Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sloxa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Outo ongelma ilmeni.

DNA Mokkula läppärissä ja PS3 piuhalla kiinni läppärissä. Homma toimii täydellisesti mutta kun sammutan pleikkarin ja pidän läppärin käynnissä ja käynnistän pleikkarin uudestaan niin ei toimikkaan. Sitten kun käynnistää läppärin uudestaan niin toimii taas. Ei sinällään iso vaiva käynnistää konetta uusiks mut mistä tää voi edes johtua?

Toi internet-yhteyden testaus ei onnistu hakee IP-osoitetta tämän PS3 uudelleen käynnistyksen jälkeen...
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

^ Eikö kenelläkään ole tosiaan ideoita mistä toi voi johtua?
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Nyt tarviin apua! Meillä on DNA Mokkula ja Mac OsX (pöytätietokone). Ja nyt en tiedä miten saan netin toimimaan pleikalla. Voisiko joku selittää selkeästi miten sen netin sais toimii? KIITOS!

Macista en tiedä mitään, mutta ainakin ihan pc:llä pitää internet-asetuksista laittaa täppä "salli muiden laitteiden muodostaa yhteys tämän laitteen kautta" tjsp. Sitten vaan ristikytkentäkaapeli plegeen ja tulille. Mulla toimi ilman sen kummempia säätöjä..
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Nyt löyty se mitä etsin joten ei enää mitään, googlea kun ahkerasti käytti...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Nyt tarviin apua! Meillä on DNA Mokkula ja Mac OsX (pöytätietokone). Ja nyt en tiedä miten saan netin toimimaan pleikalla. Voisiko joku selittää selkeästi miten sen netin sais toimii? KIITOS!

Itse sain yhteyden koneen ja plegen välille asetettua mutta PSN-verkkoon ja internettiin en plegeä saanut, valitti DNS-virhettä tms. Muuten Järjestelmäasetukset - Jako-asetuksista pitäisi helposti saada tuo internetjako päälle, asettaa vain wlanin tai ethernetin joka sitä mokkulanettiä jakaa etiäppäin.

E: Itsellä tosin ei ollut mokkulaa vaan koitin jakaa kännyn nettiä, mutta en usko että tällä pitäisi olla vaikutusta.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Suosittelen kaikille a-link wnapia jos haluat wlanin taloon mokkulan avulla. Toimii b,g,n ja on itselläni toiminut hyvin. Jos tikkusi ei mahdu usb paikkaan, ÄLÄ vain ota antennia irti. WLan vaatii kummatkin, muuten valittaa jotain virhettä. Osta lyhyt jatkojohto. PS3 kanssa ei mitään ongelmaa ole ollut tämän kanssa.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Eikös siihen host juttu vaikuta se upload eikä niinkään download?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

kyllähän mokkulan avulla ps3 nettipelit toimii, tekee hyvää kun pääset hostiksi peliin niin muilla hajoaa pää hirveeseen lagiin.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Mulla oli kaapissa pölyttymässä A-Link RR24AP (i+), jonka luulin olevan pelkästään ADSL-modeemi kun siinä käytössä joskus oli. Se on nähtävästi ADSL-modeemi/reititin, jossa on WLAN-tukiasema. Muutaman tunnin säädön jälkeen otin niskalenkin pitkistä piuhoista ympäri kämppää. Läppärissä Windows XP, sekä DNA-mokkula. A-linkin laatikko RJ-45 letkulla kiinni läppärissä, josta PS3 nappaa yhteyden langattomasti. Nyt vielä alakerran pöytäkoneeseen WLAN-vastaanotin niin koen saavuttavani Jumal-statuksen. Loistavaa!

Ilmeisesti tälläsen kun iskee pöytäkoneeseen niin sen saa samaan verkkoon?
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Mokkulasta en aio sen enempää avautua, mutta muistakaa nyt hyvät ihmiset että se "nopeus" mitä sen sanotaan olevan on MAKSIMIARVO, tämä tarkoittaa sitä että se saattaa hyvällä tuurilla kun viikset ja kuu on sopivassa asennossa käydä tuossa lupaamassaan (olkoot nyt 1mb tai 2mb) arvossa.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Itsellekkin on dna:n mokkula tulossa testiin, mutta pakon sanelemana.. :P Muutto kohta edessä, ja sinne ei langallista yhteyttä enään kuulemma saa, kun ovat purkamassa piuhoja pois jossain vaiheessa. Suht epäilevin ajatuksin odotan koko hässäkkää, mutta josko se sen verran toimisi että nhl online pelittäisi jotenkin siinä.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Moro. Otin iskäni luo mukaan pleikkarin, ja koitan saada sitä nettiin. joskus aiemminkin kysyin aiheesta, mutta päätin jättää asia sikseen.

Eli isällä on tämmönen HUAWEI 3G mokkula systeemi. Mulla on mukana täällä ethernet kaapeli, ja laitoin IP osoitteen manuaalisest, ja yhteystestissä se löytää IP:n mutta internet yhteyttä ei. Valittaa DNS virhe, 80710102. Koitin laittaa tuon virhekoodin googleen, mutta ainoan vinkin sain, että modeemi pitäisi sammuttaa. Mutta tässä ei ole mitään modeemia vaan tämä mokkula. Oon kuullut että 3G:llä voi pelata, mutta verkossa se on melko tuskaista..

Osaisko joku auttaa? Koneen tiedoista en löydä muuta, kuin sen IP osoitteen, en esim. löydä mikä on ensisijainen dns tai toissijainen dns.:confused:
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

En jaksanut lukea koko threadia läpi, joten kysynpä tässä: Pitäisi saada sukulaistytön PS3 nettiin käyttämällä kannettavan mokkulanettiä, eli siis kannettavan netti pitäisi jakaa PS3:lle. Ymmärtääkseni tämä on jotenkin mahdollista kytkemällä PS3 ethernet- tai USB-kaapelilla kannettavaan. Tässä kannettavassa on ruotsinkielinen Windows Vista ja jokin Tele2:n 3G - mokkula, jossa speedtest.net:n mukaan nopeus 4 Mbit (down) / 512 kbit (up) / 79 ms ping, eli kohtuullisesti pitäisi toimia nettipeleissä, tai ainakin youtube- ja Vidzone käytössä yms....

Rautalankaohjetta kaivataan miten tämä pitäisi tehdä. Ensiksi pitäisi kuitekin vaihtaa Vistan kieli ruotsista englanniksi ku on tuo ruotti vähän ruosteessa, mistäs tuo ny onnistuukaan? :confused:
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Vistan kieli ruotsista englanniksi ku on tuo ruotti vähän ruosteessa, mistäs tuo ny onnistuukaan? :confused:

Jos on ultimate versio kyseessä, pystyt lataamaan microsoftin sivuilta kielipaketin, jos joku muu niin ostamaan englanninkielinen windowssi :)
Korjatkaas jos olen väärässä.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Windows IP-määritykset

Isäntänimi . . . . . . . . . . . : hp-pavilion
Ensisijainen DNS-liite . . . . . :
Solmutyyppi . . . . . . . . . . . : Hybridi
IP-reititys käytössä . . . . . . : Ei
WINS-välityspalvelin käytössä . . : Ei

PPP-sovitin Puhelinverkkoyhteys:

Yhteyskohtainen DNS-liite . . . . :
Kuvaus . . . . . . . . . . . . . : Puhelinverkkoyhteys
Fyysinen osoite . . . . . . . . . :
DHCP käytössä . . . . . . . . . . : Ei
Automaattinen määritys käytössä . : Kyllä
IPv4-osoite . . . . . . . . . . . : 85.76.50.52(Ensisijainen)
Aliverkon peite . . . . . . . . . : 255.255.255.255
Oletusyhdyskäytävä. . . . . . . . : 0.0.0.0
DNS-palvelimet . . . . . . . . . : 195.197.54.100
195.74.0.47
Ensisijainen WINS-palvelin . . . : 10.11.12.13
Toissijainen WINS-palvelin . . . : 10.11.12.14
NetBIOS TCP/IP:n päällä . . . . . : Ei käytössä

tossa näin alkuun ipconfig tiedot ja kysymys olisi seuraavanlainen, miten pystyisin jakamaan hp:n läppärillä jossa win 7 ultimate tuon saunalahden huawei e1820 nettitikun pleikkarille koneen lan portin kautta.
tarkoitus olisi siis saada toimimaan sellanen verkko jossa kannettava jakaisi mokkulan yhteyden lan portista reitittemelle ja buffalon reititin jakaisi sen wifi yhteydellä eteempäin ps3:lle ja muille wifi laitteille.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

no ny on homma edennyt siihen asti että kun laitan verkkopiuhan koneesta pleikkaan niin yhteys pelittää
mutta miten mun pitäs laittaa asetukset että buffalon wlan reititin osaisi jakaa sen mokkulan langattomasti eteenpäin pleikalle ja muille wlan härpättimille asti.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Tässä kun lankanetti vahtui mokkulaan, niin vilkaisin tämän threadin läpi, ja laiskana ihmisenä valitsen wlan reitittimen kaikista (monista :D) vaihtoehdoista, niin yksi kysymys teille, joilla on ko. masiina jo käytössä. Vaikuttaako reititin netin nopeuteen kovin huomattavasti? Varsinkin, jos ps3 sekä läppäri ovat samanaikaisessa käytössä?
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Hei!
Itsellä on nyt ollut tuo ps3 ja nyt yritän saada sitä nettiin.Eli kun laitan ip-osoitteen manuaalisesti niin se onnistuu, mutta sitten internet yhteys ei onnistu.koneessa on saunalahden nettitikku eli joku Huawei....Olen kammppaillut tämän ongelman kanssa jo 3viikkoa ja kohta ei oikein enää innosta.kone on cross over piuhalla kiinni koneessa.ensimmäisellä 3 päivällä ja sitten alkoi herjata tota dns virhe palvelimen kanssa kommunikoidessa tapahtui virhe....olen kokeillut tätä myös läppärillä jossa on vista mutta ei silti.eli kertokaa kaikki ratkaisut tähän onglemaan kiitos.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

täällä kans yks aasi joka ei tajua näistä systeemeistä yhtikäs mitää :S

eli mulla on kans kämpässä soneran 10 meganen mokkula, ja menin fiksuna poikana ostamaan reitittimen iha sitä varten ettei tarttis pitää tota tikkua tossa koneen kyljessä koko ajan kiinni JA että saisin pleikkarin nettiin..koneen kans toimii erinomasesti ja nopeus on ainaki itelle ehdottomasti riittävä, mutta pleikkarin kans tökkii oikein kunnolla :(

en yleensäkä varsinaisesti pelaa pelejä pleikkarilla netissä, vaan haluaisin päästä käsiks niihin uusiin päivityksiin nii olis kivempi pelaa taas änäriä, nba:ta jne..

eli kertokaas nyt alusta asti suomen kielellä mitä pitää tehä? oon nyt koittanu koko ajan siitä pleikkarin "päävalikosta" (minkä niminen nyt onkaan) kohtaan ´Internet yhteyden asetukset´ -> ´Helppo´ -> ´Langaton´ -> ´Haku´ -> sitten tää mun reititin (TW-3G_ofdm_router, jossa myös signaalin voimakkuus on 100%) -> ´turva-asetukset´ (WPA-PSK / WPA2-PSK) -> WPA-avain..mitään noita aiempia en oo muuttanu mihinkää vaa noi on tossa automaattisesti valittuina, mut toi WPA-avain pitäis kirjottaa..? wtf? onko se sama ku tän mun netin salasana? vai onko se esim sama ku toi mokkulan pin-koodi? en muista olenko koskaa muuttanu sitä netin salasanaa, enkä muista että onko se edes ollut pakollista :D sen tiedän että mitään en ole nettiä asentaessa muuttanut jos ei ole ollut pakko..saako netin salasanan jostain tietoon jos olen sen unohtanut? vai onko nyt niin että olen koko ajan yrittänyt ihan vääriä reittejä pitkin?

semisekavaa tekstiä mutta toivottavasti joku osaa auttaa :/
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

semisekavaa tekstiä mutta toivottavasti joku osaa auttaa :/

WPA-avain on reitittimelläsi määritelty salasana tuolle langattomalle verkolle. Olet todennäköisesti sen itse määritellyt, mutta sen voi vaihtaa haluamakseen reitittimen ylläpitosivulla. Samaa salasanaa käyttää läppärisikin jos se on WLANin yli tuohon yhteydessä. En tiedä mitä tarkoitat "netin salasanalla", mutta se voi hyvinkin olla juuri se.
 
Ylös Bottom