Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA2K3 -keskustelua

NBA2K3 hajosi?

Vuorokauden aikana tapahtui jotain kummaa.En pysty pelaamaan enää exhibition-matsia.Peli sekoaa aina otteluun mennessä.Naarmujakaan diskistä ei tunnu löytyvän.Mikä vittu tossa on???:mad: :eek: :confused:
 
Re: NBA2K3 hajosi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Vuorokauden aikana tapahtui jotain kummaa.En pysty pelaamaan enää exhibition-matsia.Peli sekoaa aina otteluun mennessä.Naarmujakaan diskistä ei tunnu löytyvän.Mikä vittu tossa on???:mad: :eek: :confused:

Ekaksi ota muistikortti irti ja kokeile niin. Toimiiko sitten?
 
ettei olis sama ku kävi fifa 2002:sen kans meille. pelattiin se puhki. se ei vaan toiminut. kolme tai neljä kopiota puhki pelattiin siitäkin pelistä
 
no kauheen intensiivisesti en oo tota pelannu.Paska juttu kyllä.Justku teki mieli paneutua ainaisen futiksen (lue CM&PES2) sijaan tohon korikseen.
 
Aluepuolustus taitaa olla kova sana tossa pelissä.Niinhän se kyllä nyky-NBA:ssa oikeastikin on.
 
Dallas-Utah 103-62

Pelaan Franchisea Dallas Mavericksilla, all-star taso, 10 tai 12 min
erillä. Rökitin Utah Jazzia 103-62 (10 min erillä)!
Nowitzki teki 39 pistettä, Finley 33 ja Van Exel 13!!
Utahin konkari Karl Malonessa vanhuus näkyi: Pappa jäi joka tilanteessa jälkeen taitavasta ja vahvasta Nowitzkista.
Parhaimillaan johdin 62-14, mutta lopussa Finley ja Nowitzki pelasivat vähemmän ja se näkyi.
 
Itse hain moisen pelin vasta nyt kun näytti olevan 25 euroa paikallisessa Anttilassa.

Muttamutta, mikähän juttu noissa vapareissa on? Olen yrittänyt ohjeiden mukaan toimia mutta en ole saanut ensimmäistäkään sisään. Niiden nuolien liikuttaminen on ns. uitun vaikeaa kun vielä pitäisi saada heitettyäkin. Ensin nuolet näyttävät sivulle ja tatteja liikuttamalla pitäisi siis saada ne osoittamaan koriin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
Itse hain moisen pelin vasta nyt kun näytti olevan 25 euroa paikallisessa Anttilassa.

Muttamutta, mikähän juttu noissa vapareissa on? Olen yrittänyt ohjeiden mukaan toimia mutta en ole saanut ensimmäistäkään sisään. Niiden nuolien liikuttaminen on ns. uitun vaikeaa kun vielä pitäisi saada heitettyäkin. Ensin nuolet näyttävät sivulle ja tatteja liikuttamalla pitäisi siis saada ne osoittamaan koriin?

Ei muutaku meet practice osioon ja alat harjottelemaan vapaaheittoja. Äkkiä sen oppii.
 
Ylös Bottom