Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed: SHIFT [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Need For Speed: SHIFT [X360]

Ai steering sensitivity 100%? pitääpä koittaa!
Ainakin kaikissa tuon pelimoottorin peleissä (pohjaltaan sama peli kuin vaikkapa F1 challenge, rFactor, GTR Evolution, GTL, GTR ja GTR2 on) se lineaarisuus menee niinpäin että mitä isompi luku sitä enempi antaa ohjausta pienellä liikkeellä.
 
Vastaus: Need For Speed: SHIFT [X360]

Ai steering sensitivity 100%? pitääpä koittaa!
Ainakin kaikissa tuon pelimoottorin peleissä (pohjaltaan sama peli kuin vaikkapa F1 challenge, rFactor, GTR Evolution, GTL, GTR ja GTR2 on) se lineaarisuus menee niinpäin että mitä isompi luku sitä enempi antaa ohjausta pienellä liikkeellä.
Eikun Speed Sensitivity

Niin kuin Dante jo mainitsi, niin Speed Sensitivity siis kyseessä. Itsekin ajattelin sen niin, että kun se on 0%, niin se ei olisi niin herkkä, mutta meneekin juuri toisinpäin.
 
Vastaus: Need For Speed: SHIFT [X360]

Huppista, lukuvirhe :)

Joo toi speed sensitivity laskee ohjauksen herkkyyttä mitä nopeampi vauhti on, ihan hyvä varmaan käyttää. (luulisin)

Ennen Forza kolmosen ulostusta ratti on joka tapauksessa hommattava.. ehkäpä voisi tämän pelin jättää odottelemaan hyllyyn siksi aikaa.. Noi kaikkein nopeimmat autot rupeaa olemaan jo niin kiikkeriä että tietää ettei pelistä saa nautittua koko potentiaalia padiohjauksella.
 
Vastaus: Need For Speed: SHIFT [X360]

Huppista, lukuvirhe :)

Joo toi speed sensitivity laskee ohjauksen herkkyyttä mitä nopeampi vauhti on, ihan hyvä varmaan käyttää. (luulisin)

Sitä kannattaa tosiaan kokeilla. Itse olin jo täysin menettänyt toivoni koko pelin suhteen, mutta päätin sitten kokeilla huvikseen ja se pelasti tilanteen täysin. :D

ehkäpä voisi tämän pelin jättää odottelemaan hyllyyn siksi aikaa..

Jeps, itse taas hommasin tämän Shiftin välipalaksi ennen Forzaa ja siihen tarkoitukseen kyllä soveltuu padillakin varsin hyvin.
 
Vastaus: Need For Speed: SHIFT [X360]

Sitä kannattaa tosiaan kokeilla. Itse olin jo täysin menettänyt toivoni koko pelin suhteen, mutta päätin sitten kokeilla huvikseen ja se pelasti tilanteen täysin. :D.

Sama virsi täälläkin, kerkesin jo eilen kaverille mainitsemaan puhelimessa että kyllä tämä vaihtoon menee heti kun Forza ilmestyy, mutta mitä vielä!! Kiitokset kaikille noista säädöistä, pelasti tämän pelin heti!!
 
Vastaus: Need For Speed: SHIFT [X360]

Olenko ainut kenellä on ratin kanssa ärsyttävää viivettä ohjauksessa ja tuntuu varsin epätarkalta muutenkin? Muitten ajopelien kanssa ei näin ole. Harmittaa kun en hommannut pc versiota mielummin.
 
Vastaus: Need For Speed: SHIFT [X360]

Olenko ainut kenellä on ratin kanssa ärsyttävää viivettä ohjauksessa ja tuntuu varsin epätarkalta muutenkin? Muitten ajopelien kanssa ei näin ole. Harmittaa kun en hommannut pc versiota mielummin.

Etpä ole. Itse kokeilin tänään ekan kerran ratin (Microsoft) kanssa ja eipä tuo oikein miellyttänyt. Itselle kyllä riitti tuon Shiftin kanssa leikkiminen, Forza 2 pyörii boksissa täälläpäin kunnes kolmonen julkaistaan.
 
Vastaus: Need For Speed: SHIFT [X360]

Demo on nyt nakuteltu. Parannusta on selvästi ilmassa.

Jotenkin tuo ajaminen ei näyttänyt omaan silmääni niin hienolta, mitä gameplay- kaappaukset ovat antaneet ymmärtää. Mikä tärkeintä, ajotuntuma on loistava. Silti tuli vahvasti mieleen NFS-sarja (onkohan se hyvä vai huono?). Uusittu mekaniikka toimii, ei huono.

Demon lopussa esitetty mässäilyvideo pisti hieman ärsyttämään. Oli niin järkyttävää mainontaa koko demokin pullollaan että huh.
 
Vastaus: Need For Speed: SHIFT [X360]

saako tässä auton täysin ajokelvottomaan kuntoon? Ainakaan demossa ei saanut.
 
Vastaus: Need For Speed: SHIFT [X360]

Eipä saa ajokelvottomaan kuntoon autoa. Puskuritkaan ei tipu. Jos kolaroi oikein kunnolla nii auto ei enää kiihdy normaalisti ja ohjaus puoltaa johonkin suuntaan.
 
Ylös Bottom