Simo Suksi
Member
Vastaus: NBA 2K14
Vahva skripti tuntuu vähän pilaavan fiilistä kun ensimmäistä kertaa play offit menossa.
Vahva skripti tuntuu vähän pilaavan fiilistä kun ensimmäistä kertaa play offit menossa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noni tänään tuli ostettua sit tää kyseine peli ja mitä tänään nyt koitin niin eihän siitä tuu nyt yhtään mitään joka ei varmaan olekkaan ihme kun ennen en ole mitään nbaata pelannu. Oisko kellään mitään vinkkejä miten pääsen tähän peliin vähän ees mukaan esim mitä pelimuotoa kannattais pelata ja miten ees oikeen oppisin nää näppäimeit pelaamalla vaan vai hä?? Ja kannattaako näitä asetuksia jotenki muuttaa vai onko nää perusasetukset ok ja muuta
Joukkue on täysin mun varassa, mutta huolimatta miten peleissä käy niin aion pyytää siirtoa ensikaudeksi. Haluan pelata Bullsien riveissä ja muutenkin tympii olla samassa joukkueessa toinen kausi putkeen. Chicago voisi olla poikkeus siinäkin. He ovat myös kiinnostunein joukkue minut ottamaan (vaikuttaakohan tähän se ekaa sopparia edeltänyt haastattelu, jossa ilmoitin Chicagon suosikiksi).
Allekirjoitan täysin viimeisen lauseen, aivan huikea peli myös ps3:llaKaiken kaikkiaan edelleen huikein urheilupeli, kunhan pääsi sisään. Tänään olen olympiahuumassa vähän puolipakolla pelannut änäriä PS3:lla ja kyllä se tuntui niin surkealta, että illalla vaihtui PS4:een ja nba:han.
Esimerkiksi Garnett vetää nyt pelejä n. 3 pisteen keskiarvolla, kun ennen siirtoa oli lähemmäs 20. Toki olen hieman hänen peliaikaansa syönyt, mutten noin paljoa. Garnett pelaa myös sentteriä toisinaan Lopezin ollessa penkillä. Lopez ei tunnut tekevät pisteitä juuri lainkaan, keskimäärin taisi olla sekin nyt viime peleissä jotain viiden tahtia. Levypallot hävitään satanolla, kuten Portlandissakin. Omat arvot tapissa, ajoitus pääson kohdallaan, tenacious rebounder tapissa, silti pallot viedään puolustuspäässäkin usein nenän edestä.
Kuinkas paljon tossa my carrerissä on kentän ulkopuolista toimintaa? Polttelis vähän ostaa kyseinen tekele vaikka en koripallosta niin paljoa ymmärräkkään. Mutta kai tuota oppis pelaamaan.
Pakko liittyä tähän kuoroon. Itse en koripallosta niinkään välittänyt ennen pelin hankkimista, mutta sellainen pieni orastava kiinnostus oli kuitenkin ennen kaikkea Susijengin edesottamuksien takia olemassa. Aiemmin omistin muistaakseni NBA 2K8:n PS3:lle, mutta en missään vaiheessa jaksanut kunnolla siihen perehtyä. Sama pelko oli tämän kohdalla, mutta osoittautui turhaksi. Loistava peli! Itselle ei niinkään MyCareer ole se juttu, vaan MyGM. Mikäpä olisi parempi tapa perehtyä liigaan, joukkueisiin ja pelaajiin kuin olemalla itse ohjaksissa pelinappuloiden liikuttelijana. Tietotaso on noussut rutkasti siitä mitä se vielä pari kuukautta sitten oli (tunsin ehkä korkeintaan joitain tunnettuja joukkueita ja pari kovinta pelaajaa ). Jos millään tavalla on sellaista kutinaa, että tekisi mieli kiinnostua koripallosta, niin tämä on ilman muuta se peli, minkä avulla lajiin pääsee helposti ja vaivattomasti sisälle. Ehdoton suositus täältä....
Ehdottomasti ostamisen arvoinen peli, vaikket korisfani olisikaan. Tämän jälkeen olet.