Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

Solid Snake sanoi:
DS:ssä minua on alkanut nyt kaikkein eniten mietityttämään minipeli ongelma. Jotain isompaa ja syvempää pelikokemusta kaipaisi.

Joo, minipelejä on tullut jonkun verran. Japanissa ne on kai hittejä, mutta täällä tosiaan kaivataan jotain pidempää keskittymistä vaativaa. Styluksen heiluttelu minipelien parissa ei innosta sitten pätkän vertaa.

Toivottavasti Magic the Gathering tulisi PSP:lle (ei battlegrounds tyyppinen!), se olisi unelmien kone. :cool: Iso tarkka näyttö olisi juuri omiaan sen tyyliseen peliin.
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

Ihmiset odottavat aivan liikaa tuolta kosketusnäytöltä! Heti kuin sen pitäisi räjähtämällä tuoda uusia ideoita koneelle! Eihän sitä nyt pakko joka pelissä ole käyttää. Ja jos käyttää, käyttää sitä vähän tai sitten ratkaisevasti peleissä. Onhan niitä pelejä jo missä sitä käytetään kunnolla, niin miksei tulevaisuudessa tehtäisi samoin. Te tuomitsette jo sen mini peli ongelmaksi kun kone on vasta julkaistu ja muutama peli on vasta markkinoilla. Odottakaa ja nähkää! kyllä sieltä vielä tulee hyviä kosketus näyttö kokonaisuuksia!

Ja jos minuun tulee niin Worms 3D olisi aivan mahtava pelata kosketus näytöllä. Siihen se soveltuisi oikein hyvin! Ja DS:lle tulee monia roolipelejä jotka ovat varmasti todella hyviä kokonaisuuksia, esim Baten Kaitos ja taitaa jotain Final Fantasya tulla kanssa! Ja Strategia pelit olisivat mammonaa tuolle kosketusnäytölle(esim Warcraft!)
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

Ompa mielenkiintoinen keskustelu, monta hyvää tuntia upposi tämän lukemiseen. Itse en varmaan tule mitään ostamaan, mutta ei sitä koskaan tiedä. Minua ainakin kiinnostaa käsikonsolissa hinta hyvin paljon, sillä sehän on vaan reissuun ja kevyempään pelaamiseen tarkoitettu. PSP olisi varmaan kivempi jos sen JA pelejä saisi ilmaiseksi, mutta korkea hinta ainakin karkottaa minut. Eipä NDS kuullosta ollenkaan hassummalta, tosin toivoisin että pelejä tulisi hieman vanhempaa makuunkin. Voi tietenkin tullakkin, en tiedä.

Minua ei elokuvien katselu kiinnosta, varsinkin kun se on tyyristä lystiä, ja xbox pelit ovat nytkin tarpeeksi hintavia.

Aikasemmin olen GBC omistanut ja pokemon oli sitten loistava, juuri sellainen addiktoiva ja päämääräinen pelikokemus mikä sopii mielestäni täydellisesti kannettavalle laitteelle.

Sitä minä ainakin pohdin että miten ihmiset ovat niin varmoja että PSP:n myynti jatkuu vahvana, tarkoitan sitä että monet ihmiset jotka ovat JO ostaneet NDS:n eivät varmasti koe tarvitsevansa toista käsikonsolia, minulle ainakin automatkaksi riittäisi toinen niistä. HC pelaajia on varmasti vähemmän.

Nintendolla on vannoutuneita faneja, mutta myös ikävä "lastenpelikone" maine. MINUN mielestäni Sony vehkeet eivät ole muutenkaan niitä kestävimpiä, mutta moni teistä varmasti voi osoittaa minut vääräksi, tämä oli täyttä mutua.

Jos kesätöitä saan niin mikäpä siinä että NDS tulisi meillekkin, ja ei PSP varmasti huonompi vaihtoehto ole, jos haluaa taloudellisesti enemmän panostaa, tai on rahoissa.
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

Hm...

* Viimeisimmän kahden viikon aikana PSP:n viikkomyynti on jo pudonnut yli 50 prosentia.
* Viikko yksi: 100 000 kappaletta
* Viikko kaksi: 45 972 kappaletta
* Viikko kolme: 38 314 kappaletta
* PSP:tä on myyty yhteensä vain 882,921 kappaletta Japanissa.
* Vertailun vuoksi sanottakoon että DS:ää on myyty tänä vuonna 328,042 kappaletta (eli 72 627 kappaletta vähemmän kuin PSP:tä).
* Yhteensä DS.ää on myyty 1,823,638 kappaletta japanissa ja 1,377,685 kappaletta USA:ssa.
* Eli suuresta spurtistaan huolimatta PSP on miljoonaan yksikön päässä DS:stä.

LÄHDE: Media Create
 
Vastaus: PSP Eurooppaan maaliskuussa?

Industry // Media Create Hardware Sales: 21 - 27 March

Nintendo DS: 55,825
Sony PSP: 43,043

...ja vielä mielenkiintoisemmaksi näyttää menevän tältäkin kantilta ;)
 
Vastaus: PSP Eurooppaan maaliskuussa?

Justin Bailey sanoi:
Industry // Media Create Hardware Sales: 21 - 27 March

Nintendo DS: 55,825
Sony PSP: 43,043

...ja vielä mielenkiintoisemmaksi näyttää menevän tältäkin kantilta ;)
Laittakaa näissä ja vastaavissa aina minkä alueen myynneistä on kyse. Linkkikin on plussaa, jos paikka on muu kuin Magic Box.
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

Media Create laskee Japanin myyntejä.

Ilmeisesti DS:lle on julkaistu jokin vetävä peli sillä edellisen viikon myynnit olivat 22446/43644 PSP:lle.

Niin, siirsin Justinin viestin tänne...
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

Oliver sanoi:
Ilmeisesti DS:lle on julkaistu jokin vetävä peli sillä edellisen viikon myynnit olivat 22446/43644 PSP:lle.
Ei vaan ne uudet värikkäät DS:t ovat tietääkseni aiheuttaneet tuon muutoksen.
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

orc sanoi:
Minua ei elokuvien katselu kiinnosta, varsinkin kun se on tyyristä lystiä, ja xbox pelit ovat nytkin tarpeeksi hintavia.

Aikasemmin olen GBC omistanut ja pokemon oli sitten loistava, juuri sellainen addiktoiva ja päämääräinen pelikokemus mikä sopii mielestäni täydellisesti kannettavalle laitteelle.

Sitä minä ainakin pohdin että miten ihmiset ovat niin varmoja että PSP:n myynti jatkuu vahvana, tarkoitan sitä että monet ihmiset jotka ovat JO ostaneet NDS:n eivät varmasti koe tarvitsevansa toista käsikonsolia, minulle ainakin automatkaksi riittäisi toinen niistä. HC pelaajia on varmasti vähemmän.

Nintendolla on vannoutuneita faneja, mutta myös ikävä "lastenpelikone" maine. MINUN mielestäni Sony vehkeet eivät ole muutenkaan niitä kestävimpiä, mutta moni teistä varmasti voi osoittaa minut vääräksi, tämä oli täyttä mutua.

Kaikki kenen kanssa olen puhunut ( kauppiaat lukuunottaen ) PSP vai DS politiikasta, ovat olleet sitä mieltä että DS ostetaan , jos joku, ja PSP ehkä myöhemmin kun se halpenee...Tuntuisi tällähetkellä siltä että PSP ostetaan kakkos kannettavaksi..
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

Oliver sanoi:
Ilmeisesti DS:lle on julkaistu jokin vetävä peli sillä edellisen viikon myynnit olivat 22446/43644 PSP:lle.
Uusien DS värien lisäksi myös Kirby julkaistiin tuolloin ja sitä myytiinkin yli 70 000 kappaletta. :)
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

Vai tänne siirrettiin....

Noh, tosiaan, Kirby myi reippaasti ja tulee myymään edelleen. Nintendogsin ym. julkaisu taitaa räjäyttää potin. Hieno homma, että uusi konsepti otetaan näin hyvin vastaan maailmalla :)
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

Yksittäisiin pelijulkaisuihin yms. piikkimäisesti reagoivat viikkomyynnit ovat helposti harhaanjohtavia, jos ei ole muuten tarkistanut, että kyseessä on normaalimyyntiä edustava viikko. Tai onhan noitakin ihan aiheellista raportoida, mutta tuoda sitten esiin se, että kyseessä on poikkeusviikko.
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

NviperO sanoi:
Ei vaan ne uudet värikkäät DS:t ovat tietääkseni aiheuttaneet tuon muutoksen.

Hohhoijaa

"With the release of the colored DS models, sales of the handheld are better than ever in Japan. According to sales data obtained by Dengeki Online, Nintendo saw its DS sales rise more than twofold during the week of March 21 to March 27. Sales for the week were 54,000 units, compared to the previous week's sales of 21,000 units."
Lähde
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

NviperO sanoi:
En tiedä osoititko tuon minulle, mutta tuotahan juuri lainauksessakin itse sanoin?

Oliverin esittämän uutisen sävy oli tuttua tietyn firman leireillä opittua provosointia ja vastauksesi siihen antoi, tahallisesti tai ei, helposti väärän kuvan asiasta.

lyhyenä off-topiccina.. omasta mielestäni (varsinkin tälläisellä sivustolla) provosoinnit ja suoranaiset flamet ei kyllä pitäisi kuulua ylläpitäjien ohjekirjaan...
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

Olisihan tuon voinut tietysti toisinkin ilmaista, mutta oikeasti ihmettelin DS:n myyntipiikkiä, sillä en muistanut värimallien ja Kirbyn julkaisua.
 
Vastaus: Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

Smirre sanoi:
Oliverin esittämän uutisen sävy oli tuttua tietyn firman leireillä opittua provosointia ja vastauksesi siihen antoi, tahallisesti tai ei, helposti väärän kuvan asiasta.

lyhyenä off-topiccina.. omasta mielestäni (varsinkin tälläisellä sivustolla) provosoinnit ja suoranaiset flamet ei kyllä pitäisi kuulua ylläpitäjien ohjekirjaan...
Jaa... no tarkoitukseni ei ollut piikittää mihinkään suuntaan. Esitin vain omiin tietoihini perustuvan väitteen, jonka olen "oppinut" muista lähteistä.

Mutta saa minut tyrmätäkin, jos lausuntoni ovat vääriä. Ilmeisesti siis Kirbyn julkaisu vaikutti myyntilukuihin myös, mutta yleisen arvion mukaan juuri se, että DS ilmestyi viidellä eri väriteemalla viritettynä vaikutti myyntilukuihin kaikista eniten.

Toisaalta ymmärrän myös sen, että provot ja flamet ei kuulu ylläpitäjien kuvioihin eikä niitä kyllä usein nähdäkään. Mutta toisaalta Konsolisota-alue on perustettu yleistä avautumista varten ja toisinaan myös ylläpidolle tulee tarve kommentoida muiden piikittelyjä tai heittää vitsin tynkää erinäisistä aiheista. Jokainen kuitenkin kirjottaa täällä yksilönä, eikä jakele mitään yhteisön yleistä mielipidettä. Jokainen ylläpidon jäsenkin on pelaaja, jolla on oma mielipiteensä eri asioista. Ei täällä mihinkään standardimuotteihin koiteta väkeä ajaa.

Ja hauskaahan täällä pidetään, ei oteta hernettä nenään ja tsillai. :)
 
Ylös Bottom