Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed Underground

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä että joku päivämäärä saatiin. Itse odottelin tuota kyllä jo lokakuuksi, mutta toivotaan että peli on sitten kaiken odotuksen arvoinen. Toivotaan myös ettei GT4 ainakaan ihan joulukuun alkuun ehdi. ;)
 
Hiukkasen pitkällehän toi julkaisu meni, mutta ei oikeestaan haittaa...SC2 ja PES3 tulossa kuitenkin tässä syksyllä. :cool:
 
Niin, Thomas "Everlast" Puha epäili lauantain Playssä, että NFS:UG:n nettipeli jää pois euro-julkaisusta:(
Pitäköön tunkkinsa siinä tapauksessa.

<edit>
Siis tietysti EA pitäköön jne.
</edit>
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Niin, Thomas "Everlast" Puha epäili lauantain Playssä, että NFS:UG:n nettipeli jää pois euro-julkaisusta:(
Pitäköön tunkkinsa siinä tapauksessa.

Todellakin typerää jättää tuo nettiominaisuus Europeleistä pois.
Nettipeli lisäisi huomattavasti myyntiä ja parantaisi vielä pelin arvosanaakin. Pelaajiakin riittäisi varmasti ja tämä ei todellakaan myyntiä edistä.
 
http://ps2.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=933
Verkkopeli ehkä sittenkin tulossa?!?! Pidetään peukut pystyssä.
Lukuisten erilaisten ajelukisojen lisäksi verkossa käytäneen skabaa myös parhaimman näköisestä autosta!
IGN:n mukaan erilaisten spoilereiden yms. määrä on vähintäänkin riittävä ja värejä löytyy valittavaksi valtavasti, puhumattakaan autoon kiinnitettävistä tarroista jne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
PC versio hankintaan.

Mä ainaki hommaan joka tapauksessa PC version vaikka PS2 versiossa olisikin nettimahdollisuus kun noita tietokoneita on itellä 3 ja verkkopelit onnistuu sitä kautta paremmin ku PS2:lla.
 
Toivottavasti tossa ei ole mitään epäaitouksia kuten pommeja tiputteleva helikopteri jne...
 
Juu, EA listasi muutama viikko sitten nettipeliä tukevia Euro-julkaisujaan ja NFS:UG oli mukana.
Julkaisupäivä näyttäisi edelleen olevan 26.11.
 
Nettipeli on siis varmistunut ja nätiltähän peli näyttää livenäkin. Varsinkin märkä asfaltti näytti todella hyvältä, vaikkei kovasti tuntunut ajettavuuteen vaikuttavankaan. Ajettavuushan oli NFS-sarjasta tuttua arcadea, mutta mielestäni positiivisessa mielessä verrattuna vaikkapa Ridge Racer- tai Test Drive-sarjoihin.
Peli-moodeja tuntui löytyvän riittävästi ja esim. Drag Race voi päättyä moottorin laukeamiseen.
 
Viikonloppuna pääsin kokeilemaan ko. peliä ja täytyy sanoa että vaikuttaa aika pirun hyvälle... esittelyversiossa tosin melkeen kaikki palikat oli lukittuna. Auton rakennus tuntui ja näytti hyvälle, samoin kuin itse kisaaminen. Melkeen kuukausi pitäis vielä malttaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan monster
Viikonloppuna pääsin kokeilemaan ko. peliä ja täytyy sanoa että vaikuttaa aika pirun hyvälle...

Nykikö peli? Kun itse pelasin demoversiota Sonyn tilaisuudessa joku viikko sitten niin nykiminen haittasi pelattavuutta ainakin sen verran että minulta jäi paha maku suuhun. Jos se on korjattu niin sitten...
 
Tossa olen jo pitkän aikaa noita screenejä kattonu, ja musta noi "tarrat" noissa autoissa on todella huonosti tehty!
En siis tykkää yhtään noista!!! :mad:
Onko täällä joku, joka ajattelee samalla lailla :confused: :confused:
 
Ei kai niitä tarroja ole pakko laittaa, jos ei niistä tykkää.

Tarroista puheen ollen, GamePron lokakuun numeron mukana tuli A4 kokoinen tarra-arkki, jossa erinäisiä siistejä NFS: UG -tarroja.
 
Ylös Bottom