Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käykö noi myös all star tai superstartasolle? Pro on liian helppo.Laittakaa tämän sivun ensimmäisestä viestistä löytyvät sliderit ja kokeilkaa 5-10 peliä. Tekevät pelistä jo todella realistisen. Vaikka itse olen pelannut 15:sta AllStarilla, niin näillä on ollut hyvä aloittaa tämä uusi versio.
http://www.operationsports.com/foru...6-pro-sim-real-fg-ft-regular-joe-sliders.html
Käykö noi myös all star tai superstartasolle? Pro on liian helppo.
Pari aloittelijan kysymystä pelistä olisi?
1. Mitä tarkoittavat pelaajan alla vilkkuvat sininen ja punainen ympyrä?
Valkoinen palkki pelaajan alla on ilmeisesti fatigue?
2. Toimiiko defense meter samalla tavalla kuin shot meter, eli kun mittari näyttää vihreää, niin puolustus on kunnossa?
Miks ei lataa tota update loppuu? joku 85% ladannut ja sit tulee et ei voida ladata ja painaa yritä uudelleen sama homma (PS4) Ikinä ennen en ole moista nähnyt.
Minulla ilmeni samaa ongelmaa nimenomaan NBA 2K16:n päivittämisen yhteydessä.
Kerran laitoin uudestaan ihan alustakin päivityksen valumaan, mutta ei auttanut. Jonkin aikaa annoin olla lataamatta kun ei suostunut latautumaan ja kun tovin (30 min. - 1 tunti) päästä yritin jatkaa latausta, jatkui se normaalisti loppuun saakka.
Jäi mysteeriksi, mistä ongelma johtui.
Pystyykö myteam-joukkueella pelaamaan toista "ihmispelaajaa" vastaan muuten kuin tuossa road to playoff-tilassa?