Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

Vastaus: NBA 2K14

Jaahas. Peli sitten jäätyi (taas). Ensimmäinen joukkueharjoitus ja peli jäätyi, edellisessä MC:ssäkin peli jäätyi samaan kohtaan. PS4 siis kyseessä.
 
Vastaus: NBA 2K14

Onko PS4-versio PS3-versiota parempi muuten kuin grafiikoiltaan? Jostain ulkomaiselta keskustelupalstalta luin, että itse peli olisi parempi PS3:lla.
Onko jollain kokemusta molemmista versioista?
 
Vastaus: NBA 2K14

Onko PS4-versio PS3-versiota parempi muuten kuin grafiikoiltaan? Jostain ulkomaiselta keskustelupalstalta luin, että itse peli olisi parempi PS3:lla.
Onko jollain kokemusta molemmista versioista?

Molemmista kokemusta ja PS4 versio on 100x parempi.
 
Vastaus: NBA 2K14

Pystyykö PS4-versiossa jotenkin vaihtamaan pelaajien pituuden ja painon senteiksi ja kilogrammoiksi?
 
Vastaus: NBA 2K14

Kylläpä tuo MyCareer taas sylettää. Ekalla kaudella Portlandissa playoffeihin asti, sitten siirto Brooklyniin. Oma pelaaja on suht kova luu jo, toki kehittymisen varmaa on paljonkin. Power forward joka napsii levareita ja pistää vähän alle puolet heitoista sta sisään. Joukkukaverit tuntuvat olevan kuraa, vaikka pelaan taktiikan mukaisesti enkä sooloile.

Kolmannella kaudella free agencyn kautta sitten siirto Detoritiin, joka taisi harjata itäisen konferenssin edellisellä kaudella. Paperilla jäätävä joukkue, overall taisi olla 95 ja PF sieltä puuttui joten avaus vain vahvistui tuloni myötä. Olen nyt pelannut neljä peliä, kaikista tappio. Pari peliä simuloinut, joten jokunen voittokin sentään on plakkarissa. 4x12min kun pelaa niin ihan jokaista peliä ei jaksa pelata, tuntuu olevan sikäli hyvä päätös että joukkue välillä voittaakin. En muista vaikeustasoani, mutta voittoja vain ei yksinkertaisesti tule. En koe pelaavani väärin, vaan nimenomaan joukkueelle. Pitää pian koittaa olla röyhkeämpi, mutta tuskin sekään tulee auttamaan. Kele.
 
Vastaus: NBA 2K14

PS4-versiossa pätkii äänet. HDMI:llä konsoli kiinni telkussa. Onko muilla vastaavaa ongelmaa? Onko ongelmaan joku ratkaisu?
 
Vastaus: NBA 2K14

PS4-versiossa pätkii äänet. HDMI:llä konsoli kiinni telkussa. Onko muilla vastaavaa ongelmaa? Onko ongelmaan joku ratkaisu?

On yleinen ongelma, joka ei ole vain tämän pelin ongelma, vaan PS4:n bugi. Ainakin battlefieldissä joillain samaa ongelmaa. Itsekin kierrän ongelman Sonyn 5.1 kuulokkeilla jolloin toimii.
 
Vastaus: NBA 2K14

Onko tietoa, miten äänet saisi HDMI:llä toimimaan?

Mulla ne toimii kun on stereona, eikä ota monikanavaääntä ulos, mutta muuten ei kai oikein voi tehdä kuin odottaa korjausta. Etenkin kun vika ei ole läheskään kaikilla ja osalla tulee ihan eri peleissä se.
 
Vastaus: NBA 2K14

Mulla ne toimii kun on stereona, eikä ota monikanavaääntä ulos, mutta muuten ei kai oikein voi tehdä kuin odottaa korjausta. Etenkin kun vika ei ole läheskään kaikilla ja osalla tulee ihan eri peleissä se.
Kyllä tämä äänivika on ihan tässä pelissä. Pleikkari kolmosellakin pari edellistä NBA peliä särkivät välillä ääntä. Tässä ne tosin katkeaa hetkeksi kokonaan PS4llä. Yhdellä patchilla tämä jo korjaantui, mutta särkyi sitten taas uudestaan seuraavalla.
 
Vastaus: NBA 2K14

Kyllä tämä äänivika on ihan tässä pelissä. Pleikkari kolmosellakin pari edellistä NBA peliä särkivät välillä ääntä. Tässä ne tosin katkeaa hetkeksi kokonaan PS4llä. Yhdellä patchilla tämä jo korjaantui, mutta särkyi sitten taas uudestaan seuraavalla.

Samaa ongelmaa on PS4:lla lukuisilla eri peleillä, muunmuassa juuri BF4:lla, ja pelintekijät ovat ainakin itse väittäneet ongelman olevan nimenomaan Pleikkarin softassa ja jossain oli jopa selitetty se ilmiö mikä tuon aiheuttaa ja ainut korjaus on nimenomaan konsolin päivitys. Pelin päivitys ei tuota poista.

edit: tästäkin on jo viimevuoden puolella keskusteltu playstation 4 ketjussa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Joo olen lukenut. No eipä tuo niin paljon häiritse, ainakaan tuossa NBAssa. Harmittaa toki.
 
Vastaus: NBA 2K14

Mulla ne toimii kun on stereona, eikä ota monikanavaääntä ulos, mutta muuten ei kai oikein voi tehdä kuin odottaa korjausta. Etenkin kun vika ei ole läheskään kaikilla ja osalla tulee ihan eri peleissä se.

Eli PS4 asetuksista laitetaan äänet stereona vai?
 
Ylös Bottom