Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed Hot Pursuit [PS3/X360]

Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3 Hype]

Destructoid tietää kertoa, että Need for Speed: Hot Pursuitin demoa päästään kokeilemaan 26. lokakuuta.
Peli itsessäänhän julkaistaan 19. marraskuuta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3 Hype]

...
Need for Speed: Hot Pursuitin demoa päästään kokeilemaan 26. lokakuuta.
Peli itsessäänhän julkaistaan 19. lokakuuta.

Hui kun säikähin!!!
Siis 19.marraskuuta

Kaahausta avomaailmassa kanssa vähän säikäytti.
Katselin noita arvosteluja ja videoo muutamaa. Mainittiin sanat point-to-point races ja minimap.
Ja tosiaan siinä onkin semmonen rata-kartta eli kyllä tämä mulle sitten kelpaa.
(Olijn nimittäin paikkapaikoin ihan pihalla tuossa Burnout paradisessa)
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3 Hype]

Destructoid tietää kertoa, että Need for Speed: Hot Pursuitin demoa päästään kokeilemaan 26. lokakuuta.
Eli siis Suomessa 27. lokakuuta, koska Store päivittyy keskiviikkoisin. Aamuvirkut ja yökyöpelit tosin voivat ladata demon jo pikkutunneilla US Storesta.
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3 X360 | 18.11.]

Demoa tuli testattua ja en ymmärrä, että miten Criterion on onnistunut mokaamaan autojen ohjattavuuden noin pahasti. Burnout Paradisessa ohjattavuus oli justiinsa hyvä, mutta tässä se on ihan syvältä. Ensin auto ei käänny yhtään ja sitten se heittääkin jo aitaa päin :mad:
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3 X360 | 18.11.]

Linkki Xbox 360 -demoon Xbox.comissa: Official Demo - Xbox.com.

EDIT: Demo ladattu ja yksi kisa ajettu. Eipä tuosta mitään osaa sanoa. Auton tuntuma oli kieltämättä melko junamainen. EA:n serverit ei taaskaan toimi, joten sitä toista kisaa ei päässyt vielä kokeilemaan. Koko ajan sanoo "Kirjaudu EA:n servereille käyttääksesi tätä ominaisuutta", mutta kun yrittää kirjautua, eihän siitä mitään tule.
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3 X360 | 18.11.]

Pari kertaa tuli leikittyä jeparia. Teknisesti odotetun hyvällä tasolla, sulavaa ja kaunista. Ajotuntuma on tosiaan huomattavasti raskaampi kuin Burnoutissa, mutta en nyt kuitenkaan suorilta käsin huonoksi ristisi. Ihan hyvä ettei aivan 1:1 Burnoutin kanssa vaan muistutti myös NFS juuristaan tällä tavoin. Poliisilla ajaminen oli suoraan Road Rage pelimuotoa mukaileva, mutta saas nähdä mitä lisää erilaiset bonukset (kuten helikopterit jne.) tuovat soppaan. Noiden läsnäolo demossa kun tuli jotenkin missattua kokonaan.

Paavin mainitsemat serveriongelmat olivat läsnä vieläkin ja harvinaisen tyhmästi homma suunniteltu kun ei ilman nettiä pääse toista kisaa koittamaan. Toistaiseksi ainakin ennakkotilaus pysyy hyvillä mielin voimassa ja odotettavissa on toivon mukaan ikimuistoisia nettikarkeloita (olettaen että EA ei onnistu ryssimään sitä puolta)!
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3 X360 | 18.11.]

Ottelin videokuvaa yhdestä vedosta tuolla Nissanin poliisikaarakkeella:
[video=youtube;e_3OW_ZvS94]http://www.youtube.com/watch?v=e_3OW_ZvS94[/video]
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3 X360 | 18.11.]

Mites toimii ratilla?
Onko pelattavissa vai onko kuten blur eli pelikelvoton ratilla?
Kuitenkin sen verran arcade että varmaan padille suunniteltu.

No, kunhan saa ladattua niin huomenna kokeilemaan:cool:
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3/X360 | 18.11.]

PS3:lla tuli pikaisesti demoa testattua, ja ihan positiiviset fiilikset jäi.

Ajomalli on tosiaan aika "raskas", mutta perä ei irtoa millään mutkissa. Itse ainakin jo toisessa kisassa aloin pitämään.

"Oikoreittejä" on mukavasti, mutta iso osa niistä ei juurikaan oikaise. :D
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3 X360 | 18.11.]

Mites toimii ratilla?
Onko pelattavissa vai onko kuten blur eli pelikelvoton ratilla?
Kuitenkin sen verran arcade että varmaan padille suunniteltu.

Itse kyllä tykkäsin enemmän ajella ratilla. Aikamoinen yllätys, kun luulisi tällaisen pelin olevan suunniteltu enemmän padille. Mutta jotenkin padin kanssa ohjaus ei reagoinut tarpeeksi nopeasti, joka kyllä tässä Burn.. eikun siis Need for Speedissa on aika tärkeää. Eihän se ratillakaan mikään tarkka ole, mutta helpompi ja mukavampi mitä padilla.

Kyllä huomaa, että samat tekijät ovat tehneet Burnoutitkin. On sen verran samanlaista menoa. Ei kyllä omasta mielestäni sovi yhtään NFS-tyyliin.

Kyllä tässä väkisinkin on pettynyt olo, kun nimen perusteella odotteli semmoista vanhaa kunnon perinteistä NFS:ää. :(
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3/X360 | 18.11.]

Ajelin nuo molemmat demo kentät muutaman kerran läpi ja ainakin mulle kelpaa. Kaikin puolin positiivinen yllätys ja kaunista katteltavaa :p

Mitä tuohon ohjaukseen tulee niin kyllä kaverin kanssa kun ajeltiin niin hyvin lähti sladiin... pikkusen jarrua mutkaa ennen ja kahva edelle sitten nitrolla ulos mutkasta, TOMII!! :D
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3/X360 | 18.11.]

jaaha, ite yritin pelata, niin heti tuli teksti että demo on vanhentunut, osta koko versio. Tällästä.
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3/X360 | 18.11.]

Vissiin ensimmäinen NFS, missä ei ole manuaalivaihteita :(
Driving Force Pro ainakaan demossa toimi.[PS3]

Muuten kyllä ollut nannaa tuo demo.
Minkälaisia aikoja porukka saanut siinä racer-kisassa?
Itse oon saanu 3.26.74, mitä tuntuu jo aika vaikealta parantaa.
Boxterilla ajettu
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3/X360 | 18.11.]

Ulkomaisten foorumien mukaan rattituki taitaa olla aika lailla olematonta. Itse en ole jaksanut edes kokeilla kun tällaiset selvät arcade tapaukset tulee aina hoideltua padilla. Sama pätee vaihteisiin, "semisimut" ajellaan manuaalilla mutta tällaisissa peleissä automaatti saa hoitaa sen puolen.

Nyt myös "Race" vaihtoehto testattu. Ajotuntuma vaatii edelleen opettelua, mutta kyllä se tästä pikkuhiljaa. Rata toi mieleen Outrun Arcaden maisemat (hyvässä mielessä siis). Baanaa riittää ja arska paistaa - mikäs siinä on avobemulla ajellessa!
Muuta liikennettä olisin mieluusti nähnyt enemmänkin ajolinjoja sekoittamassa.

Autolog ominaisuus tuntuu nyt toimivan niinkuin pitääkin - jatkuvasti tulee uutta haastetta kaverien ajosuoritusten pohjalta ja homma pysyy mielenkiintoisena. Näyttääpä järjestelmä ehdottelevan jopa uusia kavereita Facebook tyylisesti yhteisten tuttujen pohjalta.
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3/X360 | 18.11.]

Argh, itse tappelen tuon demon kanssa. Heti alussa tulee ilmoitus, että en olisi kirjautunut sisään PSN:ään, ja minun on oltava kirjautunut sisään jotta Autolog toimisi (tässä vaiheessa siis luonnollisesti olen kirjautuneena sisään). Demon jälkeen tulee sama ilmoitus, jossa on myös alakulmassa "Error code: 800d0000". Tämän jälkeen ruksia painamalla pääsee eteeinpäin, jolloin ilmestyy musta ruutu, jossa alhaalla pyörii se tallennuksen tai lataamisen merkki, ja vasemmalla on tekstit: "Connecting to Autolog servers... Starting Autolog in connected mode... Starting Autolog in offline mode... Loading local Autolog records..." Nämä kaikki siis yhtä aikaa, ja peli ei edisty tästä mihinkään, olen pitänyt tuota ruutua päällä jo toista tuntia. Google ei antanut apua virhekoodilla?

Ja konsolina siis Pleikkari 3.
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3/X360 | 18.11.]

Nyt vaimokin testasi peliä ja vanhana NFS-fanina ei tahtonut enään ohjainta antaa pois :) Eli Hot Pursuit 2:sta ja Most Wantedia pelanneena hän tykästyi tähän heti. Ostoon menee... Niin ja pidin minäkin


Rata toi mieleen Outrun Arcaden maisemat (hyvässä mielessä siis). Baanaa riittää ja arska paistaa - mikäs siinä on avobemulla ajellessa!
Muuta liikennettä olisin mieluusti nähnyt enemmänkin ajolinjoja sekoittamassa.

Juuri näin :D pidin myös noista "outrun" maisemista ja ehkä koko pelissä on toivon mukaan enemmän tuota muuta liikennettä.
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3/X360 | 18.11.]

nopsasti tuli kokeiltua demo padilla (viimeinen kerta kun ajan padilla, ratti on ehdoton ajopeleissä) päällimmäinen ajatus kuitenkin oli: kaunista ja toimivaa vs. undergrond ilman päivitystä, mutta toimiiko/ jaksaako kiinnostaa koko pelinä? eli joko "ram" kaaharin ulos tai pakenet poliisia. kuinka monta variaatiota voi olla? kevyenä kaahailupelinä menee kylllä kuin häkä. vaatiii vaan tietyn mielentilan (kaikki pihalle)
 
Vastaus: Need For Speed Hot Pursuit [PS3/X360 | 18.11.]

Tässäkin riittää ajeltavaa ihan tarpeeksi ympäri pelialuetta kun otetaan huomioon että se on 4 kertaa isompi alue kuin Burnout Paradisessa. Pelkästään Burnoutissa oli todella laajat alueet ja kun vielä moninkertaistetaan Hot Pursuittiin niin huhhuh. Criterionin pojat ne jaksaa työskennellä.
 
Ylös Bottom