Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Turha tätä kai on yksinpelin takia hommata..tarkotan siis et jos luotsaa NBA-tiimiä??
Ei pidä paikkaansa! Yksinpeli on hyvää ja jopa palkitsevaa! Tekoäly tarjoaa vaativan ja realistisen vastuksen, jonka voittamisesta tulee hyvä olo. Välillä se toki tekee muutamia haamukoreja, kun peli haluaa pitää ottelun tasaisena ratkaisuhetkille asti, mutta noin muuten ei ole tekoälystä pahaa sanottavaa.
Parasta tekoälyä mitä urheilupeleillä on tarjota. Oon kyllä tykänny.
Itse en ole huomannut. Pelit päättyvät yleensä omiin suorituksiin jos sikseen menee. Tappioista etenkin voi vaan syyttää pelkästään pelaajaa, mutta paineen alla myös kone ottaa lopussa tyhmiäkin ratkaisuja, jotka ratkaisevat pelin pelaajalle. Huijausta tai ei niin pelin hot/cold toiminto ei aina toimi hirveän järkevästi. Kylmänä jätkä ainakin omilla slidereilla saattaa viskoa pallon katson katsomoon ku yritän syöttää vapaalle ukolle, donkata ohi vaikka on menossa yksin läpi, jne. Ei noi pelejä ratkaise, mut ärsyttäviä.. Voishan nuo kylmät töpeksiä niissä kovemmissa paikoissa, joissa nyt sit taas onnistuvat. Mut noi on harvinaisia.
Vika löytyy peilistä [emoji23] itse ku aloitin tämän, ja pitkästä aikaa eka korispeli niin Orlandolla vedettiin 2-15 runilla, mut jossain vaiheessa homma alkoi toimia. Vaihdoin Houstoniin ja saldo 23-2..
Sähän voisit selvittää sen vaikka ihan itse kokeilemalla jotain Euro jengiä?Millasta on pelata Euro Basket-jengeillä??