Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed (2015)

Vastaus: Need for Speed (2015)

Toi on mun mielestä hanurista että sielä suhailee muutkin netti kuskit kun ajat jotain aika ajoa tai meet kyttiä karkuun! Eilenkin tuli varmaan neljä autoa keulaan ja sen jälkeen se olikin siinä... Ja joo, sen tiedän että sielä on kone kuskia mut ei ne tuu keulaan 300km/h
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Ostin tämän tuossa PSN Storen alesta kun sain alennettuun hintaan. :)

Kirjoittelen kun oon saanu tätä vähän ajettua.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Onkos tätä suomennettu? Eli tekstit suomeksi?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need for Speed (2015)

Näyttäisi olevan tarjouksessa ps storessa PS4:lle. Onko kukaan kokeillut tätä peliä T300RS -ratilla ja millainen ajontuntuma sillä on? Pyöriikö tämä 60 fps? Entä kuinka hyvin online toimii ja kuinka moni voi kerrallaan ajaa samaan aikaan?
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Näyttäisi olevan tarjouksessa ps storessa PS4:lle. Onko kukaan kokeillut tätä peliä T300RS -ratilla ja millainen ajontuntuma sillä on? Pyöriikö tämä 60 fps? Entä kuinka hyvin online toimii ja kuinka moni voi kerrallaan ajaa samaan aikaan?

Ei tue ainakaan toistaiseksi ratteja, 30FPS, ja onlinesta lähinnä iloa tunnelman luonnissa. Varsinainen nettikisailu selkeässä sivuroolissa, eikä suoraan löydy mitään varsinaista matchmakingia.
Eli en sijoittaisi noilla kriteereillä...
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Tuntuu kyllä loistavalta peliltä näin parin päivän pelailun jälkeen. :)

Varsinkin tuo autojen määrä on ihan kiva. Tuunaus on ihan mielettömän aikaa vievää puuhaa. Tällä hetkellä ajossa BMW M4. :) Ilmeisesti kaikki DLC mikä tulee on ilmaista jos oon oikein ymmärtäny. Kivasti se säätäminen aidosti vaikuttaa autoon. :)

Ajomalli on juuri sellainen kun tälläisessa pelissä pitäisi. Omasta mielestäni parempi kuin Crewissä. Kannatti ladata kun Alessa oli kiva olla näin väärässä. :) Volvo on autolistassa aikamoine erikoisuus :D
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Mistähän tämän pelin saisi fyysisenä versiona halvimmalla ps4- konsolille? Hinta on aina 60 tai 65€, tai sitten tuote on kokonaan loppunut. Itse yllätyin, ettei tätä ole tarjouksissa näkynyt vaikka luulisi tälläisen pelin olevan aika myyvä näin joulunaikaan. Varmasti monessa "lapsi"perheessä tämä ja NHL ovat joulupukin toivelistalla.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Mistähän tämän pelin saisi fyysisenä versiona halvimmalla ps4- konsolille?

Äkkiseltään ei tosiaan näyttänyt olevan kuin konsolinetissä alle 60 euron tämä, tarkalleen 58 euroa sielläkin. Toisaalta peli on ollut ulkona vasta kuukauden, joten ihan vielä ei liene realistista odotellakaan isoja alennuksia. Yksi, minkä huomasin, oli ainakin nuo Anttiloiden ALV-vähennyspäivät ja ainakin meille on tullut Anttilasta myös mainosten takakansissa sellaisia "osta yli 50 eurolla ja saa kupongilla 10 euroa alennusta"-kuponkeja. Jos sattuu olemaan Anttila-tavaratalo lähellä, niin käy katsomassa, olisiko siellä ALV-tarjouksella peli 50 euron hujakoilla ja käytä vielä alennuskuponki, niin sittenhän se ei jääkään maksamaan kuin 40 jotain euroa?
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Äkkiseltään ei tosiaan näyttänyt olevan kuin konsolinetissä alle 60 euron tämä, tarkalleen 58 euroa sielläkin. Toisaalta peli on ollut ulkona vasta kuukauden, joten ihan vielä ei liene realistista odotellakaan isoja alennuksia. Yksi, minkä huomasin, oli ainakin nuo Anttiloiden ALV-vähennyspäivät ja ainakin meille on tullut Anttilasta myös mainosten takakansissa sellaisia "osta yli 50 eurolla ja saa kupongilla 10 euroa alennusta"-kuponkeja. Jos sattuu olemaan Anttila-tavaratalo lähellä, niin käy katsomassa, olisiko siellä ALV-tarjouksella peli 50 euron hujakoilla ja käytä vielä alennuskuponki, niin sittenhän se ei jääkään maksamaan kuin 40 jotain euroa?

Odottelin juurikin reilun 50 hintaan tämän löytävän. Ei ole anttilaa lähellä, mutta täytyy koittaa vielä löytää tämä jostain. Yllättävän monesta paikkaa on loppunut. Lähinnä tuota 50 hintaa vertasin/ajattelin, koska oikeastaan kaikkia syksyn julkaisuja on myyty jo 30-50 hintaan, olipa kyseessä mikä tahansa peli PS4 konsolille. Liekkö menekki yllättänyt maahantuojan vai onkohan peliä tehty niin vähän muutenkin.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

onko tähän tulossa enemmän noita muskeli autoja? rupee se ensimmäinen mustang jo olee aika tiukasti tuunattu ja ainoa mikä kiinnostais olis se loppupään verrari :D
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

tossa montakertaa ihmiset on suu vaahdossa selittänyt kuinka monipuolinen tuo tuunaus on, en vaan tajua mikä tossa on niin monipuolista. korisarjoja on ollu jo monessa pelissä aikasemmin ja puskurit,spoilerit,helmat ja peilit on saanu myös valita eriksee pakoputkista puhumattakaan.

säädöt: no jooo....


näköjään pikku etuveto golfillakin voi voittaa driftt-kisoja :D
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

tossa montakertaa ihmiset on suu vaahdossa selittänyt kuinka monipuolinen tuo tuunaus on, en vaan tajua mikä tossa on niin monipuolista.

Se vähän riippuu, mihin sitä vertaa. Joo eihän se ole mitään Forzan tai vastaavan tasoista, mutta verrattuna viime vuosien NFS-julkaisuihin, niin onhan sitä nyt huomattavasti enemmän ja siitä autosta saa kuitenkin väriteltyä ja tyyliteltyä hyvinkin persoonallisen, jos vaan haluaa siihen aikaansa käyttää. Kalleimpiin superautoihin ei tosiaan ole saatavilla juurikaan visuaalista palikkaa, vaan ne uusimmat Ferrarit ja Porschet jäävät ulkoisesti melko perinteisen näköisiksi muutamia pieniä muokkauksia lukuun ottamatta. Omaan makuun se sopiikin ihan hyvin, koska en edes haluaisi raiskata jotain uutta 911 Porschea joillain levikkeillä ja muilla :D

Mitä autoihin tulee, niin kannattaa ehdottomasti antaa edes mahdollisuus japskivehkeille, jos vaan yhtään automakuun sopii. 90-luvun Supra, Skylinet, NSX ja tietenkin viime vuosikymmeneltä Evo Lancer, STI ja niin edelleen ovat kaikki sellaisia, joita on kiva viritellä ja tuunailla, eikä ainakaan itselle tullut mitenkään yököttävä olo, vaikka niihin laittoi vaikka mitä visuaalisia kilkkeitä kiinni. Itse nyt olen aina tykännyt tuning-autoista, mutta silti on todettava, että tällä hetkellä ajelen pelissä kaikista mieluiten noin 550 heppaisella R34 Skylinella, vaikka myös M4 ja esim. 911 GT3 Porschekin löytyy tallista. Jos pelin sisäistä valuuttaa löytyy, niin ehdottomasti suosittelen kokeilemaan rohkeasti muitakin laitteita, koska niissä on ajo-ominaisuuksien puolesta isojakin eroja.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Se vähän riippuu, mihin sitä vertaa. Joo eihän se ole mitään Forzan tai vastaavan tasoista, mutta verrattuna viime vuosien NFS-julkaisuihin, niin onhan sitä nyt huomattavasti enemmän ja siitä autosta saa kuitenkin väriteltyä ja tyyliteltyä hyvinkin persoonallisen, jos vaan haluaa siihen aikaansa käyttää. Kalleimpiin superautoihin ei tosiaan ole saatavilla juurikaan visuaalista palikkaa, vaan ne uusimmat Ferrarit ja Porschet jäävät ulkoisesti melko perinteisen näköisiksi muutamia pieniä muokkauksia lukuun ottamatta. Omaan makuun se sopiikin ihan hyvin, koska en edes haluaisi raiskata jotain uutta 911 Porschea joillain levikkeillä ja muilla :D

Mitä autoihin tulee, niin kannattaa ehdottomasti antaa edes mahdollisuus japskivehkeille, jos vaan yhtään automakuun sopii. 90-luvun Supra, Skylinet, NSX ja tietenkin viime vuosikymmeneltä Evo Lancer, STI ja niin edelleen ovat kaikki sellaisia, joita on kiva viritellä ja tuunailla, eikä ainakaan itselle tullut mitenkään yököttävä olo, vaikka niihin laittoi vaikka mitä visuaalisia kilkkeitä kiinni. Itse nyt olen aina tykännyt tuning-autoista, mutta silti on todettava, että tällä hetkellä ajelen pelissä kaikista mieluiten noin 550 heppaisella R34 Skylinella, vaikka myös M4 ja esim. 911 GT3 Porschekin löytyy tallista. Jos pelin sisäistä valuuttaa löytyy, niin ehdottomasti suosittelen kokeilemaan rohkeasti muitakin laitteita, koska niissä on ajo-ominaisuuksien puolesta isojakin eroja.

joo no ehkä odotin jotain vähän tarkempaa tuunausta. tosiaan onhan noissa jotain eroja autoissa, vähän on kyllä hakusessa kun joku kääntyy kuin tankki ja joku kääntyy kyllä ketterästi mutta jatkuu kääntämistä. muutenkin tuo ohjaus tuntuu tosi raskaalta ja esimerkiksi niitä "pihapiiri-drifftauksia" on todella vaikeaa tehdä, autona siis mitsu evo mr.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Keskiviikkona tulee päivitystä taas: http://www.needforspeed.com/en_GB/news/under-the-hood-3

-Brand new progression thread unlocked at Rep Level 25.
-Eddie and Melissa are back and ready for a new challenge in Ventura Bay.
-15 new events with a great reward at the end
-Unlock Eddies Nissan Skyline GT-R V-Spec (1999)
-12 new Donor car collectables hidden around Ventura Bay
-10 Urbex spots – Collect interesting spots around Ventura Bay
-113 New customisation items for a selection of cars
-New screens in My NFS to track new collectables and progression
-Rep Level has now been increased to 70, each level unlocking new decals for the Wrap editor
-3 New Achievements & Trophies
-New Daily Challenges and new rewards
-Hundreds of new decals so you can make your favourite Need for Speed cars
-20+ Pre-set Wraps from Most Wanted, Underground and Pro Street
-A selection of new music tracks to remind you of the old days
-Ability to mute new phone calls
-Phone call improvements
-You can now customize brake discs and calipers!
-Improvements to AI
-Various bug fixes and stability improvements
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Nehän pukkaa noita ulos aika tiheesti... Vastahan sieltä tuli se under the hood #2 jossa esim. REP level nostettii 50>60 ja 3 trophya silloinkin tuli. Ei sillä että en tykkäisi, tarina tuli vedettyä 100% ja platina trophy parin päivän aikana ja sen jälkee olekkaa koskenut peliin.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Nehän pukkaa noita ulos aika tiheesti... Vastahan sieltä tuli se under the hood #2 jossa esim. REP level nostettii 50>60 ja 3 trophya silloinkin tuli. Ei sillä että en tykkäisi, tarina tuli vedettyä 100% ja platina trophy parin päivän aikana ja sen jälkee olekkaa koskenut peliin.

Täällä sama juttu parissa pelisessiossa sain tarinan ja Platina palkinnon. :) Tänää sitten yritän sitä Eddien tarinaa joka tuli tuossa päivityksen mukana. 3 ekaa tehtävää sain aika helposti tuolla Toyota Supralla alta pois :D Kivoja ajettavii nuo japsit :D Ainoo mitä autoihin toivoisin on AUDIT :D Joku RS5 olis ihan jees tai TTRS :D

Kivasti autot myös eroaa toisistaan. Sitä en käsitä et miks sinne on pitäny heittää kolme samanlaista autoo kehiin. Toyota GT86 yks Scion ja Subaru on ainakin rungoltaan täysin samoja kaaroja. Todellisuudessahan tuo Toyotan versio on jostai syystä 20 000 euroo kalliimpi kun Subarun vastaava.
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

Tänään sain Anttilasta tämän. Kassalla kerroin, että netanttilasta on loppunut, ja kassa löi hinnaksi 55€. Eli sen 10 euron alennuksen sain. Nyt vain mietin, että jätänkö pelin joululahjaksi vai aloitanko jo aiemmin pelaamaan:)
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

40€ irtoaisi nyt storesta, onkohan se tuon hinnan väärti ? Beta vaikutti kyllä oikeen hauskalta ja tykkäsin jopa niistä videopätkistä mutta suurin kysymysmerkki on monipuolisuus. Onko pelissä tarpeeksi erilaisia pelimuotoja vai onko se sitä saman toistoa miltä betakin tuntui. ?
 
Vastaus: Need for Speed (2015)

On kyllä taas loistava tuo uusi päivitys. Pääsin jopa kolmanteen eddie kisaan. Kyseessä on time trial jossa ajetaan kierroksia niin kauan kun kellossa on aikaa ja vaikeustaso on muka medium. Olen pelannut koko pelin läpi ja alla täysin viritetty aventador grip säädöillä. Ekalla yrityksellä voittajan aika oli 35.xx. Toisella yrityksellä vedin heti toisella kierroksella alle tuon niin tottakai tekoäly veti 34.xx. Kuudes yritys ja pääsin itse taas nopeampaa niin eikös taas tekoäly vedä paremman ajan. Haistakaa nyt jo ***** sen tekoälynne kanssa.

edit: Pääsin läpi kun otin vakio gt3 porschen johon laitoin vain parhaat nitrot ja vedin yhden nopean kierroksen ennen kun aika loppui.
edit: Ja viides kisa ihan samanlainen. Olen ekalla kierroksella kuusi sekuntia nopeampi ja toisella kierroksella vedän vielä kovempaa. No tietenkin tekoäly saa jonkun motivaatio boostin ja vetää paremman ajan kolmannen kierroksen aikana kun neljättä ei ole enää aikaa ajaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom