Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Musiikit ovat erittäin hyvätEnimmäkseen on rockia mutta muutama techno kappalekin löytyy. Ja makuasiahan se on mistä kukin pitää. Bändit ovat muuten ihan oikeita eli ei tietokonemusaa.
Eli moniko tietää mille alustalle tehtiin ensimmäinen Need for speed peli ja minä vuonna?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
3DO, vuotta en muista...varmaankin haarukassa 1994-96?
Taitaa alkaa olemaan jo keräilyharvinaisuus![]()
Onpa ihmeen hiljaista keskustelua tästä pelistä. Eikö kukaan muu ole vielä ole tätä ostanut??
Minä veikkaan tätä vuoden parhaaksi autopeliksi ellei WRC2 vie pottia.
Heitetäänpä tähän pieni kysymys.
Eli moniko tietää mille alustalle tehtiin ensimmäinen Need for speed peli ja minä vuonna?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori
Mielestäni ei pärjää alkuunkaa PC:n NFS Porsche 2000:lle. Ajomalli on niin perk.. arcadea, että ottaa ihan päähän. Autolla kun voi ajaa kaasupohjassa, vuoren rinteitä seininä käyttäen ja ihan liian helppo!. Oon pelaillu hotpursuit-moodia ja kertaakaan ei ole toista kertaa tarvinnu yrittää, puolet kisoista ajettu
No sulla täytyy olla tosi hyvä tuuri tai olet tosi hyvä pelaamaan.
Kyllä noissa tietokone kuskeissa minun mielestäni on jo ihan riittävästi vastusta ainakin helpoimmalla tasolla.
Oletko kokeillut vaikeimmalla vaikeustasolla?
Arcade pelihän se onkin mutta ei siinä joka seinää vasten kyllä pysty ajelemaan.
Minä en ole pc-versiota pelannutkaan enkä oikeastaan mihinkään tätä verrannutkaan kun ei näitä tämän tyylin pelejä paljoa olekaan.
Toiset tykkää toiset ei, turhaa kait tästä alkaa "tappelemaan"![]()
Onpa ihmeen hiljaista keskustelua tästä pelistä. Eikö kukaan muu ole vielä ole tätä ostanut??
Minä veikkaan tätä vuoden parhaaksi autopeliksi ellei WRC2 vie pottia.
Heitetäänpä tähän pieni kysymys.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan deebon
Sain sattumalta pelin haltuuni ja olen otettu.En ole aikasempia NFSjä pelannut ja en oikein tiennyt mitä odottaa,mutta alun totuttelun jälkeen peli todella tempaisi kyytiinsä.Samaan aikaan vieressä oli kaverin Colin 3,mutta toistuvasti olin pakotettu pistämään NFS HP2:sen pörräämään koneeseen.Vauhtia ja tekemistä riittää kiitettävästi.Olen niin koukussa,että jopa uusi NHL on saanut olla lähes täysin paitsiossa.
No mites sulla onko hotpursuitista puolet kisoista mennyt ensi yrittämällä läpi niinkuin Laardiaattorilla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori
Ihmeen helpolla kisat kyllä voittaa, monesti saa jopa muutaman kerran pyörähtääkin..
En ole tuossa classicissa tai extremessä suuria eroja huomannut ainakaan ratilla ajettuna.