Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itelläni on se fiilis että peli kyllä myy. Hakemalla hain viime perjantaina niin löyty vasta viidennestä liikkeestä missä kävinGamereactor antoi 2k:lle kokonaiset 5/10. Nyt on ilmeisesti tosiaan menty rahastuksella yli kipurajan. Arvostelun kun luin niin jäi vaan toive että koko peli floppais todella pahasti myynniltään.
Minusta tuntuu että pyritään mielistelemään EA:ta. Esim. Fifaa kehuivat vuolaasti.Gamereactor antoi 2k:lle kokonaiset 5/10. Nyt on ilmeisesti tosiaan menty rahastuksella yli kipurajan. Arvostelun kun luin niin jäi vaan toive että koko peli floppais todella pahasti myynniltään.
Tässä nyt pähkäilen kumman koriksen ostais huomenna[emoji16] Täällä varmaan suositellaan 2k sarjaa?
Todellakin 2k. Live ei voi olla kovin hyvi verrattuna näin erinomaiseen tekeleeseen.
Todella paljon on tapahtunut kehitystä 2k16 versiosta, joka on kirjaimellisesti epäaito verrattuna tähän. Kehitys on huomattavasti suurempaa kuin NBA 2k14 & 2k16 välillä. Pelissä on paljon hyviä uudistuksia ja pelaaminen tuntuu aidolta. MyCareer on hyvä. 2k16 oli todella tylsä tarina, jossa ei ollut oikein sisältöä, onneksi tässä ei ole vastaavaa ongelmaa. Aloitin urani Bullsissa ja 15 pelin jälkeen mut nostettiin aloitukseen, vaikka tilastoni ovat hävyttömän huonot. Olen kuitenkin tehnyt kiistattoman hyvää työtä puolustuksessa ja tehnyt paljon screenejä. Useasti ollaan taottu monia pisteitä jos mut ja Lauri on pistetty samaan aikaan kentälle. Ollaan voitettu puolet peleistä ja joukkue on yllättävän hyvä, vaikka se ei paperilla siltä näytä. Ainoa miinus Mirotic joka missaa 75 % avoimista heitoista ja alkaa pelaamaan yhden miehen showta jos heitto ei uppoa. Markkanen on ollut todella hyvä ja hänen avullaan olen saanut paljon syöttöjä. Ymmärtää myös liikuttaa palloa huomattavasti paremmin kuin esim. Mirotic.
Itelläni taas kun Bullsilla pelaan niin Mirotic osuu melko hyvin kun sille vaan rakentaa. Itsekin viimeiseen 4 peliin jokaiseen vähintään 15 pistettä. Oli jo aikakin nousta avaukseen. Siitä harvinainen pelimuoto tää MyCareer et ainakin itelleni puolustaminen on vaikeampaa kun tehojen tekeminen hyökkäyspäässä.MyCareer on hyvä. 2k16 oli todella tylsä tarina, jossa ei ollut oikein sisältöä, onneksi tässä ei ole vastaavaa ongelmaa. Aloitin urani Bullsissa ja 15 pelin jälkeen mut nostettiin aloitukseen, vaikka tilastoni ovat hävyttömän huonot. Olen kuitenkin tehnyt kiistattoman hyvää työtä puolustuksessa ja tehnyt paljon screenejä. Useasti ollaan taottu monia pisteitä jos mut ja Lauri on pistetty samaan aikaan kentälle. Ollaan voitettu puolet peleistä ja joukkue on yllättävän hyvä, vaikka se ei paperilla siltä näytä. Ainoa miinus Mirotic joka missaa 75 % avoimista heitoista ja alkaa pelaamaan yhden miehen showta jos heitto ei uppoa. Markkanen on ollut todella hyvä ja hänen avullaan olen saanut paljon syöttöjä. Ymmärtää myös liikuttaa palloa huomattavasti paremmin kuin esim. Mirotic.
...No kyllä sitte kun peliä oli alle 5 minuuttia jäljellä niin siinä ihan pelin lopussa pelkästään itse heitin 12 pojoo. Tietysti siinä kohtaa alkaa osuu kun peli on käytännössä ohi kun vastustaja johtaa yli 20 pisteellä.
Minusta joukkue ei ole todellakaan niin riippuvainen pelaajan suorituksista kun esim 2 vuotta sitten.Onko mitään merkkejä, onko tapahtunut muutosta aikaisemmin mainitun "joukkueen reppuselkään ottamisen" -ilmiöstä. Entä tekoälymuutokset verrattuna viime vuosiin? My Leagueta pelatessa kehitystä on tullut AI:n puolelta, näkyykö My Careerissa?
Kyllä se itse koripallo on mennyt aika paljonkin eteenpäin.Onko itse pelin (sen koripallon pelaamisen) suhteen tullut jotain mokia tai kehitystä? Entä MyGM -pelimuoto? MyTeam?
En ole tuon MyCareerin perään ollut niin kiinnostaa onko nuo muodot ja itse koris kuitenkin vielä ok.
Tuohan on ihan hölmöä haukkua peli hankittavan lisäsisällön vuoksi. Itse olen pelaamalla avannut lukittut ekstrat ja näin teen jatkossakin. Ei mua kiinnosta mikään tatuointi alter egolleni vaan pelikokemus kokonaisuutena. Koris on vaan niin hauskaa, sekä oikeana että virtuaaliversiona.
Jos olet mycareeria pelannut, niin tiedät varmaan, ettei kyse ole mistään lisäsisällöstä tai lukituista extroista, vaan jos nettipeleissä meinaa pärjätä omalla mycareer-hahmollaan YHTÄÄN, on käytännössä pakko maksaa rahaa. Ja se, että pelaajan kosmeettisiin muutoksiin käytetään samaa pelin sisäistä valuutta kuin arvojen parantamiseen on ihan uskomattoman ärsyttävää. Kyllä, pelaajat ovat turhamaisia ja haluavat personoida hahmonsa.
Jos kyse olisi vaikka muutaman viikon grindauksesta, olisi homma ok, mutta koska peliä on käytännössä pelattava satoja tunteja, jotta oma pelaaja olisi huippuarvoissa, on 2K:n rahastus tässä ihan töykeän härskiä. Aika on rahaa ja moni tyytyy ennemmin maksamaan pari kymppiä lisää, jotta saisi edes ovr 85 pelaajan ja olisi edes jotain saumaa nettipeleissä - yli 90ovr pelaajaan saakin sitten syytää jo yli 40€. Yksinpelissähän nämä ei haittaa ja pelihän on aivan helvetin hyvä, mutta ymmärrän täysin rahastuksesta nousseen raivon.
Kumoat suluissa just mitä väitit sitä ennenPakko sanoa sen verran että siis tämä paytowin on ihan täyttä paskaa (Poislukien myteam)....
Ainoastaan pelaajan kehitys nopeutuu eikä rahalla saa MITÄÄN erikoista mitä pelaamalla ei saisi ....Ja itse pelaan netissä mahd. paljon niin kyllä on parkit ja pro amit täynnä 85 ketkä ei osaa pelata hevonvittua...Ja sitten toisinpäin että 70 overall jannut pieksee niitä 85 ihan huolella koska osaavat pelata...Ei se overall kerro läheskään kaikkea...itsellä tällä hetkelle overall 88 josta ainakin 5 ovr pistettä täysin ilmaa eli jotain itselle turhia joutunut upgreidaamaan että ovr nousee...Parhaiten tässä oppii pelaamaan kun rakentaa sitä äijää alusta asti.