Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K17

Vastaus: NBA 2K17

Sen pari kertaa kun joku onnistui, oli todella hyvä fiilis. Seuraavalla kerralla ei enää onnistunut yhtään, enkä aina edes tajunnut miksi.

Koitin tuossa vielä yhden matsin ja moni tilanne helpottui noilla erilaisilla syötöillä, mutta taas kerran ottelun puoliväliin pääsen tasapistein, mutta sit kaveri karkaa 15-20 pisteen voittoon, enkä pysty puolustamaan yhtään, enkä saamaan koreja mistään. Todella turhauttavaa.
Oli pakko vielä koittaa EA versiota ja on kyllä valovuoden yksinkertaisempi ja itse pelaaminen luonnistuu oikein hyvin ja pelaaminen on hauskaa. Mutta kaikki siinä ympärillä onkin tunteetonta ja munatonta touhua 2k:n lähes täydelliseen verrattuna.
Olen silti sitä mieltä, että rookie tasolle täytyisi saada kunnon opetusmoodit päälle, kuten esim änärissä on. Pelaamalla oppisi nopeasti, kun ruudulla kerrottais missä kannattaa olla, mitä kannattaa tehdä ja mistä napista.
 
Vastaus: NBA 2K17

Juu kävin itsekkin nyt kokeilemassa sitä NBA Liven demoa. Onhan tuo ero nyt ihan järkyttävä. Tiesin kyllä että eroa on mutta että ihan noin paljon. :eek: Ihan kaikessa jäljessä paitsi tuo tietty helppous mistä Omppukin puhuu täällä. No tiedämpä että kumpaan laitan rahat jos päätän peliä vaihtaa. kun on tämä 2K17 aika rautaa :D

Ompulle semmonen vinkki että siellä on Play Now valikossa semmonen kun 2KU pelimuoto >> ja sieltä ihan vaan se 2KU. Se on USA:n maajoukkueen "näytöspeli" ilman yleisöä :D missä samalla opastetaan pelaajaa. :) peli pysähtyy tasaisin väliajoin ja selittää asioita mitä voi yrittää tehdä. :)

Se on sellainen opetusmuoto pelaajalle josta puhuit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K17

Lisäksi puolustaessa kannattaa koittaa pysytellä pallon ja korin välissä. Ei lähteä höntyilemään turhia, vastustajasta riippuen sitten joko vastustajan iholla tai sitten pieni väli jättäen.

Hyökkäyspäässä pick'n'roll kannattaa opetella, jo yksin sillä voi saada vastustajan puolustuksen hetkeksi sekaisin ja vaihdettua toisiaan vastaan pelaavia yksilöitä puolustajan kannalta epäsuotuisasti. Onpa vaikea selittää:D muuts siis switchin kautta mismatch, jotta saa esim. jollekin hyökkäävälle pelaajalle lyhemmän puolustajan vastaan.

Oliskohan ollut LB se jolla tuon sai aikaan, edellisestä pelistä on jokunen kuukausi niin en tarkasti enää muista. Pikkuhiljaa se siitä lähtee ja kun peliin sisälle pääsee, hakkaa urheilupelien saralla fifat ja muut 100-0. Selvästi laadukkain urheilupeli jota itse olen pelannut ja suurella erolla - vaikka itse enemmän futismiehiä olenkin.
 
Vastaus: NBA 2K17

Hirveät tuskat, kun ei tiedä pitäisikö hankkia NBA2k18 vai ei. Mites teillä?

Just alkanut taas PS-koris maistua, johtuu ehkä Eurobasketista, mutta en tiedä olisiko tulossa jotain muuta pelattavaa syksyllä. Ehkä jos seuraava Madden saa hyvät arvonsanat niin sitten se...
 
Vastaus: NBA 2K17

Kyllä on 2k18 ennakkotilattu ja kun se tulee ennakkotilaajille 4 päivää ennakkoon eli 15.9 niin vedän verhot kiinni koko viikonlopuksi ja paukuttelen menemään oikein urakalla :D Huomennahan tulee tämä Prelude eli 2k18 demo jossa pääsee vähän katseleen meininkiä...
 
Vastaus: NBA 2K17

Hirveät tuskat, kun ei tiedä pitäisikö hankkia NBA2k18 vai ei. Mites teillä?

Itse aion ostaa ensi viikolla Liven! Ihan siitä syystä, että se näyttää piristävän uudelta ja erilaiselta verrattuna 2K:n tuotokseen, jonka ensimmäiset pelikuvat alleviivaavat vain sitä, että kyseessä on käytännössä melkein sama peli kuin viime vuonna. Joo eihän urheilupelin kohdalla voikaan olettaa, että kaikki tehdään joka vuosi uudestaan, mutta ensimakusteluiden perusteella niitä samoja ärsyttävyyksiä siellä on mukana, jotka harmittivat jo viime vuonnakin.

Toinen juttu on se, etten vain jaksa alkaa grindata MyTeamia uudestaan, kun grindasin sitä tuhottomasti edellisessä versiossa. MyCareer periaatteessa kiinnostaisi, mutta kunnon hahmon saamiseksi pitäisi käytännössä pakolla ostaa VCtä, tai toisena vaihtoehtona jälleen grindata tuhottomasti. Vastaavasti Liven puolella MyCareeria vastaa pelimuoto The One, jossa hahmo on heti alussa jo 70+ overall, kun se 2K:n puolella se on alle 60. Muutenkin The One vaikuttaa jotenkin kiinnostavammalta muodolta. Liven presentaatio, kommentaattorit ja vastaavat tuovat myös mukavaa vaihtelua niihin 2K:n juttuihin, joista osa on ollut mukana jo vuosia.

Ja joo tiedän kyllä, ettei Liven gameplay todennäköisesti ole niin "sulavaa" kuin 2K:n vastaava, mutta tässä vaiheessa haluan vain vaihtelua sen käytännössä saman sijaan, mitä grindasin viime vuoden syyskuusta tämän vuoden kesäkuuhun.
 
Vastaus: NBA 2K17

2k18 siis pystyy omaa äijää kehittämään myös onlinessa jos olen oikein ymmärtänyt. Mikä on loistava uudistus omasta mielestäni
 
Vastaus: NBA 2K17

Tarkoituksena olisi pitää välivuosi ja pelailla 2k17 jos maistuu. En ainakaan ole havainnut että tämän vuoden versiossa olisi mitään sellaista, mitä aiemmasta olisi puuttunut.
 
Vastaus: NBA 2K17

Uudesta pelistä on omien kuvitelmien ja ennakkotietojen mukaan ylivoimaisesti edistynein koripallosimuulatio ....Olen siinä käsityksessä että pelimoottori on vaihtunut ja tästä ns. animaatiopohjaisesta ohjaamisesta olisi luovuttu ja tänä vuonna ohjaaminen olisi sulavampaa.Toivottavasti vaikka tuo susijengin kisahuuma toisi vähän lisää suomipelaajia tähän jenkkien hallitsemaan peliskeneen...
 
Vastaus: NBA 2K17

Siellä olisi nyt ladatavissa NBA 2k18 Prelude (12 GB). Sehän on Demo/aloitus My Careerille.
 
Vastaus: NBA 2K17

Joo niinhän se on ....pelasin sen läpi jo :D Puoltoista tuntia kaikkineen meni ....todella hyvältä vaikuttaa....
 
Vastaus: NBA 2K17

Juu laitoin kans tuon Preluden latautumaan. :D Mulla on myös Youtubeen latautumassa yks matsi niin joku voi sanoa osaanko mitään? :D
 
Vastaus: NBA 2K17

Tässä on se lupaamani Gameplay pätkä :)

[video=youtube;jsDPlWntud0]https://www.youtube.com/watch?v=jsDPlWntud0[/video]
 
Vastaus: NBA 2K17

Miten te ootte ottanut noita pelivideoita ps4 ? Siis leikkeen pituus esim 30min ja pelin jälkeen sen painaa niin eikö se ota edelliset 30min ?? Ajattelin itsekin ladata vähän gameplayta niin näättä miten pidetään hauskaa :D
 
Vastaus: NBA 2K17

Tässä oma gameplay video....ei ollu mikään paras peli mutta laitoin kumminkin :D
[video=youtube;rBBKLG80T24]https://www.youtube.com/watch?v=rBBKLG80T24&t=62s[/video]
 
Vastaus: NBA 2K17

Joutuuko Tässä hirveästi veivaa slidereita ?? Vai normi asetuksilla pystyy myös pelaa.
 
Vastaus: NBA 2K17

Onko kokemuksia uudesta Nba 2k18 kellään? Tänään peli saapui kauppoihin[emoji16]
 
Vastaus: NBA 2K17

Onko 2K:ssa tai Livessä maajoukkueita? Joitain seurajoukkueita Euroopasta tais olla 2K:ssa joku vuos sitten??

Katoin äsken EM-koripalloa Serbia-Venäjä ja oli tosi hyvä matsi!Vauhtia,hienoja korilleajoja ja muita tilanteita!!
 
Vastaus: NBA 2K17

Kommentteja pelistä? Olisi kiva saada jonkinnäköistä näkemystä ennen ostopäätöksen tekemistä. Luulisi että 2k16 versiosta on tapahtunut jonkin verran kehitystä? Tarkoitus olisi ostaa peli & aloittaa MyCareer pelinrakentajalla Chicago Bullsilla, että pääsee tarjoilemaan Markkaselle avoimia kolmosia.
 
Ylös Bottom