No joo, miten tuon nyt sanoisi. Vauhtia ainakin riittää niin, että näin vanhempaa peluria hirvittää. Olen pelannut noin kymmenen ensimmäistä kisaa UG-puolelta keskivaikealla tasolla ja saanut laitetuksi autoon joitakin koristeita (kerroin on 2 siinä-mikä-se-nyt-onkaan) ja lisäksi olen saanut joitakin vauhtia ja "ajettavuutta" lisääviä kilkkeitä. Auto on Mazda MX-5. En tiedä onko se hyvä vai huono auto. Otin pois päältä ajovakautuksen ja käytän poikkeuksellisesti automaattivaihteita, koska en yksinkertaisesti ehdi seurata kaikkia asioita ruudulla. Molemmat löytyvät jostain kohtaa Options-valikkoa.
Ilmeisen tyypilliseen arcade-kaahailutyyliin kuuluen radoista on vaikea saada tolkkua (nähdä mihin rata kääntyy, jos ei katso karttaa). Tämä johtunee osittain bumper-kamerasta, mutta myös kaikesta tuosta valosaasteesta, joka aika hyvin matkii oikeaa kaupunkikadun valoisuutta. Ajo-opasteina toimivat nuolenkärjet ovat tarpeen, vaikka niiden vilkkuminen häritsee hieman niiden luettavuutta.
Ajotuntumasta on paha sanoa vielä kovin, mutta jarrua ei ole paljon tarvinnut painella. Ehkä sitä tarvitaan, jos autosta saadaan viritettyä lentokone. Drift-tehtävässä oli vakeuksia saada auto sladiin, vaikka MX-5 on ymmärtääkseni takavetoinen. En tiedä miten hyvin etuvetoiset autot saa luistoon, kuin käsijarrua käyttämällä.
Täytyy katsoa, kunka pitkälle viitsin pelata tätä peliä. Ehkä noin 20-30 kisaa on sopiva tavoite.
Edit: Olen pelannut padillä, koska en viitsi purkaa rattia taas paketista. Lisäksi luulen, että pad on parempi tämän tyyppiselle pelille kuin ratti, koska ohjausliikkeet ovat padilla paljon nopeampia. Ja nopeutta tässä pelissä tavitaan.