Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

Vastaus: NBA 2K14


Tässä vielä shotti omasta joukkueesta kolmannen kauden alussa, viime kausi päättyikin mestaruusjuhliin. Millään en saa kaikkia nuoria tähtiä pidettyä, ulostuslistalla on varmaankin Parker, kakkospointti Smart sekä penkkimies Olynyk. Lebron varmaan treidataan kauden päätteeksi draftissa ykkösvaraukseen, jos sieltä olisi joku tuleva supertähti saatavilla. MCW, Harrison, Wiggins, Randle ja Burchette muodostavat varmaan joukkueen rungon tulevaisuudessa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Hei

Törmäsin mielenkiintoiseen ylläriin xbox onella. Kun Pyysin GM:ltä siirtoa sain muutaman pelin jälkeen yllättäen siirro, samaan joukkueeseen kylläkin :) eli tulin muka "uutena" pelaajana samaan joukkueeseen. Minut draftattiin Bucksiin ja siirrettiin sitten Bucksiin, onko muilla samoja tullut vastaan samanlaista bugia? Jippii, hieman kyrsii kun pisteet pelaajien silmissä ym painuivat pohja lukemiin ja peliaika pieneni kun olen uusi joukkueessa jossa olin aiemmin noin 30 peliä :mad:
 
Vastaus: NBA 2K14

Hei

Törmäsin mielenkiintoiseen ylläriin xbox onella. Kun Pyysin GM:ltä siirtoa sain muutaman pelin jälkeen yllättäen siirro, samaan joukkueeseen kylläkin :) eli tulin muka "uutena" pelaajana samaan joukkueeseen. Minut draftattiin Bucksiin ja siirrettiin sitten Bucksiin, onko muilla samoja tullut vastaan samanlaista bugia? Jippii, hieman kyrsii kun pisteet pelaajien silmissä ym painuivat pohja lukemiin ja peliaika pieneni kun olen uusi joukkueessa jossa olin aiemmin noin 30 peliä :mad:

Kunnon pätkätyöläismeininkiä... :D Selvästi Suomesta otettu mallia.
 
Vastaus: NBA 2K14

Voi luoja että kyrsii. Tiukat pleijarit menossa ja konffifinaalissa vastassa thunder. Eka matsi sarjassa, kotietu. Matsi alkaa hyvin ja tasaista on. Kolmannessa sen 4-6 pinnaa perässä ja lopussa käväsen penkillä ja takas kehiin pääsen ku kolmatta jaksoa jäljellä 38 sekkaa. Oli johto siirtynyt meille kolmen pisteen turvin. Tilanne 100-97 ja tässä tilanteessa mentiin tauolle.
Noh, siinä sitte painelin etiäppäin ja meinasin että käympäs tässä kusella ja painoin pauselle. *bäng* Sovelluksessa on tapahtunut virhe!

How cool is that. Pleikkarilla tuntuu näitä tulevan aina välillä. Muilla samaa?
 
Vastaus: NBA 2K14

Ei ole kyllä tuollaista ONNEKSI käynyt. Kerran pelin jälkeen kun creditsejä tallennettiin tilille niin jumahti siihen, sanoi vain tallentaa tallentaa tallentaa. Lopetin pelin ja kun seuraavana päivänä jatkoin kaikki oli kuitenkin ok.

Itellä riittää vielä mieleenkintoa tahkota. Vähä vastentahtoisesti tradettiin Maverickseihin mutta otin nopeasti avauspaikan kokoonpanosta. Joukkueena ei oikeen suju, tappiokierteessä ja kun ei ole muita hyviä kauppoja tehty niin hankalaa on ja pleijarit on kaukana. Oma peli kulkee, useampi double double nyt putkeen. Koittanu keskittyä pelin tekemiseen ja viime peli olikin ehkä omasta mielestä paras. Sunsia vastaan 24pts, 17ast, 6 reboundia. Se triple double tulee vielä joku päivä ;D
 
Vastaus: NBA 2K14

En oo pelailemaan oikein ehtinyt, joten mennään ekan kauden pleijareiden toisella kierroksella, mutta oon jälleen idiootti. Olen kokoajan luullut, ettei mun äijä vaan yletä tms donkkaamaan.

Bullsien Rose ehdotti "Facebookissa" diiliä donkkauksesta. Aloin tutkimaan ja vasta nyt selvisi, että vaatii ne dunkpackaket :D eli nyt vasta uran ekat donkit ja fiilis taas loistava. :D
 
Vastaus: NBA 2K14

Itse pelailen siihe Atlantassa ja pleijareissa vastassa oli Chigago. Täysin pelin sanelemana mentiin seitsemänteen peliin. Joka pelin alussa tiesi heti, miten tulee käymään. Koko fiilis oli ihan erilainen. Eikä ollut väliä, mentiinköp pisteissä tiukasti vai ei, fiiliksestä jo tiesi koska voittaa ja koska häviää.

No siitä jatkoon ja konferenssi finaalissa vastaan Miami. Koko kaudella voitettiin ne kerran, ja muuten turpiin ja huolella. Jokainen peli tuntui taas siltä, että minun hermojen mukaan menetetään pisteitä, tai voitetaan. Aloin pelaamaan todella rauhassa ja sarja voitettiin 4-0. Ekat 3 voittoa tuli lähes vasemmalla kädellä. Viimeinen meni tiukille, mutta oikeasti pari ratkaisevaa onnistumista puolustuksessa ja pari upeaa syöttöäni peli ratkesi meille.

Finaalissa nyt vastassa Houston. Peli alkoi siten, että olin jo napsimassa virheitä, että pääsen seuraavaan peliin nopeammin. Kokoajan oltiin perässä 8-15 pistettä ja ei siitä tullut mitään. Tehtiin kori, niin kaveri pisti aina kolmosen sisään mistä vaan. Jostain syystä kolmannen neljänneksen puolivälin jälkeen peli tasoittui ja alkoi omakin peli kulkemaan. Tuli syöttöjä, donkkeja, pisteitä..kaikki vaparit sisään jne.
Viimeisellä neljänneksellä parin minuutin pelin jälkeen ekaa kertaa koko ottelussa pisteellä johtoon. Sitten otteeni herpaantui ja kaveri pysyi kokoajan 1-2 pistettä johdossa. Viimeisellä minuutilla kolmonen sisään ja 2 pisteen johto. Sen jälkeen pallonriisto, syöttö kaverille ja johto 4 pisteeseen. Sitten vastustaja epäonnistuu taas ja rikkovat. Sivurajalta jatkettiin ja pelikellon käy. 1,5sek enää jäljellä mua rikottiin. Molemmat sisään ja voitettiin kuudella pisteellä.

Oli todella huikeaa kun ratkaisuhetkillä vikalla neljänneksellä vapariviivalla ja yleisöstä alkaa yksitellen ihmisiä nousta seisomaan ja kannustamaan. Jotain mihin muut urheilupelit ei pysty.

Jotenkin en usko yhtään mestaruuteen 1-0 johdosta huolimatta. Ja edelleen, kävi miten kävi niin haluan Bulssiin, joten kauden jälkeen anon heti siirtoa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Ite pelaan siitä mikä taitaa olla oletuksenakin. Eli oman korin päädystä kuvattuna.
 
Vastaus: NBA 2K14

Haetaan paria tyyppiä pelaamaan crewiin. Eli tarkoitus olis päästä pelaamaan 5vs5 pelejä. Tällä hetkellä crewissä 5 jäsentä. Kaikki jäsenet on noin 30 vuotiaita joten ikää sais mielellään olla ainakin lähemmäs parikymmentä. Pron taidoilla ei sinänsä ole väliä kunhan itse pelaat syöttelevää joukkuepeliä. Yhteydenotot Psn. TontooFIN tai Der_B_K Niin ja alustana toimii PS3.
 
Vastaus: NBA 2K14

Haetaan paria tyyppiä pelaamaan crewiin. Eli tarkoitus olis päästä pelaamaan 5vs5 pelejä. Tällä hetkellä crewissä 5 jäsentä. Kaikki jäsenet on noin 30 vuotiaita joten ikää sais mielellään olla ainakin lähemmäs parikymmentä. Pron taidoilla ei sinänsä ole väliä kunhan itse pelaat syöttelevää joukkuepeliä. Yhteydenotot Psn. TontooFIN tai Der_B_K Niin ja alustana toimii PS3.


Olisin kyllä kiinnostunut mutta alustana nyt toimii vain XBOX360 tai XBOX ONE :(
 
Vastaus: NBA 2K14

Onko nyt tosiaan niin, että nyt huoltokatkon aikana mycareeria ei vaan pelata?

Eihän tossa ole mitään tolkkua. Eikö se voi kerätä niitä koneen muistiin ja synkata kun joskus sattuu nettiin yhdistämään?

1-0 finaalitilanne ja muutenkaan en pysty paljoa pelailemaan nykyisin niin olisin tänään saanut kauden loppuun. Ketutti jopa niin paljon, että pelasin fifaa. :(
 
Vastaus: NBA 2K14

Ensimmäinen kausi mycareeria ohi (Atlantassa). Hävittiin finaalit 4-3. Pyysin heti siirtoa Bulssiin. Pari peliä jouduin toista kautta pelaamaan Atlantassa vielä, mutta pelleilin pelit läpi ja otin virheitä mahd nopeasti.

Jostain syystä siirto hyväksynnän jälkeen Atlantan GM piti sen normi tuokion: "miltä tuntuu tässä vaiheessa kautta" pyysin taas siirtoa. Siirto tuli..mutta Heatiin. Olivat vielä kovimman pelaajansa kaupanneet pois, joten suoraan aloitukseen. Heat oli se ainut johon en halunnut. Onneksi tuo bugitti ja ekan matsin jälkeen uusi GM jatkoi edellisen tuokiota: "AI haluat siirron..ootko varma". Vastasin kyllä.

Taas anoin Chigacoon pääsyä, mutta knicksiin pääsin. Koko alkukauden ennen Knicksiin pääsyä simuloin vain tärkeisiin peleihin ja nekin vedin penkin alle. Sen seurauksena olen nyt kuudes mies. Nyt voi taas lähteä hyvillä mielin katsomaan miten pystyn nousemaan ykkösmieheksi. :)

Ehkä vielä joskus se bulls..
 
Vastaus: NBA 2K14

Mikäs tähän auttaisi? Aina PS4 MyCaarerissa peli jumittaa siihen aika alussa olevaan treeni kohtaan. Mikä avuksi?
 
Vastaus: NBA 2K14

Moi.

Tulipa ostettua playstation 4 ja tää peli ja My career vaikuttaa kiinnostavalta. Onko kukaan ostanut pelin kautta noita vc-kehityspisteitä? Ylipäänsä, onko tollainen luottokortin laitto tonne mitenkä turvallista? Kyselen vaan kun ei ole tullut konsolia omistettua sitten pleikka 2:sen:)
 
Vastaus: NBA 2K14

Nonniii, oma NBA 2K14 (PS4) mycareer tulokaskausi oli yhtä matsia vaille taputeltu, kunnes peli päätti lopettaa toimintansa. :mad:Tällä hetkellä näytöllä on enää pelkkä musta ruutu. Ei tunnu mitkään vippaskonstit toimivan, että sais ton mycareerin toimimaan. Olen käynnistellyt peliä uudelleen ja aloittanut uuden mycareerin, mutta aina kun otan vanhan mycareeri saveni, näyttö menee mustaksi. Onko muilla käynnyt mitään samanlaista? Mikä avuksi? Ei oikein innostais aloittaa koko uraa alusta...
 
Ylös Bottom