Need For Speed: Hot Pursuit 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Willennium
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaikuttaa kyllä todella pitkäkestoiselta tuo peli jos meinaa aukaista kaikki 30 rataa ja 49 autoa.
Nimittäin ne aukeavat aina tiettyjä kisoja ajamalla ja ajelin tuossa erästä ihan alkupään kisaa niin sitäkin sai tahkota yli 10 kertaa että sen selvitti(Radan kesto yli6min). Ovat nimittäin nuo poliisit melko hyvin välillä liimautuneena kylkeen.

Ja joku tässä aiemmin mainitsi että auto pyörähtäisi yhdestä poliisin kosketuksesta niin ei ainakaan minun ajolla ole vielä pyörähtänyt.
Ja sitten tuosta jukeboxista sen verran että sieltä saa valita kappaleet mitä haluaa kuunnella missäkin pelimodessa tai valikossa.
Äänet pelissä ovat Dolby Pro Logic II.

Kyllä uskaltaisin jo tämänpäivän testin perusteella antaa kouluarvosanan 9½ :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Musiikit ovat erittäin hyvät:) Enimmäkseen on rockia mutta muutama techno kappalekin löytyy. Ja makuasiahan se on mistä kukin pitää. Bändit ovat muuten ihan oikeita eli ei tietokonemusaa.

Musiikissa sinänsä ei mullakaan ole kauheasti valittamista, mutta ajaessa ne käyvät kyllä aika pahasti nyppimään. Muutaman kisan jälkeen oli pakko ottaa pois mokomat, että pääsi keskittymään itse asiaan... ;)

Onpa ihmeen hiljaista keskustelua tästä pelistä. Eikö kukaan muu ole vielä ole tätä ostanut??
Minä veikkaan tätä vuoden parhaaksi autopeliksi ellei WRC2 vie pottia.

Heitetäänpä tähän pieni kysymys.
Eli moniko tietää mille alustalle tehtiin ensimmäinen Need for speed peli ja minä vuonna?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
3DO, vuotta en muista...varmaankin haarukassa 1994-96?

Oikeeein!
Ja vuosihan oli 1994. Minulta löytyy vielä itse kone sekä peli.
Taitaa alkaa olemaan jo keräilyharvinaisuus:D

Taitaa alkaa olemaan jo keräilyharvinaisuus:D

hieman offtopiccia:
3DO:han oli ilmestyessään hurjan hintainen, semmoiset 6000 - 7000 markkaa. Eipä ihme ettei herättänyt massasuosiota.

3DO:ta ei minulta löydy, mutta NFS1:n PC-porttaus löytyy :)

Onpa ihmeen hiljaista keskustelua tästä pelistä. Eikö kukaan muu ole vielä ole tätä ostanut??

Eli moniko tietää mille alustalle tehtiin ensimmäinen Need for speed peli ja minä vuonna?

Mielestäni ei pärjää alkuunkaa PC:n NFS Porsche 2000:lle. Ajomalli on niin perk.. arcadea, että ottaa ihan päähän. Autolla kun voi ajaa kaasupohjassa, vuoren rinteitä seininä käyttäen ja ihan liian helppo!. Oon pelaillu hotpursuit-moodia ja kertaakaan ei ole toista kertaa tarvinnu yrittää, puolet kisoista ajettu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori
Mielestäni ei pärjää alkuunkaa PC:n NFS Porsche 2000:lle. Ajomalli on niin perk.. arcadea, että ottaa ihan päähän. Autolla kun voi ajaa kaasupohjassa, vuoren rinteitä seininä käyttäen ja ihan liian helppo!. Oon pelaillu hotpursuit-moodia ja kertaakaan ei ole toista kertaa tarvinnu yrittää, puolet kisoista ajettu

No sulla täytyy olla tosi hyvä tuuri tai olet tosi hyvä pelaamaan.
Kyllä noissa tietokone kuskeissa minun mielestäni on jo ihan riittävästi vastusta ainakin helpoimmalla tasolla.
Oletko kokeillut vaikeimmalla vaikeustasolla?
Arcade pelihän se onkin mutta ei siinä joka seinää vasten kyllä pysty ajelemaan.

No sulla täytyy olla tosi hyvä tuuri tai olet tosi hyvä pelaamaan.
Kyllä noissa tietokone kuskeissa minun mielestäni on jo ihan riittävästi vastusta ainakin helpoimmalla tasolla.
Oletko kokeillut vaikeimmalla vaikeustasolla?
Arcade pelihän se onkin mutta ei siinä joka seinää vasten kyllä pysty ajelemaan.

En ole vaikeammalla tasolla vielä kokeillut, mutta ajomalli ei vaan miellytä minua, autot sentään ottaa burnouttia mukavasti, mutta liian arcedea arcadepeliinkin!!!

Grafiikka on kyllä kaunista ja hidastukset ihan siistejä, mutta pelistä puuttuu se jokin!

Toki tiedossa oli, että arcadepelihän tämä on, mutta itse odotin jotain vähän parempaa. Tälläisenään peli on se sama vanha Hot Pursuit, mikä PC:llä aikoinaan ilmestyi ja siihen tämä ei tuo mitään uutta! Hot Pursuit1:ssa mielestäni oli sentään haastetta, vaikka ajomalli ei sen kummempi ollutkaan

Minä en ole pc-versiota pelannutkaan enkä oikeastaan mihinkään tätä verrannutkaan kun ei näitä tämän tyylin pelejä paljoa olekaan.
Toiset tykkää toiset ei, turhaa kait tästä alkaa "tappelemaan":)

Minä en ole pc-versiota pelannutkaan enkä oikeastaan mihinkään tätä verrannutkaan kun ei näitä tämän tyylin pelejä paljoa olekaan.
Toiset tykkää toiset ei, turhaa kait tästä alkaa "tappelemaan":)

Niin paljon kaikkea jo pelanneena tälläset ei vaan uppoa enää! Hyvä, jos joku tykkää, minä en ;)

Kyllä kunnon realismia pitäs jo tämänkin tyyppisiin ajopeleihin laittaa tai ainakin sitten vois valita alussa arcaden ja realistisen ajomoodin välillä. Itse en niin tykkää, kun saa ajella 300khm/h seinään ja kaikki hyvin, matkaan vaan uudestaan.

Porsche 2000:ssa oli jotain yritystä, kun hienot porschet meni ruttuuu ja niitä piti sitten korjailla ja ostaa uusia. Pitäs vaan rankasta enempi peleissä kunnon mälleistä niin, että sattuis oikeen tosissaan, kun kovalla vaivalla kasattu ja viritetty auto menis ihan tuusan nuuskaksi

Sain sattumalta pelin haltuuni ja olen otettu.En ole aikasempia NFSjä pelannut ja en oikein tiennyt mitä odottaa,mutta alun totuttelun jälkeen peli todella tempaisi kyytiinsä.Samaan aikaan vieressä oli kaverin Colin 3,mutta toistuvasti olin pakotettu pistämään NFS HP2:sen pörräämään koneeseen.Vauhtia ja tekemistä riittää kiitettävästi.Olen niin koukussa,että jopa uusi NHL on saanut olla lähes täysin paitsiossa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan deebon
Sain sattumalta pelin haltuuni ja olen otettu.En ole aikasempia NFSjä pelannut ja en oikein tiennyt mitä odottaa,mutta alun totuttelun jälkeen peli todella tempaisi kyytiinsä.Samaan aikaan vieressä oli kaverin Colin 3,mutta toistuvasti olin pakotettu pistämään NFS HP2:sen pörräämään koneeseen.Vauhtia ja tekemistä riittää kiitettävästi.Olen niin koukussa,että jopa uusi NHL on saanut olla lähes täysin paitsiossa.

No mites sulla onko hotpursuitista puolet kisoista mennyt ensi yrittämällä läpi niinkuin Laardiaattorilla.

No mites sulla onko hotpursuitista puolet kisoista mennyt ensi yrittämällä läpi niinkuin Laardiaattorilla.

Nyt on jotain 3/4 osaa Hotpursuitista ajeltu ja kaavio alapäässä vasta tuli muutama kisa, jossa piti pari/kolme kertaa yrittää. Ihmeen helpolla kisat kyllä voittaa, monesti saa jopa muutaman kerran pyörähtääkin..

Onhan tässä pelissä ihan mukavasti ajamista, mutta alkaa jo nyt jokseenkin toistaa isseään nämä kisat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori
Ihmeen helpolla kisat kyllä voittaa, monesti saa jopa muutaman kerran pyörähtääkin..

Tuntuisi noissa "uratilan" kisoissa olevan aina tasoitus päällä, eli takaatulevat pysyvät saavat kärjen helposti kiinni. Ainakin jäivät vastustajat paljon reilummin jälkeen kun kokeilin yksittäiskisaa ilman tasoitusta... Ainakin tulee kisoista tasaisempia vääntöjä, eikä jokaisen mällin jälkeen aina tarvitse olla aloittamassa kisaa uudestaan alusta. ;)

Millä ajomallinnuksella muuten yleensä pelaatte, classic vai extreme?

Onko pelissä pehmeä (ja nätti) grafiikka? Sahalaitoja?

Kaksinpelissä homma pyörii miten?

En ole tuossa classicissa tai extremessä suuria eroja huomannut ainakaan ratilla ajettuna.

No padilla ajettaessa ero ainakin on selkeä, kun extremessä perä vispaa jatkuvasti kun on kaasu tai jarru pohjassa, kun classicissa ei meinaa perää saada irtoamaan mitenkään. :) Itse ainakin kyllästyin aika nopeasti classicin kiskoihin, tulee melkeinpä parempi vauhdin tuntu kun ei auto ole aina ihan suorassa menosuuntaan...

Ylös Bottom