Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Millanen tässä on Ura-moodi? Arvosteluissa lukee et siinä tulee joku 6 tunnin elokuva alkuun. Siinä 15 versiossa koko Career oli yhtä elokuvaa ei ollut mitään väliä miten pelasit. Ihan kun olisi ollut ennalta määrättyä että joukkueesi häviää/voittaa tämän pelin. Tämä tulee kuulemma PS Plus peliksi tiistaina. :)
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Millanen tässä on Ura-moodi? Arvosteluissa lukee et siinä tulee joku 6 tunnin elokuva alkuun. Siinä 15 versiossa koko Career oli yhtä elokuvaa ei ollut mitään väliä miten pelasit. Ihan kun olisi ollut ennalta määrättyä että joukkueesi häviää/voittaa tämän pelin. Tämä tulee kuulemma PS Plus peliksi tiistaina. :)

Nostetaanpa ketjua niin saatan saada vastauksen tuohon kysymykseeni :)
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Nostetaanpa ketjua niin saatan saada vastauksen tuohon kysymykseeni :)
MyCareerissa ensimmäinen NBA-kausi on tosiaan täysin käsikirjoitettu välivideoineen kaikkineen ja pääset ohjastamaan pelaajaasi vain muutamissa otteluissa. Ensimmäisen kauden jälkeen pelimuoto palaa perinteiseksi.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Ainakin nappeja ihan huolella muutettu sitten viime vuoden. Botilla samaa takertumista puolustaessa kuin aina ennenkin ja ohi on mahdoton päästä. Omat botit antaa tehdä koreja sillon kun huvittaa ja itse on mahdoton pysyä pallollisen perässä. Ja pelaajan vaihto tasan yhtä viiveistä kuin aina 2K sarjassa puolustaessa. Slidereita etsimään kun koko version on saanu asennettua ja nappeja opettelemaan. Vaikuttas nopeasti siltä että jää yhtä vähälle pelaamiselle kuin edellinen versio. 2k12 tai joku oli semmoinen mitä tuli pelattua paljon. Mutta napit kun oppii ja löytää hyvät sliderit niin mieli voi muuttua. On nämä urheilupelit vähän turhan vaikeita nykyään pelata omasta mielestä ja varsinkin liian kankeita ohjattavuudeltaan.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Mites tossa nykyisin oikein tehdään screenejä, tai puolustetaan? :D
Mulla tais olla 2k14 sillon pleikkarin julkistuksen aikoihin ja ei noissa napeissa ole enää mitään yhteistä. Vaikutti tosi oudoilta näppäimet.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Oho, on plussan ilmaispelit parantuneet selkeästi! Pakkohan tämä on ladata, vaikkei koris kyllä kiinnostakaan... Mitään vinkkejä täydelle ummikolle mitä koripalloon tulee?
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Kyllä on vaikea peli näin täydelle aloittelijalle. Puolustaminen ei kyllä suju sitten millään, eikä hyökkäyskään kovin kummoisesti. Miten tuota "traveling violation" virhettä pystyy välttämään heittäessä? Sitten en ymmärrä tuota kun puolustaessa tulee jotain nappia painamalla aina jotain ohjesysteemejä.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Mitään tietoa kellään miten saadaan omalle ukolle ostetut tatskat näkyviin?!
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Kummasti ruvennu oikeeki koripallo kiinnostamaan tän pelin oston myötä. Hyvin olen viihtynyt noiden finaalimatsien parissa. :)

Atlanta Hawksilla pelailen MyLeagueta ja itse Kobe Bryant on joukkueen päävalmentaja. :cool:
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Onkohan mulla mennyt latauksessa bitti vinoon, vai onko tämä defaulttina yhtä lagista (jopa yksinpelissä) kuin NHL EASHL pahimmillaan?
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Se on sitä "realismia" että ne äijät on jalkoja myöten paskassa kentällä. Acceleration sliderista saat ketterämmäks omat ukot. Koneelle ei kannata lisätä sitä eikä itellekään paljon. Jostain luin myös että game speediä kun nostaa ja pelaajien nopeutta laskee yhtä paljon niin ne tuntuu ketterämmille.

Itseä alkanu liimautuvan puolustajan lisäks kyrsiä myös se että screenit ei ikinä tehoa ja tasona on vain Pro. Kyllä ne niissä valmiissa kuvioissa toimii suht hyvin mutta en jaksas pelata koko ajan kentän pintaa tuijottamalla että mihinkähän sitä seuraavaks nuoli näyttää. Hyvinhän tämä porukalle maistuu mutta itselle vain pieninä annoksina nykyään ja ilmaisena pelinä. Samaa tylsää koneen hidasta pelaamista vuodesta toiseen ja nettipeli streamejä kun on katsonu niin saman näköistä sähellystä se sielläkin on muilla pelaajilla mutta heittävät huomattavasti paremmin kuin minä.

alunperin viestin lähetin 2.51 ja 3.13 oli jo niin tunteisiin menny peli että nyt sitä ei oo enää kovalevyllä. Urheilupelit on pelialan syöpä.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Mahtava peli! PS4 tuli aikoinaan hommattua NBA2k14 takia. Se peli osottuikin ylihypetetyksi paskaksi, kun NBA2k13 vanhoilla konsolilla oli lähes joka osa-alueella parempi. Nyt on kuitenkin 2k saanut pelin hiottua iskuunsa ja ei voi kuin ihailla.

Screenit oli ennen ihan OP, joten nyt ovat saaneet niistä vähän realistisempia. Pelaajien liike perustuu paljon animaatioihin, joten pitää pelata niiden mukaan. Sitä voi vielä hioa seuraavissa versiossa, mutta on se jo nyt ihan riittävän hyvä. Toki, jos haluaa pelata Space Jamia niin sitten tosiaan säätää vain peliä itselle sopivaksi. Tai poistaa kovalevyltä ja keskittyy vain futiksen EM-kisoihin :)
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Miten tuota MyCareer ukkoa voi kehittää viellä kun 88ovr ja ei pysty muka enään kehittään? tarviiko pelaa lisää tai jotain? :)
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Oon kyllä surkea tässä. Tai no puolustamaan ainakin. No mycareerissa aloitin Dallasissa. Ekoissa matseissa sit piti puolustaa mm. Kevin Durantia ja Carmelo Anthonya. No ei ollut ihan helpoin juttu. :)

Toi Spike Leen luoma urajuttu on rasittava. Omalla ukolla itse luotu nimi, mutta kuitenkin oon joku Frequency Vibrations. Sitten pelaaja on espanjalaisen näköinen karvanaama, mutta sillä on tummaihoinen kaksossisko ja vanhemmat. Hämmentävää. Toivottavasti tämä muuttuu myöhemmässä vaiheessa.

Peliminuutit kortilla Mavericks-paidassa. Roolina SF ja pistekeskiarvo alle kymmenen. Syöttöjä muutama per ottelu. Levarit tiukassa. Kohokohta vahingossa onnistunut Kevin Durantin blokkaus. Otteluissa ei tuu hyviä arvosanoja kun napit on vieläkin hakusessa ja puolustaminen kusee. Yhtä hyvää suoritusta seuraa pari heikompaa suoritusta. Lisäksi pyytelen syöttöjä turhaan kun ilmeisesti en ole riittävän vapaana tms.

Mutta oikean koriksen, varsinkin NBA:n, fanina tää peli maistuu.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Ite en oo oikeen lämminny tolle MyCareer pelimuodolle, liian skriptatun oloista meininkiä. MyLeague ja MyGM pelimuodot ovat sen sijaan puhdasta voittoa. :)

Ens yönä ois taas klo 4 alkaen luvassa finaalivääntöä NBA:ssa. ;):)
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Alkuun tuntu tosi hankalalle tää peli mut nyt ku on oppinu vähän pelaamaan ni on kyl hyvä peli. Graafisesti on myös hienon näkönen.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Eilen tuli otettua ekat testit ja onhan tämä edelleen parasta korista. Viimeksi k14 tullut pelattua niin vähän on taas alussa hukassa ja puolustaminen tuottaa varsinkin vaikeuksia. Pitää kyllä mennä harjoittelumoodiin oppimaan kikkoja tuosta niin helpottaa peliä huomattavasti.

Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Onko muilla samaa ongelmaa, että koko peli latautuu ihan järkyttävän hitaasti? Itellä lataa ties kuinka monetta päivää ja pleikka nyt on tunteja päällä päivittäin. Sitä finaalipeliä pystyy siis pelaamaan.
 
Ylös Bottom