Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed Underground

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jessev
Nyt on ihan mahdottomia noi kisat, niin saako easyllä mitään palkintoja?
Ekan kerran läpäistessäni ajelin muutamat Easyllä/Mediumilla ja kyllä sieltä tavaraa tippui. En ole yhtään varma, että kaikki Unique teho-osat saisi, vaikka ajaisi Hardilla, mutta ajattelin kokeilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YodaKo
Tarkoitatko että vikat kisat kannattaa ajaa sellaisella autolla johon haluaa mukaan nuo uniquet onlineen?
Jep.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Ekan kerran läpäistessäni ajelin muutamat Easyllä/Mediumilla ja kyllä sieltä tavaraa tippui.

Taitaa enemmän merkkailla tyyli pisteet, meinaan Hardilla kumia polttelin ja tavaraa ropisi jatkuvalla syötöllä vaikka en mitään voittanutkaan.

Eikä tuota tarvitse edes tehdä UG -moodissa.
 
Niin kisan jälkeen kun saa niitä tyylipisteitä niin aluks sai manufacturer vinyylin aina kun yks palkki täyttyi kokonaan, sitten sai unique vinyylejä ja nyt tulee autoja (kai).

Driftaus-kisoista kun saa helvetisti pisteitä niin on menny muutaman kerran se tyylipistepalkki kymmenenkin kertaa peräkkäin täyteen yhden kisan jälkeen ja kymmenen vinyyliähän siitä seurasi.

Ainakin viime kerran kun se meni täyteen sain jonkun auton ja sen palkin täyttymiseen meni paljon enemmän pisteitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jimpo
- Vauhdin hurma paras PS2 peleistä. Kuten joku sanoikin, välillä alkaa oikein hirvittää kun painelee täysillä.

- Grafiikka hyvinkin nättiä. Ruudunpäivitys ei mikään täydellinen, luokkaa 20fps, pysyy kuitenkin pelattavalla tasolla.

Mielestäni Burnout 2 pieksee tämän 100-0 jos vauhdin hurmaa ja ruudunpäivitystä vertaillaan.

B2 pyörii nätimmällä grafiikalla huomattavasti tasaisemmin (50/60fps).
 
Mun mielestä Burnout ei kyllä vauhdin hurmassa ihan 100-0 pissittele vaikka pissitteleekin. Kyllä tuossakin sai papanat housussa tykittää.

Nyt on peli huitastu läpi, noin puolet hardilla ja lopuista suurin osa mediumilla ja loput easyllä. Uskon, että kaikki mahollinen on avattu. Sellanen asia jäi lopussa harmittamaan ettei saa mukaan, kun toisen wide-kitin ja joutuu ajamaan uudella hahmolla kokonaan uusiks että voi valita sitte sen toisen. Eli saman hahmon alle ei saa molempia wide-kittejä.

Kuitenkin; uskomaton peli ja mielettömät musiikitkin pelistä löytyy -> Rob Zombie, Static-X yms.
 
Siis se millä ajaa UG:n läpi voi toki käyttää myös netissä pelatessa, kannattaa muistaa tallentaa auto muistiin, pelin läpäistyä voi vapaasti mennä customoimaan autoja kaikki herkut avattuina joten ei minullekaan käynyt suurtaa hätää kun unohdin tallentaa oman UG autoni, nyt en vain pysty muokkaamaan sitä mitenkään, vain ajamaan netissä. Eli teet mieleisen kärryn Customize tilassa, painat store ja näin kun menee nettipeliin on auto siellä valikoimassa, jos jollekkin oli tämä epäselvää.
 
Onko kukaan testannut NFS: UG Driving Force -ratin kanssa? Toimiiko?

Liikkeessä silmäilin ohjekirjaa ja siellä ei ollut rattituesta halaistua sanaakaan.

-PV-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti
Onko kukaan testannut NFS: UG Driving Force -ratin kanssa? Toimiiko?

Liikkeessä silmäilin ohjekirjaa ja siellä ei ollut rattituesta halaistua sanaakaan.

-PV-
Nämä arcade kaahailut on ollu järjestäen parempia padilla kuin ratilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti
Onko kukaan testannut NFS: UG Driving Force -ratin kanssa? Toimiiko?

Liikkeessä silmäilin ohjekirjaa ja siellä ei ollut rattituesta halaistua sanaakaan.

-PV-

Sillä minä ainakin pelailen ja hyvin tuntuu toimivan.
 
Latausnäytöissä lukee notta "watch tutorial videos for drift / drag"....mistä noi videot löytyy?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jimpo
Latausnäytöissä lukee notta "watch tutorial videos for drift / drag"....mistä noi videot löytyy?

Pikapelissä menet Driftin tai Dragin kohdalla, ja siinä samalla rivillä neuvoo. L2 tai L1 nappia piti siinä painaa muistaakseni.
 
Juu'u. UG on nyt menty läpi.
Kummas bodykitin valitsitte, mantisin vai sen toisen (en juuri muista nimeä)?
Minä otin mantisin. Kyllä niistä autoista saa upeita. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Locote
Juu'u. UG on nyt menty läpi.
Kummas bodykitin valitsitte, mantisin vai sen toisen (en juuri muista nimeä)?
Minä otin mantisin. Kyllä niistä autoista saa upeita. :)

Mantisin tietenniin. Sai kyllä Skylinestä hienon näköisen :cool:
Tosin Golffissa tuo ei kyllä ole kovin hieno. Palikka kuin mikäkin LEGO.
 
kuinkas monta "U" osaa saitte kasaan, mä taisin saada kolme+body kitin?? olisko ollut enemmän tarjoilla?? .Ai niin taishan niitä tulla vielä pari sinne korin puolelle (spoleri ja maalaus).

On Kyllä aika paha miinus kun ei sitä UG autoa pääse enää muokkaamaan
kun UG-mode on ajettu läpi vaan täytyy aloittaa alusta!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan taikajanne
Mantisin tietenniin. Sai kyllä Skylinestä hienon näköisen :cool:
Tosin Golffissa tuo ei kyllä ole kovin hieno. Palikka kuin mikäkin LEGO.


Joo Golffista tulee TOSI HIENO sillä toisella body kitillä, joten
otinkin sen käyttöön!! :D
 
No joo, miten tuon nyt sanoisi. Vauhtia ainakin riittää niin, että näin vanhempaa peluria hirvittää. Olen pelannut noin kymmenen ensimmäistä kisaa UG-puolelta keskivaikealla tasolla ja saanut laitetuksi autoon joitakin koristeita (kerroin on 2 siinä-mikä-se-nyt-onkaan) ja lisäksi olen saanut joitakin vauhtia ja "ajettavuutta" lisääviä kilkkeitä. Auto on Mazda MX-5. En tiedä onko se hyvä vai huono auto. Otin pois päältä ajovakautuksen ja käytän poikkeuksellisesti automaattivaihteita, koska en yksinkertaisesti ehdi seurata kaikkia asioita ruudulla. Molemmat löytyvät jostain kohtaa Options-valikkoa.

Ilmeisen tyypilliseen arcade-kaahailutyyliin kuuluen radoista on vaikea saada tolkkua (nähdä mihin rata kääntyy, jos ei katso karttaa). Tämä johtunee osittain bumper-kamerasta, mutta myös kaikesta tuosta valosaasteesta, joka aika hyvin matkii oikeaa kaupunkikadun valoisuutta. Ajo-opasteina toimivat nuolenkärjet ovat tarpeen, vaikka niiden vilkkuminen häritsee hieman niiden luettavuutta.

Ajotuntumasta on paha sanoa vielä kovin, mutta jarrua ei ole paljon tarvinnut painella. Ehkä sitä tarvitaan, jos autosta saadaan viritettyä lentokone. Drift-tehtävässä oli vakeuksia saada auto sladiin, vaikka MX-5 on ymmärtääkseni takavetoinen. En tiedä miten hyvin etuvetoiset autot saa luistoon, kuin käsijarrua käyttämällä.

Täytyy katsoa, kunka pitkälle viitsin pelata tätä peliä. Ehkä noin 20-30 kisaa on sopiva tavoite.

Edit: Olen pelannut padillä, koska en viitsi purkaa rattia taas paketista. Lisäksi luulen, että pad on parempi tämän tyyppiselle pelille kuin ratti, koska ohjausliikkeet ovat padilla paljon nopeampia. Ja nopeutta tässä pelissä tavitaan.
 
Tarkemmin ajateltuani ja pari kisaa lisää pelattuani poistin koko pelitallennuksen muitikortiltani. Ei ole meikäläisen peli.
 
Padiasiassa olen samaa mieltä, tosiaan jos vasta alkutaipaleessa on niin vauhdintunne on aika pieni verrattuna sitten kun on kaikki osat kiinni, tossa yks päivä alottelin UG:ta hieman alusta niin hieman ihmetytti kun autot ei meinannu ylittää 200km/h rajaa ja ajaminen oli kuin kiskoilla ja hirveetä nytkyttelyä, eli kun pelin on läpäissyt niin osaa radat jo sen verran hyvin että ei enään tule "minnes nyt pitää kääntyä"

Eipä mua hämää pelissä kuin EA:n legendaarinen tekoäly joka huijaa ja pistää pelin jännäksi, uudelleen ku pelasin UG:ta alusta niin huomas melko selvästi vaikka ajoin melko maximaalisesti hitailla autoilla kuin mahdollista niin silti tekoäly ottaa samanlaisella autolla 5sekan kaulan kiinni noin nanosekunnissa, menee ohi ja juuri ennen ruutulippua hieman hidastaa että pääsen ohi ja näin kisasta tuli jännä, on tapahtunu vaan liian usein tää sama kaava niin hieman epäilyttää sen "aitous" ;)
 
Tuli hommattua NFSU heräteostoksena (kun halvalla sai :) ja täytyy sanoa että, olipa postiivinen yllätys. Parasta arcadea aikoihin ! Auton laitto ei ole hirveesti kiinnostanut mutta, asuu minussakin näköjään pieni amis :) , kun vierähti taas eilen 3h autoa laittaessa.

Laadukas !
 
Tuo tekoäly on kyllä ihan mahdoton. Ekat kierrokset saa sählätä miten lystää, kunhan viimeisen ajaa edes kohtuullisesti.

Jos yli 300km/h nopeudet kauhistuttavat UG-modessa, heitä kaikki vauhtiin vaikuttavat osat mäkeen ja ajele leppoisasti vähän päälle kahtasataa. Tekoäly tasoittaa.
Drift-kisojen pistevaatimuksetkin putoavat puolella, kun tehoja tiputtaa.
Aiheuttavatko kisakavereiden ilokaasut ikäviä yllätyksiä drageissa? Jätä nitrot pois, niin joviaalit vastustajatkaan eivät niitä käytä!

Vain pariin kisaan ei pääse, ellei auto ole tappiin asti viritetty, mutta eivät nekään kyllä ylettömän vaikeita ole.
 
Ylös Bottom