Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed: ProStreet [PS3]

Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Dodi, tänään tuli tämäkin peli hommattua.. Pistin tossa äsken levyn konsoliin ja kah, 700+ meganen päivitys.. Mieleen tuli lähinnä lausahdus "wtf?!".. Mutta joo, toivottavasti itse peli kolahtaa sitte, avaudun siitä myöhemmin, ehkä jo tämän illan aikana (jahka saa tuon päivityksen ladattua :p)

E: Noniin, testattu on.. Tohon ekaan tapahtuma vai mikä lie nyt onkaan, "Battle Machines" kuitenkin sen nimi, niin oon päässy ja yllättävän nopeasti muutenkin peliin päässy mukaan.. Vaikeusaste tullee kuitenkin pelin edetessä vaikeutumaan? Meinaan että vielä ainakin kisat voittaa melko helposti (lukuunottamatta kiihdytyksiä, niissä osaan ryssiä kivasti)..
Alkutuntuman perusteella uskaltaisin antaa pelille sellaisen 8½ - 9 arvosanan, kattoo miten mielipide muuttuu tässä pelin edetessä ja kun pääsee nettiin kaahailemaan :D

Juu peli vaikeutuu kyllä, kun pelaat tapahtumia eteenpäin. Itseäkin ihmetytti se päivitys, mutta mukavaahan se on saada peliin ILMAISEKSI pari uutta autoa ja kymmenkunta uutta kilpailua.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

jostain syystä minulla on sellainen kutina että nuo kisaviikonloput jotka plese jengi saa ilmaiseksi on juuri ne joista XO leirin täytyy maksaa.
tai mistä minä tiedän vaikka boxillekin olisi ilmaiseksi saatavilla jotain kun en peliä enää omista.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

No juu, peliä hakattu taas vähän lisää, ensimmäinen yhteenotto suoritettu, mutta mutta.. Missä on autokauppa? :D.. Kun tossa lataustauoilla luki jossaki vaiheessa että joka yhteenotosta saa autokauppaan autoon lisää niin en löydä edes koko autokauppaa :rolleyes:
Oonko vaan niin sokee? :confused:
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Ja hei, olisko kellää tulokkaalle autovinkkejä?.. Siis mikä auto mihinkin kisamuutoon jne.
Mulla on nyt se Chevrolet Cobalt ratakisa-autona, Pontiac GTO nopeus- ja kiihdytysautona ja se eka Nissani driftausautona.. Onko vinkkejä parempaan kok. panoon?

Kun tuntuu että tuo Nissani on vähän turhan laiska ratakisoihin nyt kun kisat on menny vähän vaikeampaan suuntaan.. Ja Cobaltilla ei kiihdytyskisoissa enää tahtonut pärjätä.. GTO:ta testasin rata-autonaki mutta ei siitä mitään tullu, käänny mihinkään..
Mutta niin, vinkkejä? :D
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Ja hei, olisko kellää tulokkaalle autovinkkejä?.. Siis mikä auto mihinkin kisamuutoon jne.
Mulla on nyt se Chevrolet Cobalt ratakisa-autona, Pontiac GTO nopeus- ja kiihdytysautona ja se eka Nissani driftausautona.. Onko vinkkejä parempaan kok. panoon?

Kun tuntuu että tuo Nissani on vähän turhan laiska ratakisoihin nyt kun kisat on menny vähän vaikeampaan suuntaan.. Ja Cobaltilla ei kiihdytyskisoissa enää tahtonut pärjätä.. GTO:ta testasin rata-autonaki mutta ei siitä mitään tullu, käänny mihinkään..
Mutta niin, vinkkejä? :D

RATA: Mitsubishi Lancer Evolution X
DRIFT: Mazda RX-7
DRAG: Toyota Supra
SPEED: Porsche 911 Turbo

Jos nyt en väärin muista niin noilla vetelin lähestulkoon alusta loppuun.
Läpitte tuli pelattua ja lähti vaihtoonkin jo aikoja sitten kun alko maistuun puulle. :p
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

RATA: Mitsubishi Lancer Evolution X
DRIFT: Mazda RX-7
DRAG: Toyota Supra
SPEED: Porsche 911 Turbo

Jos nyt en väärin muista niin noilla vetelin lähestulkoon alusta loppuun.
Läpitte tuli pelattua ja lähti vaihtoonkin jo aikoja sitten kun alko maistuun puulle. :p

Mutta mistä noita saa? :D..
Kun mulla on autotallissa vaan noi kyseiset kolme autoa jotka mainitsin :D
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Mutta mistä noita saa? :D..
Kun mulla on autotallissa vaan noi kyseiset kolme autoa jotka mainitsin :D

:confused::confused: öö.. no sieltä autokaupasta:rolleyes:
On siinä URA päävalikossa.. (muistaakseni) Ei siinä yyber sekavassa "urakartassa" jos sieltä oot yrittäny hakee? Ympyrällä meet pois siitä kartasta niin pitäs tulla se valikko. Näin ainakin muistelen ku on tässä tovi menny siitä ku niitä viimeks pyörittelin niin ei voi tarkkaan muistaa.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

:confused::confused: öö.. no sieltä autokaupasta:rolleyes:
On siinä URA päävalikossa.. (muistaakseni) Ei siinä yyber sekavassa "urakartassa" jos sieltä oot yrittäny hakee? Ympyrällä meet pois siitä kartasta niin pitäs tulla se valikko. Näin ainakin muistelen ku on tässä tovi menny siitä ku niitä viimeks pyörittelin niin ei voi tarkkaan muistaa.

Nojaa, pitänee kokeilla :D.. Kun kisapäivä tossa kesken.. Toivottavasti sillai löytyy, varmasti olisin ton tason autoja (kokeillu hankkia) hankkinu jo mut ei oo löytäny :D
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Kyllä se sieltä löytyy! ;)

Täytyy kyllä sanoo, että harvinaisen sekavat valikkohärdellit tuossa.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Kyllä se sieltä löytyy! ;)

Täytyy kyllä sanoo, että harvinaisen sekavat valikkohärdellit tuossa.

Niinhän se teki, luulin että se "palaa" meinas siinä että menee sinne "jatka", "aloita uusi"- valikkoon :D Kiitti tiedosta, jospa kisatulokset paranis vielä hitusen :p

Joo on kyllä tosiaan, toi "urakartta" on TODELLA sekava :(
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Kaveri käski kysyä apua, eli mitenkä pääsee ProStreetissä kaverilistalla olevan kaverin kanssa ajamaan samaan kisaan samaan aikaan?

Itsellä ei kys. peliä ole, joten mahdollisimman seikkaperäinen selvitys jonka voin sitten suoraan linkittää kaverille :p
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

En jaksais pelata peliä läpi ja huomenna ois tarkotus pelaa yhden jannunkaa netin välityksellä.

Onko kellään tarjota savedataa pelistä jossa saan kaikki autot käyttööni ja viriteltyä niitä vapaan tahdon mukaan. Vai löytyykö netistä mitään 100% complete save:iä

Koitin googlella etsiä, mutta en löytänyt.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

En jaksais pelata peliä läpi ja huomenna ois tarkotus pelaa yhden jannunkaa netin välityksellä.

Onko kellään tarjota savedataa pelistä jossa saan kaikki autot käyttööni ja viriteltyä niitä vapaan tahdon mukaan. Vai löytyykö netistä mitään 100% complete save:iä

Koitin googlella etsiä, mutta en löytänyt.

eikö nykyaikana ihmiset jaksa edes peliä läpipelata itse että saa ne itselleen? jos tarvitset kaikki, niin sitten vain pelin kimppuun ja pelaat ne, jos et jaksa, niin et varmaankaan tarvitse ;)
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

eikö nykyaikana ihmiset jaksa edes peliä läpipelata itse että saa ne itselleen? jos tarvitset kaikki, niin sitten vain pelin kimppuun ja pelaat ne, jos et jaksa, niin et varmaankaan tarvitse ;)

Jaksais pelata, mutta kun ei millään ehdi yhdessä päivässä. Et viittis timppa laittaa tikulta vaikka rapidshareen ja linkittää tänne? :rolleyes:
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Paskoja nää uudet nfs:t most wanted, carbon ja pro street kaikki ihan perseestä ainut hyvä on tämä underground 2 siinä sai sentään tuunata kunnolla takakontinkin sai laittaa ihan uusiks muusta nyt puhumattakaan missä ovat kaikki underground 2 hyvät puolet? :mad:
 
Ylös Bottom