Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed Underground

Vaikka ajais kuin unelma ja tietokone jää jälkeen, niin viimesen kierroksen aikana näkee siitä kartasta, kun kone paahtaa sen 350 perään kiinni umpimutkasella tiellä. Tekoäly on kyllä perseestä. Onlinessa on sitten ihan eri meininki.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Pitää kyllä vetää peli vielä hardilla alusta loppuun, jos sillä saisi kaikki unique partsit ja ainakin lopussa saa sen toisen wide body kitin.
Eipä tule kuin kolme performance-uniquea vaikka hardilla vetäisi läpi (+unique konepelti, vanteet, takaspoileri ja vinyyli).
Jätin tosin taktisesti ihan viimeisen kisan ajamatta, jotta voin välillä vaihdella ja muutella myös tuota uniqueilla varustettua autoa online-peleihin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Eipä tule kuin kolme performance-uniquea vaikka hardilla vetäisi läpi (+unique konepelti, vanteet, takaspoileri ja vinyyli).
Jätin tosin taktisesti ihan viimeisen kisan ajamatta, jotta voin välillä vaihdella ja muutella myös tuota uniqueilla varustettua autoa online-peleihin.



Eli se pelaako hardilla vai easyllä ei vaikuta muuhun kun voitettavaan rahasummaan!!!
 
Pelastakaa mun joulu!

Kertoisitteko nfs:undergroundista nämä jutut:

1:Osaanko viritellä autoja/kiinnostaako se vaikka en tiedä autoista muutako että niissä on 2 pyörää?

2:Alkaako underground moodi maistuun puulta vähän ajan päästä ja kauanko sen läpäisy kestää?

3:Kumpi on parempi:SSX3 vai tämä ja kumpi pitkäikäisempi?



(NFSU:ta koskeva ketju yhdistetty tähän ketjuun -jeremy)
 
Re: Pelastakaa mun joulu!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Törrötin
Kertoisitteko nfs:undergroundista nämä jutut:

1:Osaanko viritellä autoja/kiinnostaako se vaikka en tiedä autoista muutako että niissä on 2 pyörää?

2:Alkaako underground moodi maistuun puulta vähän ajan päästä ja kauanko sen läpäisy kestää?

3:Kumpi on parempi:SSX3 vai tämä ja kumpi pitkäikäisempi?

1. Osaat. Mitään ei voi tehdä väärin. Virittely ei ole mitään muuta kuin uusien osien lisäämistä/vaihtamista

2. Hieman. Läpäisyn kestosta en osaa sanoa, se riippuu kuinka hyvin onnistuu kisoissa. Mutta kisoja on vähän päälle 100.

3. Tuohon en osaa vastata, kun ei ole SSX3:sta kokemusta
 
Re: Pelastakaa mun joulu!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Törrötin
Kertoisitteko nfs:undergroundista nämä jutut:

1:Osaanko viritellä autoja/kiinnostaako se vaikka en tiedä autoista muutako että niissä on 2 pyörää?

2:Alkaako underground moodi maistuun puulta vähän ajan päästä ja kauanko sen läpäisy kestää?

3:Kumpi on parempi:SSX3 vai tämä ja kumpi pitkäikäisempi?

1:Helppoa se on. Ja btw, autoissahan on 4 pyörää. :)

2:Läpäisy riippuu tosiaan siitä paljonko pelaat ja kuinka pärjäät. Vähän se saattaa alkaa maistua puulta mutta itselläni vain kun ei meinannut jotain kilpailua voittaa.

3:Sanotaan näin: SSX3 on pysynyt paljon hyllyssä (tuli sitäkin kyllä paljon pelattua) mutta NFS:Undergroundissa on varmaan jo toinen tai kolmas auto menossa. Ei se SSX3 myöskään huono ole.
 
Re: Re: Pelastakaa mun joulu!

Joo kiitosta vastauksista! Aloinkin jo ihmetellä että minne se mun aihe lähti:D En huomannut tuota nfsu aihetta. Ei tule toistumaan...
 
huhhuh.. :rolleyes: aika kova tuomio..

Anyway..
Piti kertoo, ku eilen tossa ajelin tota Underia, nii törmäsin ihan normaalisti seinään, mutta sen seurauksena mun autosta meni lasit rikki :eek:
Mulle ei ollu ennen käyny noin, että menee joku siitä autosta rikki.
Onko kellään muulla sattunu tälleen ??

Ps. Mikä tää Spoileri on ??
Kuva
Saan laitettua ton esim. Golffiin ja Focukseen, mutten esim tohon kuvan Eclipseen ? :confused:
 
Vastaus: Need For Speed Underground

Saako sitä kuminauha efektiä pois muuten PS2 versiossa? PC:llähän tuo onnistuu, mutta miten lie PS2:lla?


Ro0Ki3 sanoi:
Ps. Mikä tää Spoileri on ??
Kuva
Saan laitettua ton esim. Golffiin ja Focukseen, mutten esim tohon kuvan Eclipseen ? :confused:

No tuo kuvahan on otettu PC versiosta joten peliä on vaan jotenkin modattu, että tuon spoilerin saa sopimaan vaikka mihin.
 
Ylös Bottom