Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Tuli eilen poistettua riistohintaan 69,90e, mutta jo eka peli kaveria vastaan vain Pro-tasolla (asennuksen aikana ilman peliääniä ja selostusta, pelkän soundtrackin tahtiin) osoitti kyllä hurjan määrän autenttisia uudistuksia. Riistoja ja pallonmenetyksiä tapahtuu paljon enemmän kuin 2K15:ssa: enää ei voi ajaa liki kellään pelaajalla suoraan puolustajaa päin menettämättä palloa. Sama syötönkatkoissa: helpompi katkoa, helpompi tulla katkotuksi. Double teamin vaikutus kanssa konkreettisempi. Levypalloissa huomasi myös uudistuneet pallofysiikat: peliväline kimposi paljon arvaamattomampiin paikkoihin ja hyökkääjien boxaaminen oli vaikeampaa: hitusen enemmän OREB-statseja, mikä on hyvä. Nämä tekivät pelistä todella intensiivistä, pitää miettiä sijoittumista ja pallonsuojaamista aivan erilailla kuin 2K15:ssa. Lisäksi paintissa pelaajamassasta oli heti paljon vaikeampi yrittää ajoa tai heittoa korille, ei mene ihan mikä tahansa hätänen yritys. Jos edessä on puolustajalla kädet ilmassa, siitä on usein ihan turha hakea heittoa. Blockkausanimaatiot huomioivat nekin tilanteet, joissa puolustaja oli myöhässä mutta saattaa silti onnistua blokkaamaan korille ajon. Todella siistinnäköistä animaatiota kaikkinensa.

Muutamat liikkeet kontrolleissa olivat vaihtaneet paikkaa, enkä saanut esim. alley-ooppeja tehtyä kuten edellisosassa, jossa se oli paikoin turhankin helppoa. Pitää myös opetella uudet syöttökomennot. Screenit ilmeisesti tilataan kolmiosta eikä enää ympyrästä.

On tämä aivan eri peli. Ulkoasukin jotenkin skarpimpi, vaikka huikealtahan jo 2K15 näytti. Tuosta aiemmin mainitusta syystä soundtrackkiin tuli kiinnitettyä huomiota: ihan päteviä räppivalintoja, mutta kyllä tuo sanoitussensuuri syö miestä.

Pitäisköhän väsätä KonsoliFIN-porukalle NBA:han keskittynyt PS4-yhteisö (uuden käyttiksen ominaisuus)?
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Ehdottomasti viikon parin päästä Googleen "NBA2k16 realistic sliders". Paranee jo entisestään hyvä pelikokemus ihan toiseen potenssiin.

Viime vuoden versiosta jaksoi eniten kiinnostaa joukkueenrakennus MyGM:ssä. Kun tuo MyCareer on toteutettu aina vähän miten sattuu. Millaisia kokemuksia tämän vuoden GM-moodista?

Näin on.

Itelle urheilupeli on sopivalla vaikeusasteella LOISTAVA. Monesti vaan on niin,ettei sopivaa vaikeustasoa löydy!:mad:
 
Eka voitto!! [emoji322] eikö screenit pyydetä L1:stä? Ei oo ihme jos kaverit ei pysähdy screenatessa [emoji23] Millä tuplataan puolustuksessa ja millä tekniikalla suljetaan kaveri levypalloissa?
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Eka voitto!! [emoji322] eikö screenit pyydetä L1:stä? Ei oo ihme jos kaverit ei pysähdy screenatessa [emoji23] Millä tuplataan puolustuksessa ja millä tekniikalla suljetaan kaveri levypalloissa?

Jos oikein muistan niin L1 on tuplaus ja L2 box out. Pallollisena pelaajana screenit tilataan L1:stä ja muistaakseni pallottomana kolmiosta.

PS4 yhteisölle täältä kannatusta! Olisi nasta saada suomalaisten kesken MyPark pelejä ja jos tarpeeks porukkaa sais kasaan niin vois laittaa Pro-Am jenginkin pystyyn.

Jos puistopelit kiinnostaa (Sunset Beach), niin lisäilkäähän PSNID: von_KASSEY listoille.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Jos löytyis kunnon slaiderit,vois joukkueen johtaminen olla mielenkiintosta kaudesta toiseen.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Ehdottomasti yhteisö pystyyn! Täälläkin yksi surkea amatööri ilmoittautuu mukaan. :eek:
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Vakuuttava määrä Euroliigan jengejä mukana (20) ku katoin Jumbossa.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

No niin! Reilut 10 matsia takana kautta ja olen kyllä positiivisesti yllättynyt.

+ pelitempo ja nopeus
+ pregame, postgame yms show luovat todella syvyyttä jokaiseen matsiin.
+ graafisesti laadukasta
+ palaajakaupoissa myös cpu heittää hyviä vaihtoehtoja. Itseasiassa kone tarjos mulle parempaa diiliä kuin se mitä itse olin ekana ehdottanut.
+ vapaana heitetyt heitot tipahtavat tylyllä prosentilla.
+ mukavan haastavaa saada kuljettamalla cpu pihalle..

- omat cpu jätkät puolustaa ihan päin peetä suurimman osan ajasta. Jätkät unohtelee vastustajia yksin korin alle tai heittopaikkoihin. Ei vaan pysty pitään jokaista omaakin silmällä ku yrittää puolustaa pallollista täysillä. Per matsi tulee todella paljon helppoja koreja tontakia. Nyt ei puhuta hyvästä vastustajan kuviosta vaan ku jätkät könöttää paikoillaan.
- omat cput antaa koneelle aina helpot heitot. Edes kättä eivät vaivaudu nostamaan tai iholle menemään. Ts. Itse pitää äkkiä vaihtaa miestä, mut äijät ovat sen verta "painavia" liikkeissään, että ei tästä ole enää mitään apua ku ollaan jo myöhässä.
- iholla pysyminen puolustaessa saatanan millimetri tarkkaa hommaa. En oo vielä sinut ohjaamisen kanssa. Pienellä liikkeellä jätkät tekevät liian isoja ja valmiiksi ohjelmoituja liikkeitä. Vähän tattia liikuttamalla kaveri ei tee oikeastaan mitään ja sit ku käyttää tattia kaakossa niin vihu menee heittämällä ohi ja sit saa juosta ukkoa kiinni. L2 ukko liikkuu taas liian hitaaaaasti. Tulikin mieleen, että toimiiko homma paremmin ku on L2 ja R2 pohjassa?
- välillä helpotkin korit ovat omille aivan ylitsepääsemättömän vaikeita! Yhtä äkkiä jätkät rupeaa donkkaileen ohi ja korin alta ei vaan osuta enää mihinkään.

Mut noi puolustus hommat saa varmaan jostain kuntoon, sillä peli on täyttä rautaa. Voittoja tulee silti, joten oisko sit voittomarginaalit turhan suuria jos omat rupeaisivat puolustamaan [emoji23]
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

- omat cpu jätkät puolustaa ihan päin peetä suurimman osan ajasta. Jätkät unohtelee vastustajia yksin korin alle tai heittopaikkoihin. Ei vaan pysty pitään jokaista omaakin silmällä ku yrittää puolustaa pallollista täysillä. Per matsi tulee todella paljon helppoja koreja tontakia. Nyt ei puhuta hyvästä vastustajan kuviosta vaan ku jätkät könöttää paikoillaan.
- omat cput antaa koneelle aina helpot heitot. Edes kättä eivät vaivaudu nostamaan tai iholle menemään. Ts. Itse pitää äkkiä vaihtaa miestä, mut äijät ovat sen verta "painavia" liikkeissään, että ei tästä ole enää mitään apua ku ollaan jo myöhässä.
Juuri nuo ovat syy siihen, että en ole vielä uskaltanut vaikeustasoa nostaa. Kohtuullisen aloittelija olen korispeleissä, mutta hyökkääminen helpoimmalla tasolla on liian helppoa. Toisessa päässä sitten tapahtuu toki aika paljon omiakin virheitä, mutta usein ihmeellisen helposti vastustajat sieltä AI-miesten ohi pääsevät tai aivan vapaaksi unohtuvat. Pitäisi varmaan jaksaa mennä erikseen säätämään hyökkäyspuolen slidereita vaikeimmiksi ja pitää puolustus kohtuullisen ennallaan.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Laittakaa vaan suosiolla ne simulation-slaiderit päälle, niin tulee pelistä huomattavasti realistisempi kokemus. Silloin ei se oma hyökkääminen ole niin helppoa ja tekoälyvastustajatkin heittävät ohi. Itsellä on simulationit päällä ja vaikeustasona siitä oletustasosta Pro seuraava, taitaa olla AllStar nimeltään ja aika realistisen oloista on. Puolipitkillä matseilla molemmat joukkueet tekevät sen 50-60 pistettä, eli se todellisuudessa toteutuva 100-110 pinnaa per peli on aika lähellä, jos olisi täyspitkät ottelut. Tuolla vaikeustasolla tällainen jonkunlainen "veteraanikin" saa vääntää koneen puolustuksen kanssa ihan tosissaan ja yllättävän usein tulee matseissa turpaankin.
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Itse pelaan pro:lla. Ei tuolla hyökkäyspäässä hirveästi vihusta ohi juosta eikä vapaita heittoja saa kuten cpu tekee omia vastaa. Ei vaan ole mahdollista pitää silmällä jokaista omaa ukkoa. Saati sit jos joudut puolustaan "väärää" miestä niin oma puolustettava cpumies sit seisoo yksin korin alla = iisi kori.

Se mikä on parasta pelissä niin ea:n peleissä kone vetelee tälläkin tasolla harmaalla alueella, väittävät huijaamiseksi niin itse en ole huomannut vielä tällaista. Rehdisti itse oon voittanut tai kussu pelit. Muutamassa pelissä ollut 2pst johdossa ja koneella vika hyökkäys. Hyvä puolustus, vaikea heitto ja voitto kotiin. Paras oli dallasia vastaan. Minuutti jäljellä ja johdin 1psteellä. Kone pelas heti puolenkentän jälkeen pallon Dirkille jolta lähti aivan käsittämätön ja hätäinen kääntöhypäri kolmosen takaa. Airball ja pallo mulle. Siihen ratkes se peli. Paljon tapahtuu sellaisia odottamattomia suorituksia pelissä, mikä lisää realismiä. Koneen jätkä pääsi yksin läpi ja näytti yrittävän donkkia todella kaukaa.. Ilma loppui niin se käänsi sen sit finger rolliksi, mut hidastuksesta näki, että donkkia haki [emoji23]
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

Juuri nuo ovat syy siihen, että en ole vielä uskaltanut vaikeustasoa nostaa. Kohtuullisen aloittelija olen korispeleissä, mutta hyökkääminen helpoimmalla tasolla on liian helppoa. Toisessa päässä sitten tapahtuu toki aika paljon omiakin virheitä, mutta usein ihmeellisen helposti vastustajat sieltä AI-miesten ohi pääsevät tai aivan vapaaksi unohtuvat. Pitäisi varmaan jaksaa mennä erikseen säätämään hyökkäyspuolen slidereita vaikeimmiksi ja pitää puolustus kohtuullisen ennallaan.

pate79 sanoi:
Itse pelaan pro:lla. Ei tuolla hyökkäyspäässä hirveästi vihusta ohi juosta eikä vapaita heittoja saa kuten cpu tekee omia vastaa. Ei vaan ole mahdollista pitää silmällä jokaista omaa ukkoa.

Laittakaa tämän sivun ensimmäisestä viestistä löytyvät sliderit ja kokeilkaa 5-10 peliä. Tekevät pelistä jo todella realistisen. Vaikka itse olen pelannut 15:sta AllStarilla, niin näillä on ollut hyvä aloittaa tämä uusi versio.

http://www.operationsports.com/foru...6-pro-sim-real-fg-ft-regular-joe-sliders.html
 
Vastaus: NBA 2K16 - A Spike Lee Joint

En oo vielä vakuuttunut noista slidereista. Aivan käsittämättömiä syöttöhasseja molemmin puolin. Vapaa syöttö ja pallo 8m ohi katsomoon. Muutenkin tuntuu, että menikö liian helpoksi. Eka pelissä 50pst voitto, toinen pari kymmentä ja viimeinen oli head to head 3jakson loppuun asti jolloin kone tippui kyydistä. 14pst voitto. Harden tehnyt 34-46pst/peli [emoji23] mut annetaan mahdollisuus. Seuraavaksi AS taso jos ei muu auta.
 
Ylös Bottom