Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mielestäni todella herkullisen oloinen revikka pelistä jota minun ei pitänyt ostaa. Tuon katsottuani tulin toisiin aatoksiin ostin rattipöydän ja odotan huomista! Meinaako joku muukin tähän investoida ennen Forza 3 saapumista?
Ainut asia mikä itseä mietityttää, on tuo ajotuntuma/pelattavuus pädillä verrattuna esim. Forza 2:seen.
Toisaalta Forza 3 on tulossa jo kuukauden päästä ja se on aivan pakkohankinta. Jos tämän NFS:n hommaa, niin se on hommattava ennen Forzaa, koska sen jälkeen sitä ei varmasti enää tule ostettua.
Täysin samoissa ongelmissa painitaan.
Juuri kävin pelin ostamassa paikallisesta Gigantista, kohta kommentteja padi-ajettavuudesta verrattuna Forza 2 myöhään illalla teen rattitestiä kun enemmä aikaa.
Aivan alkuun padilla ajaminen ei sujunut niin kovin hyvin, oli jotenkin omaan käteen kontrollit hivenen liian herkät ja auto "luisteli" radalla. Pikainen fiksaus optionsseissa ja johan alkoi toimimaan huomattavasti paremmin.
Hiukan tuossa hämää, että pädillä ajettaessa ohjausta ei sa pois tatilta.
Samaa kysymystä itsekin ihmettelin? Ellei sitten ketjut ole kysyjällä sekoittuneet, koska Dualshockilla autopelit vanhasta muistista pelataan ristiohjaimella(ja siksi kun nuo DS:n tatit on aika scheisset oikeasti autopeleihin nimim.hikoaa hikoaa).Miksi se pitäisi saada pois tatilta? Ristiohjaimellako olisi parempi ohjata?
Samaa kysymystä itsekin ihmettelin? Ellei sitten ketjut ole kysyjällä sekoittuneet, koska Dualshockilla autopelit vanhasta muistista pelataan ristiohjaimella(ja siksi kun nuo DS:n tatit on aika scheisset oikeasti autopeleihin nimim.hikoaa hikoaa).
Mielipiteensä jokaisella.Ai ps3:n ohjain huono autopeleihin muka, tatit ovat kyllä paljon paremmat kun boxin vastaavat ja en kyllä voisi kuvitellakkaan ajavani enää nuolinäppäimillä jo gt 2.n aikaan tuli käytettyä tatteja.
Saako tuolta kuinka monipuolisesti mitä kaikkea säädettyä?
Miksi se pitäisi saada pois tatilta? Ristiohjaimellako olisi parempi ohjata?
Itse tottunut pelaamaan ristiohjaimella. Siksi se pitäisi saada pois tatilta. Kyllä mä ihan itse haluaisin päättää millä ohjaan. PS3:lle mulla on ratti, mutta tälle poxille ei.
Niin lähinnä sen takia kysyin ja ihmettelin tuota, koska eihän kukaan voi/halua pelata boksin ristiohjaimella.