Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed: ProStreet [X360]

Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

On muuten kerrassaan loistava pläjäys.Ajotuntuma ja äänimaailma kohdillaan.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Törkeästi mainostan että jos peli kiinnostaa niin multa saa sen muoveissa hintaan 50e eteenpäin tarjousten mukaan, privaa saa laittaa.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Joo ei uskoisi peliä Need for Speediksi ihan heti. Sen verran on muuttunu. Vaikka periaatteessa sama meininki mut ajaminen ei tunnu yhtään samalta kun ennen. Ja tuntuu olevan yllättävän pitkäikäinen ei ihan äkkiä saa läpi jos viitsii kaikki kisat ajaa.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Njoo, voisin sanoa että kohta 6h pelannu tuota putkeen ja vasta 14% läpi joten paljon pitempi peli mitä Carbon.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Ihan sairaan hyvä toi driftaus juttu verrattuna tohon carboniin :)

pari päivää oon pelannu ja nyt on 47% läpi ;)
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Eilen panostin hieman tohon kiihdytyspuoleen. Autona on Nissan 350Z, 442 hp ja varttimaili menee parhaimmillaan 8,21 sek.

Ei keuli kylläkään vielä mutta lisää tehoa on luvassa pikkuhiljaa. Nykyiselläänkin toi auto murskaa kaikki muut stripillä ainakin tonne ekaan Showdowniin asti ja varmaan sen jälkeenkin.

Jos myöhemin vaihtais ton 350Z:n drifteriksi ja ostais kiihdystykäyttöön jonkun jenkin tai sitten Escort Cosworthin.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Tjoo, boksi aina jäätyy kun lataan tallennuksen. Oliko se nyt sitten tuossa vai voiko tuolle asialle jotaki tehdä?
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Nyt on pakko avautua. Avautumiseni koskee siis uusinta Need for Speed ProStreettiä, ja sen epäkohtia. Ne jotka pitävät pelistä, on parempi jättää lukematta, karmeata tekstiä tulossa:

- Ensinnäkin kamera, se on ikäänkuin liimattu auton peräkontin taakse että auton kylkiä ei pääse näkemään millään. Nyt joku ajattelee että tosi pelaajat pelaavat auton puskuri kuvakulmasta, no minä en, siksi olenkin oikeastaan epätoivoinen kameran kanssa.
- Sitten itse ajettavuus, aivan kauheata. Siis en voi edes ajaa täysillä seinään jos haluan! Mitä ihmettä! Minunhan sitä autoa pitäisi ohjata! Pelaan siis casualilla ja luulen sen johtuvan siitä mutta itse en ainakaan löytänyt mistä sen voi/jos voi laittaa pois päältä(privaa jos löydätte). Koko nautinto menee kun ei saa kunnon vauhdilla tulla mutkiin kuin ennen.
- Nitrot on saatu pilattua sillä että jokaisessa kilpailussa on tietty määrä nitroa, esim. 2 pulloa jolloin saat muutaman sekunnin ajaksi lujan vauhdin. Et siis voi enään painaa nitroa vaikka hiukan kun kävit nurmikolla vaan koko pullo menee sen sileän tien. Nitroa ei myöskään lisäänny pulloihin kuten ennen.
- Sitten nämä "Forza" tyyliset avut, etenkin viivat, eivät sovi peliin yhtään. En tajua miksi niitä pitää edes peliin tuoda joka ei edes pyri realistisuuteen(jos pyrkii niin älkää edes kertoko siitä minulle).
- Valikot on saatu sekoitettua älyttömän ihmeellisillä nimillä ja "Race day"- kartalla. Most Wanted:in valikot ovat parhaat koska halukkaat voivat lähteä kadulle kiusaamaan poliiseja tai vaihtoehtoisesti pysytellä valikon uumenissa ja valiten seuraavan toimenpiteen sieltä ilman kummempia vaivoja.
- Lisäksi kilpailujen aikana toimiva selostaja on kuin raastaisi raastimella valtimoja. Seuraavaksi kun pelin laitan päälle, etsin kyllä ensimmäiseksi paikan mistä voin sen laittaa kiinni, jos sen voi (odotan kauhulla tätä hetkeä).
- Pelasin reilut tunnin ja olen vieläkin aivan pihalla pelistä kuinka se on pilattu. Joku voi tokaista mielessään että en ole edes kaikkia kilpailuja kokeillut ja tiedän sen. Ensi vaikutelma pitäisi kuitenkin olla niin hyvä että pysyn pelin parissa vaikka vähän tylsistyisinkin, mutta näin ei käynyt. Tähän mennessä olen todella mietiskellyt vienkö pelin jo huomenna vaihtoon ja otan edes vähän laadukkaampaa.


Mihin on kadonnut Underground 1, 2, Most Wantedin ja Carbonin mukana tuomat jännittävät kilpailut?
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Sanrio sanoi:
- Sitten itse ajettavuus, aivan kauheata. Siis en voi edes ajaa täysillä seinään jos haluan! Mitä ihmettä! Minunhan sitä autoa pitäisi ohjata!

Täysin samaa mieltä, tosin ei ole ensimmäinen kerta, sama ongelma ollut jo vuosia NFS-peleissä.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Joe sanoi:
Täysin samaa mieltä, tosin ei ole ensimmäinen kerta, sama ongelma ollut jo vuosia NFS-peleissä.

Itse en ole kyllä huomannut tätä muissa peleissä. Mutta ongelma on se että kun laittaa avustukset "kuningas" tasolle niin myös vaikeusaste nousee.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Tarvisin jonkun joka haluaa vaihdella minun kanssa saavutuksia. Jos kiinnostaa saada pisteitä ProStreetistä niin lisätkää minut livessä, GT: FinReko
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Hartsa sanoi:
Älkää nyt hitossa ajako avustukset päällä.

välillä on pakko kun EA:n pässit on sitonut tekoälyn vaikeustason noihin ajoapuihin.
eli jos ajaa casual tasolla niin tekoäly on easyllä mutta jos ajaa king tasolla niin se onkin jo perkeleesti kovempi.

pakko oli muutaman kerran vaihtaa casualille kun tekoäly kävi niin pahasti hermoille.
kyllä minäkin mieluummin niin ajan että todellakin se kuski olen minä eikä kone jarruttele ja ohjaa minun puolestani.

kai se olisi ollut liikaa vaadittu että olisi ollut erilliset valinnat ajoavuille ja tekoälylle.
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

pelle sanoi:
välillä on pakko kun EA:n pässit on sitonut tekoälyn vaikeustason noihin ajoapuihin.
eli jos ajaa casual tasolla niin tekoäly on easyllä mutta jos ajaa king tasolla niin se onkin jo perkeleesti kovempi.

pakko oli muutaman kerran vaihtaa casualille kun tekoäly kävi niin pahasti hermoille.
kyllä minäkin mieluummin niin ajan että todellakin se kuski olen minä eikä kone jarruttele ja ohjaa minun puolestani.

kai se olisi ollut liikaa vaadittu että olisi ollut erilliset valinnat ajoavuille ja tekoälylle.

Itse olen aika keskinkertainen autopelaaja ja en kyllä king tasolla ole mitään vaikeuksia havainnut vielä... jos tuo tosiaan on vaikeustasoon sidottu niin huh huh, voip olla aika pelleilyä ajaminen jollain alemmalla "tasolla",.. autot ajaa varmaan itekseen ja vastustajat peruuttaa? :D
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Jogi sanoi:
Itse olen aika keskinkertainen autopelaaja ja en kyllä king tasolla ole mitään vaikeuksia havainnut vielä... jos tuo tosiaan on vaikeustasoon sidottu niin huh huh, voip olla aika pelleilyä ajaminen jollain alemmalla "tasolla",.. autot ajaa varmaan itekseen ja vastustajat peruuttaa? :D

Pitkästä aikaa Need For Speed jossa joutuu jo vähän ajamaankin. Yllätys oli kova, kun auto ei käännykkään välittömästi siihen suuntaan mihin tattia kääntää, kuten esim. Carbonissa. Eihän tuo vielä kuitenkaan Forza 2:n tasoa ole, mutta ei todellakaan tarvitsekaan olla - arcadeahan tämä kuitenkin.

Sen sijaan v-tuttaa tattien ja liipasimien konfigurointi. Kaasu on lähinnä on/off -tyyppinen vaikka koko liipasimen liikerata olisi ollut käytettävissä. Olisihan se ollut liikaa vaadittu, että dead zoneja sun muita olisi päässyt asetuksista itse säätämään. Sama ongelma on siis myös ratin kanssa, joka ei täten tuo pelaamiseen mitään muutosta, tuntuma on jopa huonompi. Padilla siis parempi.

Rahat pelissä tuntuu olevan kovin tiukassa. Tai sitten vaan kolaroin liikaa. :D
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Voihan sieltä sen vaikeusasteen laitaa casualille ja sit ottaa ne avut pois päältä erikseen
 
Vastaus: Need for Speed: ProStreet [X360]

Didd sanoi:
Rahat pelissä tuntuu olevan kovin tiukassa.

Siis ihan vitsillä vain? Kun itsellä on 650000 dollaria eikä tiedä mitä tekisi :rolleyes:

Itse pelistä. Uramoodi on vähän turhan helppo, vaikkakin joissain kohdissa hyvin vaikeakin. Riippuu paljon omasta autosta. Autoista onkin miinuksia. Esim miksei valmiita piirustuksia omaavia autoja, kuten tuota ihkaensimmäistä 240SX:ää voi virittää siitä enemmän? Pitää luoda uusi piirrustus, ja esim. hienoa vihreää väritarrasekoitusta ei saa uuteen piirustukseen millään samanlaisena.
Itse auton viritys on järisyttävän monipuolista! :eek:
Ura myös ehkä hieman turhan paljon toistaa itseään.

Ihan hyvä peli siis kyseessä, 8+ ja 8½ jos omaa Xbox Liven!
 
Ylös Bottom