Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint
Tuli eilen poistettua riistohintaan 69,90e, mutta jo eka peli kaveria vastaan vain Pro-tasolla (asennuksen aikana ilman peliääniä ja selostusta, pelkän soundtrackin tahtiin) osoitti kyllä hurjan määrän autenttisia uudistuksia. Riistoja ja pallonmenetyksiä tapahtuu paljon enemmän kuin 2K15:ssa: enää ei voi ajaa liki kellään pelaajalla suoraan puolustajaa päin menettämättä palloa. Sama syötönkatkoissa: helpompi katkoa, helpompi tulla katkotuksi. Double teamin vaikutus kanssa konkreettisempi. Levypalloissa huomasi myös uudistuneet pallofysiikat: peliväline kimposi paljon arvaamattomampiin paikkoihin ja hyökkääjien boxaaminen oli vaikeampaa: hitusen enemmän OREB-statseja, mikä on hyvä. Nämä tekivät pelistä todella intensiivistä, pitää miettiä sijoittumista ja pallonsuojaamista aivan erilailla kuin 2K15:ssa. Lisäksi paintissa pelaajamassasta oli heti paljon vaikeampi yrittää ajoa tai heittoa korille, ei mene ihan mikä tahansa hätänen yritys. Jos edessä on puolustajalla kädet ilmassa, siitä on usein ihan turha hakea heittoa. Blockkausanimaatiot huomioivat nekin tilanteet, joissa puolustaja oli myöhässä mutta saattaa silti onnistua blokkaamaan korille ajon. Todella siistinnäköistä animaatiota kaikkinensa.
Muutamat liikkeet kontrolleissa olivat vaihtaneet paikkaa, enkä saanut esim. alley-ooppeja tehtyä kuten edellisosassa, jossa se oli paikoin turhankin helppoa. Pitää myös opetella uudet syöttökomennot. Screenit ilmeisesti tilataan kolmiosta eikä enää ympyrästä.
On tämä aivan eri peli. Ulkoasukin jotenkin skarpimpi, vaikka huikealtahan jo 2K15 näytti. Tuosta aiemmin mainitusta syystä soundtrackkiin tuli kiinnitettyä huomiota: ihan päteviä räppivalintoja, mutta kyllä tuo sanoitussensuuri syö miestä.
Pitäisköhän väsätä KonsoliFIN-porukalle NBA:han keskittynyt PS4-yhteisö (uuden käyttiksen ominaisuus)?
Tuli eilen poistettua riistohintaan 69,90e, mutta jo eka peli kaveria vastaan vain Pro-tasolla (asennuksen aikana ilman peliääniä ja selostusta, pelkän soundtrackin tahtiin) osoitti kyllä hurjan määrän autenttisia uudistuksia. Riistoja ja pallonmenetyksiä tapahtuu paljon enemmän kuin 2K15:ssa: enää ei voi ajaa liki kellään pelaajalla suoraan puolustajaa päin menettämättä palloa. Sama syötönkatkoissa: helpompi katkoa, helpompi tulla katkotuksi. Double teamin vaikutus kanssa konkreettisempi. Levypalloissa huomasi myös uudistuneet pallofysiikat: peliväline kimposi paljon arvaamattomampiin paikkoihin ja hyökkääjien boxaaminen oli vaikeampaa: hitusen enemmän OREB-statseja, mikä on hyvä. Nämä tekivät pelistä todella intensiivistä, pitää miettiä sijoittumista ja pallonsuojaamista aivan erilailla kuin 2K15:ssa. Lisäksi paintissa pelaajamassasta oli heti paljon vaikeampi yrittää ajoa tai heittoa korille, ei mene ihan mikä tahansa hätänen yritys. Jos edessä on puolustajalla kädet ilmassa, siitä on usein ihan turha hakea heittoa. Blockkausanimaatiot huomioivat nekin tilanteet, joissa puolustaja oli myöhässä mutta saattaa silti onnistua blokkaamaan korille ajon. Todella siistinnäköistä animaatiota kaikkinensa.
Muutamat liikkeet kontrolleissa olivat vaihtaneet paikkaa, enkä saanut esim. alley-ooppeja tehtyä kuten edellisosassa, jossa se oli paikoin turhankin helppoa. Pitää myös opetella uudet syöttökomennot. Screenit ilmeisesti tilataan kolmiosta eikä enää ympyrästä.
On tämä aivan eri peli. Ulkoasukin jotenkin skarpimpi, vaikka huikealtahan jo 2K15 näytti. Tuosta aiemmin mainitusta syystä soundtrackkiin tuli kiinnitettyä huomiota: ihan päteviä räppivalintoja, mutta kyllä tuo sanoitussensuuri syö miestä.
Pitäisköhän väsätä KonsoliFIN-porukalle NBA:han keskittynyt PS4-yhteisö (uuden käyttiksen ominaisuus)?