Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

Vastaus: NBA 2K14

Jos alottaisin uuden, niin saanko mitenkään jatkettua tuota nyt käynnissä olevaa mycareeria, vai onko se yks kerrallaan.

Kun päävalikossa menee sen MyCareer-pelimuodon päälle ja painaa kolmiota, niin voi hallinnoida niitä pelitilan tallennustietoja, eli tässä tapauksessa hahmoja. Eli kyllä, MyCareer-pelaajia voi olla käytössä ja tallennettuna useampiakin.
 
Vastaus: NBA 2K14

Pakko kysyy kokeneemmilta, et tasaantuuko peli (my career) tylsäksi vuosien saatossa? Mulla on nyt kun oon joka pelin aloittanut (aikaisemmin pelasin vaan "key gameja") sellaisia on/off-pelejä eli onnistuu kaikki heitot tai sit kaikki menee pipariksi. Oikeastaan koskaan ei ole tullut sellaista tasaista peliä suoritusmielessä.
 
Vastaus: NBA 2K14

Millä ihmeellä saan oman joukkueen pelaajan heittämään vapaasta paikasta mycareeressa???? Vaikka mulla on dimer level 3, niin ei millään viitti heittää vaikka olis kuinka vapaata tilaa. Vastustajan joukkue taas heittää heti kun saa passin vapaaseen tilaan. Todella raivostuttavaa :mad:
 
Vastaus: NBA 2K14

Tuli kokeiltua Ps4-versiota, graafisesti parempi, mutta pelituntumalta yhtä loistava Ps3-version kanssa.:D Playoffit ja yksittäisiä pelejä pelattu jo ps3:lla, Mitä seuraavaksi? MyGM, MyCareer vai Path to Greatness. Ehdottakaa.:confused:
 
Vastaus: NBA 2K14

Miten tuota MyTeamiä kannattaa ruveta rakentaan? En ole oikeastaan pelannu koko joukkueella lainkaan. Kaikki pelit MyCarrerin puolelta. Yhden pelinsilloin alussa koitin ja eikä tuntunut olevanmitään jakoja pronssi jätkillä jotain nba nippua vastaan. Ea:n puolella alussa on niin helppoja ne pelit et pärjääkuka vaan millä joukkueella tahansa. Ja nyt kun tämä koripallo on otettu uutena lajina kiekon ja jalkapallon rinnalle mukaan niin oon vähän hukassa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Pitkäaikaisena 2K -korispelien ystävänä ja näinkin vanhana äijänä olin suoraan sanoen aika täpinöissäni PS4 -versiosta, ja hankinkin sen heti uudelle alustalle - pääasiassa pelin lähes kaikkialla saamien ylistävien arvostelujen vuoksi. Ja grafiikaltaan peli onkin paras tähän asti pelaamani urheilupeli, sitä ei käy kiistäminen. Mutta pelattuani nyt harjoitusluontoisesti viikon verran pikapelejä päätin aloittaa tuon MyGM -tilan, odotin tältä vähän samaa kuin vanhalta Association -muodolta: voi johtaa omaa joukkuettaan, kaupata pelaajia, päättää pelaajakokoonpanoista jne. Mutta mitä ihmettä...edes omaa pelaajaa ei voi luoda niin kuin vanhoissa versioissa. Minä kuulun siihen vähemmistöön, jolle MyPlayer ei ole koskaan ollut pelin suola - vaan tuo Association. Vaan kaikki on noiden kirottujen mikromaksujen takana. Ymmärrän kyllä, että peliä tahkoamalla näitä kertyy pikku hiljaa, mutta kyllä nyt sentään oman tiimin sujuvan johtamisen ja leppoisan pelaamisen pitäisi olla heti mahdollista ilman mitään typerää virtuaalivaluuttaa. Kaiken lisäksi pelin kehittäjä päätti suuressa viisaudessaan (lue: ahneudessaan) hiljattain mitenkään pelaajia informoimatta leikata tienattavan VC:n määrää neljälläkymmenellä prosentilla. Eli ensin pitää maksaa pelistä täysi hinta ja sitten nauttiakseen sen kaikista ominaisuuksista pistää vielä Visa vinkumaan. Ei näin! Operation Sportsin sivuilta löytyy tämän asian tiimoilta melkoinen määrää kiukkuisten pelaajien sapekasta jeremiadia. Ja aiheesta, sanoisin. Lisäksi vaikkapa Amazon -nettikaupan asiakkaiden arvosteluista löytyy myös yllättävän kiukkuisia avautumisia asian tiimoilta. Yksikään virallinen arvostelu ei ole pitänyt tarpeellisena asiasta mainita, ja mitäpä sitä moisesta pikkuseikasta vaahtoamaan kunhan vaan grafiikka on 'best ever'...

Pelattavuudessakin on kyllä rutkasti hiomista, esimerkiksi tekoäly murjoo edelleen korit useasti vaikka väkisin ja naurettavalla tehokkuudella - yhdessä harjoituspelissä pelasin jotain Euroliigan kehnompaa sakkia vastaan Miami Heatilla, olisiko ollut Laboralia, ja yritinpä puolustaa miten hyvänsä sama vastustajan ukko teki neljä tai viisi kertaa peräkkäin lähes samanlaisen lay-upin takaporttisyötöstä. Sitten, jostain syystä koneäly hyytyi hetkeksi ja viimeisellä kerralla vastustajan pallollinen äijä jäi koomisesti koko hyökkäysajaksi pomputtelemaan kolmosviivan taakse. Saman tyyppinen kuvio toistui myös parissa muussa pelissä. Vaikeustasoja olen kokeillut hieman, ja tullut siihen tulokseen, että kovemmilla tasoilla peli yksinkertaisesti laskee ronskilla kädellä omien pelaajien tehoja: rookie-tasolla kolmoset uppoavat pelottavan ja epärealistisen tarkasti, mutta jo seuraavalla vaikeustasolla liigan kärkitasoa edustava kolmosheittäjä saa avopaikastakin sössittyä turhan helposti - siis ihmispelaajan ohjatessa. Puhumattakaan kahden pisteen hyppyheitoista. Kyllähän NBA2K14 satunnaiseen pelailuun sopii, mutta mainittujen puutteiden (joista tuo VC on ehdottomasti pahin) vuoksi tästä jäi kyllä poikkeuksellisen karvas maku - ottavatkohan pelin tekijät opikseen seuraavassa versiossa? Jos eivät, tämä peli päätti kyllä yli kymmenvuotisen historiani 2K -sarjan parissa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Pitkäaikaisena 2K -korispelien ystävänä ja näinkin vanhana äijänä olin suoraan sanoen aika täpinöissäni PS4 -versiosta, ja hankinkin sen heti uudelle alustalle - pääasiassa pelin lähes kaikkialla saamien ylistävien arvostelujen vuoksi. Ja grafiikaltaan peli onkin paras tähän asti pelaamani urheilupeli, sitä ei käy kiistäminen. Mutta pelattuani nyt harjoitusluontoisesti viikon verran pikapelejä päätin aloittaa tuon MyGM -tilan, odotin tältä vähän samaa kuin vanhalta Association -muodolta: voi johtaa omaa joukkuettaan, kaupata pelaajia, päättää pelaajakokoonpanoista jne. Mutta mitä ihmettä...edes omaa pelaajaa ei voi luoda niin kuin vanhoissa versioissa. Minä kuulun siihen vähemmistöön, jolle MyPlayer ei ole koskaan ollut pelin suola - vaan tuo Association. Vaan kaikki on noiden kirottujen mikromaksujen takana. Ymmärrän kyllä, että peliä tahkoamalla näitä kertyy pikku hiljaa, mutta kyllä nyt sentään oman tiimin sujuvan johtamisen ja leppoisan pelaamisen pitäisi olla heti mahdollista ilman mitään typerää virtuaalivaluuttaa. Kaiken lisäksi pelin kehittäjä päätti suuressa viisaudessaan (lue: ahneudessaan) hiljattain mitenkään pelaajia informoimatta leikata tienattavan VC:n määrää neljälläkymmenellä prosentilla. Eli ensin pitää maksaa pelistä täysi hinta ja sitten nauttiakseen sen kaikista ominaisuuksista pistää vielä Visa vinkumaan. Ei näin! Operation Sportsin sivuilta löytyy tämän asian tiimoilta melkoinen määrää kiukkuisten pelaajien sapekasta jeremiadia. Ja aiheesta, sanoisin. Lisäksi vaikkapa Amazon -nettikaupan asiakkaiden arvosteluista löytyy myös yllättävän kiukkuisia avautumisia asian tiimoilta. Yksikään virallinen arvostelu ei ole pitänyt tarpeellisena asiasta mainita, ja mitäpä sitä moisesta pikkuseikasta vaahtoamaan kunhan vaan grafiikka on 'best ever'...

Pelattavuudessakin on kyllä rutkasti hiomista, esimerkiksi tekoäly murjoo edelleen korit useasti vaikka väkisin ja naurettavalla tehokkuudella - yhdessä harjoituspelissä pelasin jotain Euroliigan kehnompaa sakkia vastaan Miami Heatilla, olisiko ollut Laboralia, ja yritinpä puolustaa miten hyvänsä sama vastustajan ukko teki neljä tai viisi kertaa peräkkäin lähes samanlaisen lay-upin takaporttisyötöstä. Sitten, jostain syystä koneäly hyytyi hetkeksi ja viimeisellä kerralla vastustajan pallollinen äijä jäi koomisesti koko hyökkäysajaksi pomputtelemaan kolmosviivan taakse. Saman tyyppinen kuvio toistui myös parissa muussa pelissä. Vaikeustasoja olen kokeillut hieman, ja tullut siihen tulokseen, että kovemmilla tasoilla peli yksinkertaisesti laskee ronskilla kädellä omien pelaajien tehoja: rookie-tasolla kolmoset uppoavat pelottavan ja epärealistisen tarkasti, mutta jo seuraavalla vaikeustasolla liigan kärkitasoa edustava kolmosheittäjä saa avopaikastakin sössittyä turhan helposti - siis ihmispelaajan ohjatessa. Puhumattakaan kahden pisteen hyppyheitoista. Kyllähän NBA2K14 satunnaiseen pelailuun sopii, mutta mainittujen puutteiden (joista tuo VC on ehdottomasti pahin) vuoksi tästä jäi kyllä poikkeuksellisen karvas maku - ottavatkohan pelin tekijät opikseen seuraavassa versiossa? Jos eivät, tämä peli päätti kyllä yli kymmenvuotisen historiani 2K -sarjan parissa.
Ikävä kuulla, ettet ole tyytyväinen pelin antiin:(, Itse olen ps3-versiooni tyytyväinen:cool:. Mukavaa haastetta AI:ta vastaan Raptorsilla pelatessa.
Mainitsemasi extrojen maksullisuus on muotia peliteollisuudessa, Tekijät haluavat saada korvauksia kovasta kehitystyöstä.
 
Vastaus: NBA 2K14

Sain vissiin pelini sekoamaan. Pelasin Bullseissa ja pelasin alkukaudesta joka pelin ja sit pari kertaa vaan "key gamet". Sain kutsun kolmeen koitokseen allstars-viikonlopuksi. Pelasin "rising stars"-ottelun jota seurasi 3-pt heittokisa. Suoritin sen, mut sen jälkeen startilla piti alkaa seuraava matsi (vika alĺstars koitos), niin peli simuloikin pudotuspelien alkuun ja en voinut peruuttaa mitään. Allstars-peli jäi siis pelaamatta ja jos sen pelin jälkeen on runkosarjaa, niin nekin jäi nyt välistä. Hieno peli, alustana ps3.
 
Vastaus: NBA 2K14

Nyt kun päivitin ps3 version ps4 versioon pakko hehkuttaa että huikee peli on varsinkin tuo mycareer tällä next gen konsolilla on paljon parempi enemmän sisältöä jne.
 
Vastaus: NBA 2K14

Muilla ongelmia nettipelin kanssa? Tuntuu ettei 2k serverit toimi juuri ollenkaan... PS4 käytössä.
 
Vastaus: NBA 2K14

Koripallo on minulle aivan uusi tuttavuus. Hyvä kun säännöt on selvillä!
biggrin.gif
Mutta nyt 4-5h pelattuani tätä peliä, niin muhun iski äärimmäinen koripallo kärpänen. Tuntuu että pelit päättyykin juuri, niin miten ansaitaan. Ehdottomasti tykkään. Mulla on kyseinen peli Pc:lä ja peli vähän lagailee, kun kone huutaa, että päästä eläkkeelle. Mietein että pitäskö tämä hakea nyt vielä xbox 360 ? Ja sitten lokakuussa, kun julkastaa 15, niin ostaa sitten se? Saa opetella pelaamista tolla 14 versiolla sitten? Saan liitettyä xbox 360 kapulan tohon pc:hen. Onko boxin versiossa myös näppäimet samat? Entä miten online puolella riittää viä pelaajia? Tämän pelin ansiota menen mahdollisimman nopeasti katsomaan livenä koripalloa! Se on varma!
 
Vastaus: NBA 2K14

Peli ei ole läheskään yhtä hieno tai edes sama peli PS3:lla ja 360:llä.
 
Vastaus: NBA 2K14

En epäile yhtään. Mutta erooko muka peli muutenki hirveesti, kun graaffisesti? :eek: Ehkä mua eniten innostas pelata netissä.. Siks kyselinkin, että riittääkö netti pelaajia viä kyseisessä pelissä?
 
Vastaus: NBA 2K14

NBA 2k14 versio PC:llä on sama mitä PS3 ja Xbox 360:llä, suurin ero on grafiikassa PC:n eduksi. PS4 & XOne versiot ovat sitten varustettu uudemmalla pelimoottorilla sekä eroavat vähän muutenkin näistä muista versioista.

Mikäli tietokone ei pyöritä peliä hyvin niin aivan hyvin voi mielestäni pelin hankkia Xbox 360:lle. Näppäimet on samat molemmilla laitteilla, kun kerran Xbox 360:sen ohjain löytyy ja luulisi pelaajia myös edes vähän löytyvän netistä. Tällä hetkellä kuitenkin pelaajakanta on varmaan jakautunut vähän eri alustoille ja sitten on vielä näiden uusien versioiden (NBA 2k15) saapuminen syksyllä niin mitään älytöntä määrää tuskin löytyy pelaajia kesän aikana. NBA finaalit ja elokuun MM-kisat varmasti aiheuttavat kuitenkin vähän nostetta myös netissä.
 
Vastaus: NBA 2K14

En tiedä onko mainittu jo jossakin toisessa ketjussa, mutta NBA 2K14 saa ladatattuna ilmaiseksi PS3:lle storesta, jos on Ps+ asiakas.
 
Vastaus: NBA 2K14

Alotin pitkästä aikaa uuden kauden mycareerissa ja yhtä koukuttavaa ja hauskaa kuin ennenkin. Ensimmäinen kausi Kingseissä pg:llä menossa, kausi lähestyy allstar taukoa. Saanut ykkös pelintekijän paikan joukkueessa ja statsit on joukkueen parhaita. Nyt peli päätti sitten muuttaa mun 6'2 pointin centeriksi mikä "aavistuksen" vie pelihaluja...pelaa siinä sitten Griffiniä ja Howardia vastaan kun kaverit pomppii alley-ooppeja kirjaimellisesti yli oman pelaajan ja arvosana sen kun laskee, "allow pass inside" "allow score"...oma joukkue ei saa reboundeja kun se on mun vaahtosammuttimen vastuulla. Millään haluaisi pyytää tradea kun kausi on mennyt tähän asti tosi hyvin ja roikutaan korkealla rankingeissa mutta vähän laskenut tämä ratkaisu fiilistä.
 
Vastaus: NBA 2K14

Voiko olla parempaa fiilistä. Peli tuli tänään(xbox360) versio. En 100% tiedä edes sääntöjä, mutta pc:lä otin ekaa kertaa pari peliä tuntumaan ja nyt lähdin sitten pokkana kokeilemaan 1vs1 matsia onlineen. Satuin voittamaan ja vastustaja lähti kesken pelin. =D En olisin meinannut usko ihan vaa sen perusteella, kun en voita edes Pro tason konettakaan vielä. :D

Kyllä kontrollit on jotenki hallussa, mutta mua mietityttöö noi taktiikat, mitä voi lennossa vaihdella. Siihen olis hyvä saada vinkkejä. Mahtava peli. Menee änärin ja fifan ohi 100-0. Ainakin vielä! :D
 
Vastaus: NBA 2K14

Pelattavuudessakin on kyllä rutkasti hiomista, esimerkiksi tekoäly murjoo edelleen korit useasti vaikka väkisin ja naurettavalla tehokkuudella

Kone "huijaa" edelleen harmittavan usein, esimerkiksi legendaarinen "syöttö kentän päästä toiseen suoraan korin alle" onnistuu liian usein.

Tuo "väkisinrunnominen" johtuu osittain mun mielestä siitä, että puolustaminen on edelleen pelissä tosi hankalaa. Liian usein pallollinen vaan simppelisti kävelee ohi suoraan korille.

Siihen olis hyvä saada vinkkejä.

Rupeepa käymään niitä tutorial-kouluja vaan läpi, eikös ne tässäkin vuosipäivityksessä ole. Muistaakseni moodi opettaa hyvin myös (NBA-)koriksen perusasioita, kuten mm. pick'n'rollin jne. Samalla oppii pelin monimutkaiset/monipuoliset kontrollit.

Toki vois myös ihan katsoa NBA-matseja ja seurata, miten pelikuvioita niissä rakennetaan...ainakin 'Tubessa on jotain vanhoja ollut.
 
Ylös Bottom