Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä tule kuin kolme performance-uniquea vaikka hardilla vetäisi läpi (+unique konepelti, vanteet, takaspoileri ja vinyyli).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Pitää kyllä vetää peli vielä hardilla alusta loppuun, jos sillä saisi kaikki unique partsit ja ainakin lopussa saa sen toisen wide body kitin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Eipä tule kuin kolme performance-uniquea vaikka hardilla vetäisi läpi (+unique konepelti, vanteet, takaspoileri ja vinyyli).
Jätin tosin taktisesti ihan viimeisen kisan ajamatta, jotta voin välillä vaihdella ja muutella myös tuota uniqueilla varustettua autoa online-peleihin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tij
Eli se pelaako hardilla vai easyllä ei vaikuta muuhun kun voitettavaan rahasummaan!!!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Törrötin
Kertoisitteko nfs:undergroundista nämä jutut:
1:Osaanko viritellä autoja/kiinnostaako se vaikka en tiedä autoista muutako että niissä on 2 pyörää?
2:Alkaako underground moodi maistuun puulta vähän ajan päästä ja kauanko sen läpäisy kestää?
3:Kumpi on parempi:SSX3 vai tämä ja kumpi pitkäikäisempi?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Törrötin
Kertoisitteko nfs:undergroundista nämä jutut:
1:Osaanko viritellä autoja/kiinnostaako se vaikka en tiedä autoista muutako että niissä on 2 pyörää?
2:Alkaako underground moodi maistuun puulta vähän ajan päästä ja kauanko sen läpäisy kestää?
3:Kumpi on parempi:SSX3 vai tämä ja kumpi pitkäikäisempi?
Ro0Ki3 sanoi:Ps. Mikä tää Spoileri on ??
Kuva
Saan laitettua ton esim. Golffiin ja Focukseen, mutten esim tohon kuvan Eclipseen ?