, että kuinka buginen tämä peli todellisuudessa on, kun olen netistä lukenut että olisi aika buginen teos kyseessä? Sekä se, että kuulemma 2k9 oli tätä uudempaa paljon parempi, joten ehkä kannattaisi ostaa se vanhempi painos mieluummin. Täten kyselisin näitä 2 asiaa teiltä, jotaka tämän pelin omistatte.

Lisäkysymyksenä vielä, että NBA 2K10 Draft Combine on mahdollista saada myös Suomesta, niin xbox 360:lle ja PS3:lle?
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

2K10 on ehdottomasti tasapainoisempi ja parempi kokonaisuus, kuin 2K9. Varsinkin parin päivityksen jälkeen (uusin tuli vasta jokunen päivä sitten jakoon) on 2K Sportsin uusin erinomainen koripallopeli. Jos pidit 2K9:stä ja pystyit elämään sen bugien kanssa, tulet "rakastamaan" tätä uusinta painosta.

Bugeja pelistä edelleen löytyy, toki useat niistä pahimmista ovat korjaantuneet päivitysten myötä. Silti niitä edelleen löytyy, erityisesti uudesta MyPlayer-moodista. Normi pelimuodossa peli muistuttaa mielestäni hyvin jo oikeaa touhua.

Lisäksi 2K10 lähtee jo niin edullisesti, ettei vanhan 2K9 hankintaa edes kannata harkita.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Suuret kiitokset vastauksesta :) Täytyypä mennä huomenna tämä teos ostamaan!
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

2K10 on ehdottomasti tasapainoisempi ja parempi kokonaisuus, kuin 2K9. Varsinkin parin päivityksen jälkeen (uusin tuli vasta jokunen päivä sitten jakoon) on 2K Sportsin uusin erinomainen koripallopeli. Jos pidit 2K9:stä ja pystyit elämään sen bugien kanssa, tulet "rakastamaan" tätä uusinta painosta.
tähän varmistus myös tästä suunnasta..on kyllä iha huippupeli..joojoo bugeja on, ja varsinki oli (!) mut ainaki ite pystyn niiden kans elämään..ehdottomasti poistoon vaan..! hinnankaan ei luulis olevan paha.. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Eihän tämä enää hypeä ole, vaikka otsikko niin sanookin. Mutta asiaan. Peli itselläkin viimein hankittuna ja sunnuntaina pääsee sitä testaamaankin, niin kyselisin jo valmiiksi, että olisiko kenelläkään suosituksia mitkä rosterit, sliderit jne kannattaisi ekana lähteä testaamaan?
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Eihän tämä enää hypeä ole, vaikka otsikko niin sanookin. Mutta asiaan. Peli itselläkin viimein hankittuna ja sunnuntaina pääsee sitä testaamaankin, niin kyselisin jo valmiiksi, että olisiko kenelläkään suosituksia mitkä rosterit, sliderit jne kannattaisi ekana lähteä testaamaan?

Samaa tiedustelen myös minä. Lisäksi, miten tässä toimii online? Lätkän puolella oli "ihan vähän" ongelmia.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Rosterit päivittyy automaagisesti, jos on jotain päivitettävää. Ite oon menny ihan default slidereilla ja mun mielestä on ihan ok. Onlinea en oo testannu, kun aika tuppaa menemään tuon My Playerin kanssa, eikä oikeestaan ole intoakaan testata.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Rosterit päivittyy automaagisesti, jos on jotain päivitettävää. Ite oon menny ihan default slidereilla ja mun mielestä on ihan ok. Onlinea en oo testannu, kun aika tuppaa menemään tuon My Playerin kanssa, eikä oikeestaan ole intoakaan testata.

Juu niinhän nuo rosterit näyttävät päivittyvänkin automaagisesti eli erilailla kuin tuossa lätkässä. Sliduista otin käyttöön jotkut eniten ladatut, mutta näin nyyppänä niitäkin piti säätää helpommaksi. Sen jälkeen löytyikin tuo My Player ja se oli sitten menoa. Koukku upposi ja syvälle kurkkuun. Eilenkin koko päivä meni sitä tahkotessa. Loistavaa matskua :)
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Sen jälkeen löytyikin tuo My Player ja se oli sitten menoa. Koukku upposi ja syvälle kurkkuun. Eilenkin koko päivä meni sitä tahkotessa. Loistavaa matskua :)


Minkälaisen pelaajan väänsit?

Mitä ite olen testannut, niin athletic-tyypillä on pienempi "kipukynnys" aloittaa ura. Sillä on alussa aika tasapainoiset statsit.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3]

14 peliä pelattu Lakersissa ja mun sg:n overall on nyt 54. Ppg pyörii 20 pinnan kohilla, apg ja rpg on kolmen pintaan.

Kausi muuten on lähteny takkuillen käyntiin joukkueella, 7-7 ja conferenssin viimeisellä pudotuspelipaikalla kiikutaan. Kobe on ollut alkukaudesta täys susi, n. 16 pinnaa / peli.

Ja käsittämättömäst ollaan hävitty pelejä, joissa ollaan oltu 10.15 pinnaa johdolla ja vastustaja kiriny kiinni ja menny ohi.

Nyt oon pelannu 8 minuutin erillä, jolloin lopputulokset on ollut aika realistiset. Täysillä minuuteilla kun simuloit sun vaihtopenkkiajan pois, niin kone mättää hurjia lukemia ja matsien yhteispistemäärä kiikkuu jossain 260:n tienoilla.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3 Hype]

Minkälaisen pelaajan väänsit?

Mitä ite olen testannut, niin athletic-tyypillä on pienempi "kipukynnys" aloittaa ura. Sillä on alussa aika tasapainoiset statsit.

Heittävä SG. Overall on tällä hetkellä muistaakseni 48. Takkuillen pelit lähti käyntiin ja D-liigasta vauhtia. Siellä muutama peli ja Dallasiin isojen poikien peleihin. Siellä on ollut tällaiselle nyypälle alussa hankalaa, mutta pikkuhiljaa alkaa sujumaan paremmin. Puolustaminen oli/on varsinkin hankalaa. Tehot taitaa olla noin 7 PPG, 2 APG, 1,5 RPG ja heittoprosentit heikkoja, mutta pikkuhiljaa nekin nousussa. Defence arvoja nostellut melko ahkerasti ja siinä ohessa alkanut nostamaan heittoja ja muutakin pikkasen.
 
Vastaus: NBA 2k10 [PS3]

oon tässä nyt hakkaillu tota association-modee ja mua vituttaa iha suunnattomasti ku about kaikkien mun pelaajien noi mielialat vaan laskee ja laskee..ei tunnu auttavan yhtää mikää..pelaan denverillä ja esimerkiks billups pelaa mulla 32 minuutista aina about jonkun 25, ja muut sarjan pointtistarbat jotain just 20 minuutin pintaa mut silti vaan valittaa koko ajan et kaikki olis päin ******..ja sama koskee jokaista muutaki pelaajaa..! millä noita oikein pystyis "rauhotteleen"? peliesityksissä noi mielialat ei oikein tunnu vaikuttavan yhtään mitää, pelit kulkee iha jees silti..nenén jo kauppasin pois mun jengistä ku sain hyvän tarjouksen marcus cambystä, ja nenén mieliala olis jossai 25 alapuolella..

sit toinen kysymys on et millä noita pelaajia sais kehitettyä? eiks oo muuta ku se development-homma? siinäki pystyy tekee vaa jotai tyyliin kaks reeniä/kuukausi, ja sit tarvii venaa seuraavaan kuuhun..ärsyttää ku oon iha kujalla koko pelistä :(
 
Ylös Bottom