Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed: The Run

Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

Muutama tunti on tullut pelailtua ja ei nyt ihan hirveästi ole säväyttänyt; en ole oikein päässyt sisälle autojen kontrolleihin, ne ovat hieman kankeat/raskaat omaan makuun. Tästä huolimatta amerikan mantereen läpi ajelussa on kuitenkin jotain viehätystä ja varsinkin ympäristön ja sään vaihtelut tuovat mukavaa vaihtelua. Onlinessa en ole vielä ehtinyt säheltää...

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Itseä kiinnostää, onko tapahtumia auton ULKOPUOLELLA, kun sitä mainostettiin (en nyt muista missä)?
 
Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

Itse oon nyt boksilla pelannut jonku aikaa. Aika arcade tämä nyt on mutta menee vaihteluna forzalle. Ja sitten asiaan eli jos tätä nyt netissä porukka pelaa niin olisi kiva kokeilla miltä se maistuu noin suomi porukassa. Muutaman kerran tullu käyty netissä ajelemassa ja aikamoista romu rallia tuntuu olevan. Mutta jos ois suomi porukalla vähän parempaa.
 
Itseä kiinnostää, onko tapahtumia auton ULKOPUOLELLA, kun sitä mainostettiin (en nyt muista missä)?

Näitä on aika minimaalisesti tai ainakin oman n. 3tunnin pelisession aikana niitä tuli vain kaksi n. 2 minuutin kestoisis pätkiä. Toimivat ihan mainiosti ja virkistävät muuten ei-niin-hyvää peliä.

Ajaminen toimii ihan hyvin ja autojen käyttäytyminen on aika jäykkää mutta hallittavuus on aika hyvä ehkä jopa liiankin helppo. Edes kovassa vauhdissa ei auto lähde käsistä. Itse haluaisin vähän enemmän haastetta. Kanssa kisaajat tarjoavat satunnaisesti todella kovan haasteen. Peli on siis tähän mennessä tuntunut liian keskinkertaiselta. Hot pursuit oli selvästi parempi, ainakin minun mielestä.

Yksi mahtava ominaisuus pelissä on. Tuohon Autolog-profiiliin voi liittää moton ja pitkästä motto-listassa on ihan mahtavaa kamaa esim. Charlie Sheenin eeppiset quotet "Bi-Winning!" tai "Duh, Winning!"
 
Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

voiko tässäkään virittää tai tuunata autoja vai onko samanlailla ku hot pursuitissa
 
Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

voiko tässäkään virittää tai tuunata autoja vai onko samanlailla ku hot pursuitissa

Ei.

Pelasin pelin läpi ja yhtä kärsimys-näytelmäähän se oli. Autot käyttäytyivät ihan miten sattui, tekoäly oli aivan kamala, jos radalta poikkesi puoli metriä peli kelasi heti edelliseen checkpointtiin, juoni oli aivan susi tai sen raato ym. Kirjottelen tarkempaa arviota tuonne Gamerankingin puolelle kunhan kerkeän.
 
Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

ok voi jäädä tämä peli ostamatta en ois ostanu hotpursuittiakaan jos oisin tiennyt millane se on
 
Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

Most Wanted edelleenkin paras need for Speed. ei mikään aidoin ajotuntuma, mutta juoni oli hyvä.
 
Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

Itsekään en hankkinut koko peliä, demoakin tullu kokeiltua joskus mutta ei napannut. Kyllä tämä Criterion osasi hommansa paljon paremmin omasta mielestäni kuin tämä Black Box. Need for Speed: Hot Pursuit oli paras pitkään aikaan, kunnes The Run pilasi fiiliksen jälleen. Ja tuo Runin parin tunnin pelin takia ei viitsisi maksaa sitä täyttä hintaa joka on aivan jäätävä hinta lyhyelle pelille. Kattoo nyt mitä tulevat sarjat tuo tullessaan mutta aika synkältä näyttää tällä hetkellä.
 
Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

Onkos kenelläkään hajua seuraavasta NFS-pelistä itse pelin tai julkaisuajankohdan suhteen?
 
Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

Onkos kenelläkään hajua seuraavasta NFS-pelistä itse pelin tai julkaisuajankohdan suhteen?

Se on varmaa että 2012 ilmestyy jälleen uusi NFS, vaikka tuon nyt olisi voinut arvatakin. Shift-sarjaa tuo tuskin on. On spekuloitu, että nyt olisi Criterionin vuoro työstää peliä, joka tarkoittaisi taas vähän parempaa NFS:ää :)

Lähde: GAME outs new Medal of Honor, Need for Speed 13 • News • Eurogamer.net
 
Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

Se on varmaa että 2012 ilmestyy jälleen uusi NFS, vaikka tuon nyt olisi voinut arvatakin. Shift-sarjaa tuo tuskin on. On spekuloitu, että nyt olisi Criterionin vuoro työstää peliä, joka tarkoittaisi taas vähän parempaa NFS:ää :)

Lähde: GAME outs new Medal of Honor, Need for Speed 13 • News • Eurogamer.net
Tosiaan. Kysyin tuota, koska PS2:lle omistin aikoinaan kaksi NFS:ää: Carbonin ja Pro Streetin. Olin silloin pelisarjan kova fani, mutta urheilupelien takia ei ole PS3:lle tullut ostettua ainuttakaan Need For Speediä. Demonsa perusteella The Run ei kovin kummoinen ollut, ja arvosteluja lukiessani mielipiteeni vahvistuivat entisestään. Mutta mikäli ensi syksynä on jälleen vuorossa Criterion, voisi sitä seuraavan pelin ostoa harkita ihan todella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

Joutasko joku pelin omaava tulla ajaa vähäks aikaa mp:tä? Group objective trofeeseen tarviisin vielä pari rastia ruutuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need For Speed: The Run [PS3/X360]

Tuli hankittua tämä peli ja olen nyt pelannut Vegasista hieman eteenpäin. Peli on kaikin puolin ihan hyvää pelattavaa. Maisetmat on komeita (muutamaa pientä hienosäätöä vaativaa kohdetta lukuun ottamatta), välinäytökset on hyvää katsottavaa ja kisoja on kiva ajaa. Itselläni tuo Run time joka vertaa omaa aikaasi ystäviesi aikaan on hyvä lisä.

Kuitenkin on pelissä hieman ongelmia. Esimerkiksi Vegasissa pamautin eräässä kohdassa autokaupan pihaan ja lensin autojen läpi. Toinen kohta oli että samaisessa kentässä peli jäätyi ja koko vegas rupeaman jälkeen peli jäätyi valikossa uudelleen. Myös pelin tekoäly ei ole kaikkein parasta sillä muutamassa kilpailussa huomaa että tekoäly vetää mahdottomia liikeitä kyseisessä kilpailussa sain nipin napin ohittea viimeisessä mutkassa ja pistettyä boostilla maaliviivalle.
 
Ylös Bottom