Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko PS4-versio PS3-versiota parempi muuten kuin grafiikoiltaan? Jostain ulkomaiselta keskustelupalstalta luin, että itse peli olisi parempi PS3:lla.
Onko jollain kokemusta molemmista versioista?
Onko PS Storessa olemassa joku tarjous, jos päivittää PS3-version PS4-versioon?
Jostain ulkomaiselta keskustelupalstalta luin, että itse peli olisi parempi PS3:lla.
Ei. Muunna vaikka netissä jollain muuntimella mitat jos haluat ne tietää.Pystyykö PS4-versiossa jotenkin vaihtamaan pelaajien pituuden ja painon senteiksi ja kilogrammoiksi?
PS4-versiossa pätkii äänet. HDMI:llä konsoli kiinni telkussa. Onko muilla vastaavaa ongelmaa? Onko ongelmaan joku ratkaisu?
On yleinen ongelma, joka ei ole vain tämän pelin ongelma, vaan PS4:n bugi. Ainakin battlefieldissä joillain samaa ongelmaa. Itsekin kierrän ongelman Sonyn 5.1 kuulokkeilla jolloin toimii.
Onko tietoa, miten äänet saisi HDMI:llä toimimaan?
Kyllä tämä äänivika on ihan tässä pelissä. Pleikkari kolmosellakin pari edellistä NBA peliä särkivät välillä ääntä. Tässä ne tosin katkeaa hetkeksi kokonaan PS4llä. Yhdellä patchilla tämä jo korjaantui, mutta särkyi sitten taas uudestaan seuraavalla.Mulla ne toimii kun on stereona, eikä ota monikanavaääntä ulos, mutta muuten ei kai oikein voi tehdä kuin odottaa korjausta. Etenkin kun vika ei ole läheskään kaikilla ja osalla tulee ihan eri peleissä se.
Kyllä tämä äänivika on ihan tässä pelissä. Pleikkari kolmosellakin pari edellistä NBA peliä särkivät välillä ääntä. Tässä ne tosin katkeaa hetkeksi kokonaan PS4llä. Yhdellä patchilla tämä jo korjaantui, mutta särkyi sitten taas uudestaan seuraavalla.
Mulla ne toimii kun on stereona, eikä ota monikanavaääntä ulos, mutta muuten ei kai oikein voi tehdä kuin odottaa korjausta. Etenkin kun vika ei ole läheskään kaikilla ja osalla tulee ihan eri peleissä se.
Eli PS4 asetuksista laitetaan äänet stereona vai?