Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed: ProStreet [PS3]

Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Paskoja nää uudet nfs:t most wanted, carbon ja pro street kaikki ihan perseestä ainut hyvä on tämä underground 2 siinä sai sentään tuunata kunnolla takakontinkin sai laittaa ihan uusiks muusta nyt puhumattakaan missä ovat kaikki underground 2 hyvät puolet? :mad:

En tiedä sitten onko Nfs pro streetin päivitykset parantaneet peliä, mutta ei mun mielestäni tossa ajotuntumassa ole mitään vikaa. Arcadekaahailuksi varsin hyväntuntunen ja se pisteiden keruu on mielestäni toteutettu tosi hyvin. Aloittelin tossa vasta pelaileen pari päivää sitten ja oon ettinyt kisoja netistä, mutta ei tunnu löytyvän. Meneehän toi auto vähän kiskoilla, mutta ihan hyvä peli tää on mielestäni. Eikä muuten oo mitkään surkeet graffat ainkaan mun FullHD:stä katellessa. Tiedä sitten mitä kaikkea se 700 megan päivitys sisälsi.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Nyt on pikku oknelma tullut pelattua vaan tota underground 2 driftausta oikeastaan eikä suju oikeen pro streetissä en pääse mitenkään sen ryo showdown king driftaus kisaa läpi. Millä autolla te sen oikeen veditte ite oon koittanut sitä täysviritetyllä silvialla ja 350z:lla eikä kummallakaan meinaa mennä.:(
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Nyt on pikku oknelma tullut pelattua vaan tota underground 2 driftausta oikeastaan eikä suju oikeen pro streetissä en pääse mitenkään sen ryo showdown king driftaus kisaa läpi. Millä autolla te sen oikeen veditte ite oon koittanut sitä täysviritetyllä silvialla ja 350z:lla eikä kummallakaan meinaa mennä.:(

En oo vielä siinä vaiheessa, mutta mä driftaan Porsche Cayman S:llä:)

Voiko tätä enää pelata netissä, kun tuntuu ettei pelejä löydy?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Mullakaan ei löydy netistä pelejä ois kyllä kiva pelata netissä.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

En oo vielä siinä vaiheessa, mutta mä driftaan Porsche Cayman S:llä:)

Voiko tätä enää pelata netissä, kun tuntuu ettei pelejä löydy?

Löysin yhen pelin, jossa jannu veti Camarolla 5,44 varttimailin...en ihan pärjännyt :)
Nyt oon vaihtanut driftiautoksi monien suositteleman RX-7:n. Driftin salaisuus on sopivasti kaasua, nitroa ja jarrua joissain kohdissa. Jos on menossa yli radan niin nitrolla takas radalle tai jos haluaa tehdä pitkän driftin niin nitroa. Nyt 80% pelattu pelistä. Speed challeget ja top speedit tuottaneet eniten ongelmia. Ratilla varmaan sujuis ne paremmin, mutta tikulla pieni liike väärän suuntaan ja taas olla kalliossa. Mä voin ajella jotain vastaan, jos ei peliseuraa löydy. PSN: risiz.. Saa lisätä kaverilistaan. Muuten käsijarrua kannattaa käyttää tiukoissa mutkissa. aloin käyttämään sitä vasta ajettuani 70%, koska sitä ennen peli sujui ilmankin sitä . Ryo on mielestäni aika paha vastus, jos ei omista oikeita autoja.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Eilen ostin tän kun halvalla sain, ajotuntuma on "hieman" outo GT5P tottuneena, mutta miten tässä pääsee pelaamaan onlinessa?
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Eilen ostin tän kun halvalla sain, ajotuntuma on "hieman" outo GT5P tottuneena, mutta miten tässä pääsee pelaamaan onlinessa?


Sun pitää kait tehdä ea accountti klikkaat sitä missä lukee play online tai jtn tällästä.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Piti ihan kaivella esille vanha keskustelu kun eilen tulin ensimmäistä kertaa kokeilleeksi verkkopelaamista (sinänsä hauskaa, enemmän vastustajia vain olisi saanut olla), ja heti pian peli sanoi että Collector's Edition -lisäosan saisi storesta hakea. Samalla selvisi miten saa löytyy esim. Lexus IS350:n, jonka olen vastustajilla aiemmin huomannut ja ihmetellyt miten sen saa käyttöönsä. Nyt on vain ongelmana että storesta ei mitään edition-laajennusta löytynyt, eikä kuuklekaan ole tuottanut lisäapua. Kellään tietoa tästä?
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Miten hitossa tässä saa kaikki avut pois päältä ratakisoissa? Ei auta vaikka valikosta kaiken laittaa offille. Silti tc-valo vilkkuu kiihdytyksissä ja tuntuu, että jarru menee päälle kun päästää kaasusta. Nopeus laskee todella nopeasti. Sitten vielä, että minkä ihmeen takia kiihdytyskisoissa G25:n polkimilla kaasu on on/off -tyylinen. Varsinkin lämmittelyssä häritsee todella paljon.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Miten hitossa tässä saa kaikki avut pois päältä ratakisoissa? Ei auta vaikka valikosta kaiken laittaa offille. Silti tc-valo vilkkuu kiihdytyksissä ja tuntuu, että jarru menee päälle kun päästää kaasusta. Nopeus laskee todella nopeasti. Sitten vielä, että minkä ihmeen takia kiihdytyskisoissa G25:n polkimilla kaasu on on/off -tyylinen. Varsinkin lämmittelyssä häritsee todella paljon.

Ajoavut saa niinkin helposti pois päältä kun kisan aikana paint starttia ja sieltä asetusket paikasta löytyy ajoavut nii laitat ne kunkulle nii lähtee ajoavut kokonaan pois päältä.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Ajoavut saa niinkin helposti pois päältä kun kisan aikana paint starttia ja sieltä asetusket paikasta löytyy ajoavut nii laitat ne kunkulle nii lähtee ajoavut kokonaan pois päältä.
Ei auta ratakisoissa. Kaikki on offilla ja kunkku päällä. Radalla ja päävalikosta. Silti tc vilkkuu ja auton vauhti hidastuu mutkissa itsestään ihan järkyttävästi, vaikka ei paina jarrua.

Edit: Pienen väännön jälkeen sain omatehdyn kisapäivän ratakisaan tc:n pois. Tosin edelleen on joku järkyttävä jarruapu päällä. Mutta eipä ton väliä. Noi ratakisat on muutenkin tän pelin kaikista heikoin osa-alue. Driftaus ja kiihdytysajot riittää ihan hyvin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

^^ Täytyy uskoa että tännekin se ratti on hankittu koska näitä vanhoja pelejä osteltu ja kokeiltu miltä ne tuntuu(ratilla).GT5ttä odotellessa näitä jaksaa jonkun aikaa kunnes taas laittaa Prologuen sisään ja tietää miltä sen ajamisen pitää tuntua.Konsolilla.

Siellä oli "paras ratti ps3lle"listaa huonoista kokemuksista G25+PS3 peli.Kokeile Midnight Club:LA.Arcadea on,mutta ratilla hyvää sellasta.Ja autoista saa tuunattua hienoja.Jos kruisailu kiinnostaa.Jos ostat,autoista 240SX ja seuraavaksi Vette.
Voi melkeen unohtaa uramoodin,valitse joku tietty kisa jota alat pyörittää:1vastustaja,1kierros,hardiest,ei liikennettä...Tolla lailla rahat autoihin suht nopeesti.Ja online kisat on vitsi,ellei satu B-autoilijoita mukaan. Ja kytkimellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Ei auta ratakisoissa. Kaikki on offilla ja kunkku päällä. Radalla ja päävalikosta. Silti tc vilkkuu ja auton vauhti hidastuu mutkissa itsestään ihan järkyttävästi, vaikka ei paina jarrua.

Edit: Pienen väännön jälkeen sain omatehdyn kisapäivän ratakisaan tc:n pois. Tosin edelleen on joku järkyttävä jarruapu päällä. Mutta eipä ton väliä. Noi ratakisat on muutenkin tän pelin kaikista heikoin osa-alue. Driftaus ja kiihdytysajot riittää ihan hyvin.

Sitten sun pelissäs on jtn vikaa, ite pelasin just pari päivää sitten pelin uudestaan läpi, välillä käyttäen ajoapua ja välillä taas ei. Silloin kun oli kunkulla nii autolla piti ite tehdä jarutukset ja hyvin se vauhti vaan kasvoi tullessa mutkaan ennen kuin aloitin jarruttamisen.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Sitten sun pelissäs on jtn vikaa, ite pelasin just pari päivää sitten pelin uudestaan läpi, välillä käyttäen ajoapua ja välillä taas ei. Silloin kun oli kunkulla nii autolla piti ite tehdä jarutukset ja hyvin se vauhti vaan kasvoi tullessa mutkaan ennen kuin aloitin jarruttamisen.
Joo nyt alkaa selviään koko homma. Pelissä on pienehkö bugi. Eli jotkut avut saattaa olla päällä vaikka valikosta kaikki on offilla ja kunkku päällä. Homman saa korjattua niin, että laittaa ne avut päälle valikosta jotka haluaa pois. Käy pelaamassa sekunnin. Uudestaan valikkoon ja klikkaa kaikki veke. Sen jälkeen ei pitäis olla mitään. Näin ainakin sain ABS:n ja Stability Managementin veke. Tuo sama homma kai pätee myös ton aloittelija-konkari-kunkku homman kanssa. Eli jos tuntuu olevan jarruapua päällä, niin kannattaa vähäksi aikaa laittaa aloittelijalle. Pelaa muutaman sekunnin ja vaihtaa takas kunkuks. Saattaa olla, että jotenkin toi G25 häiritsee tota hommaa. Eli esim. kun laittaa ratin kiinni pleikkariin, niin peli vetää default-avut päälle, mutta valikoissa tätä muutosta ei näy.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Tuli hommattua tuo peli ja nyt on ongelmana kun olen careerissa pelannut ensimmäiset kisat eli pari ratakisaa ja pari kiihdytyskilpailua läpi, niin mihin valikkoon sitten pitää mennä että pääsee eteenpäin?
Pitääkö sitten mennä exit career valikkoon vai leave race day valikkoon?
Olenko liian vanha vai liian tyhmä kun en tajua.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Tuli hommattua tuo peli ja nyt on ongelmana kun olen careerissa pelannut ensimmäiset kisat eli pari ratakisaa ja pari kiihdytyskilpailua läpi, niin mihin valikkoon sitten pitää mennä että pääsee eteenpäin?
Pitääkö sitten mennä exit career valikkoon vai leave race day valikkoon?
Olenko liian vanha vai liian tyhmä kun en tajua.
Vai liian laiska

Kokeilemalla selviää ja mitää peruuttamatonta et juurikaa pysty tekemää.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Peliplaneetta..net keskusteluista lainattua:

"Mielestäni pelin valikot ovat aluksi aivan liian vaikeat. Tahkosin ensimmäistä "kisa päivää" varmaan 5 kertaa läpi ennenkuin löysin mistä pääsee seuraavaan."

Itse olen tahkonnut 3-4 kertaa mutta ilmeisesti pitää tuo viisi kertaa pelata ennen kuin älyän.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [PS3]

Peliplaneetta..net keskusteluista lainattua:

"Mielestäni pelin valikot ovat aluksi aivan liian vaikeat. Tahkosin ensimmäistä "kisa päivää" varmaan 5 kertaa läpi ennenkuin löysin mistä pääsee seuraavaan."

Itse olen tahkonnut 3-4 kertaa mutta ilmeisesti pitää tuo viisi kertaa pelata ennen kuin älyän.

Ihan yksinkertaista palaat vaan sinne valikkoon saakka ei kuitenkaan päävalikkoon saakka, sieltä valikosta sitten löytyy kisapäivä valikko ja autotalli esimerkiksi. ;)
 
Ylös Bottom