Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sloxa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Kuulostaisi siltä että mokkula on lukittu toimimaan vain dna kortilla, jos oikein ymmärsin.

Niin ja ihan läppäri kaverilla on, eli kuulostaako pahalta tuo jakaminen.

Mahdollisesti, mutta pointtihan olikin että. Puhelimella DNA jako onnistui moitteetta kun ruklasi IP-asetuksia aikansa. DNA jako vain ei toiminut DNA:n mokkulalla. Nyt se taisi tulla oikein :D

lisäys:
Kaikki jakaminen tapahtuisi todella paljon helpommin jos vain ps3 tukisi langatonta ad-hoc yhteyttä :/
Vistaa on melkeimpä mahdotonta saada toimimaan kunnolla langattomalla jakamisella. Reitittimen kautta olen kokeillut ja yhteys on pelannut jonkun aikaa about 10min ja sitten katkeaa eikä toimi toiste.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Missä vika????

Yritän kirjautua sisään Playstation Networkkiin ja tulee tällänen herja: palvelimen kanssa kommunikoidessa tapahtui virhe Tämä on DNs-virhe (80710102)

Ja sit ku testaan Internet yhteyttä niin käy näin

Hanki IP-osoite - Onnistui
Internet-yhteys - Onnistui
Playstation Network - Epäonnistui

Netti siis toimii mut ei anna kirjautua Playstation networkkiin.
Käytän Dna mokkulaa,ethernet kaapelia ja jaan ton verkon Windowsin kautta.....
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Netti siis toimii mut ei anna kirjautua Playstation networkkiin.
Käytän Dna mokkulaa,ethernet kaapelia ja jaan ton verkon Windowsin kautta.....

Pääsetkö PS3:n selaimelle nettiin, mutta PSN ei vain toimi? Katsopa läpi Verkko-FAQ ensin, ja kerro sitten FAQ:ssa pyydettyjä lisätietoja, esim. mitä PS3:n verkkotiedot näyttävät?
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Pääsen PS3:n selaimelle nettiin,mut toi PlaystationNetwork ei päästä kirjautumaan sisään.

PS3 verkkoasetukset:

IP-osoite - 192.168.0.247
Aliverkonpeite - 255.255.255.0
Oletusreititin - 192.168.0.1
Ensisijainen DNS - 192.168.0.1
Toissijainen DNS - 0.0.0.0.
NAT-tyyppi - epäonnistui
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Pääsen PS3:n selaimelle nettiin,mut toi PlaystationNetwork ei päästä kirjautumaan sisään.

NAT-tyyppi - epäonnistui
Onko tietokoneella kenties palomuuria? Vaikuttaa siltä, että PSN:n käyttämät portit on tukittu kokonaan, ja Pleikkari ei pysty päättelemään sen vuoksi NAT-tyyppiäkään.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Vaikuttaisi siltä, että Windowsin palomuuri estää PSN yhteyteen tarvittavien porttien sisäänpäin tulevan liikenteen. Varmista, että Windowsissa on UPnP palvelu päällä:

How to enable the Universal Plug and Play (UPnP) in Windows XP so that you can connect to Games for Windows LIVE
Kiitoksia kaikille vinkeistä tässä ketjussa. Näitä ohjeita kaivelemalla DNA mokkula saatiin toimimaan. Minulla oli myös ongelmia PSN-kirjautumisen kanssa, mutta näillä ohjeilla sekin lähti toimimaan.
 
Jotkut oli jokin aika sit kyselly siitä A-Linkin WNAP boksista. Jos on mokkula ja vituttaa se verkkopiuhalla riuhtominen niin kannattaa tuo laatikko hankkia. Itse hankin viikko sitten verkkokauppa.com:sta saatanalliseen 66,6 euron hintaan (sisälsi postikulut) ja ollut enemmän kuin tyytyväinen.

Mobiiliyhteyden luominen

Näinkin yksinkertaisilla ohjeilla saadaan pleikkariin internet - yhteys, ilman että se läppäri on siinä (ilmoita verkkopiuhan pituus) metrin päässä konsolista.

Taas, jos vajaa 70 euroa on niin iso summa että sen käyttää mieluummin muuhun ja/tai yllä olevista ohjeista ei saa selkoa, kannattaa koko pömpeli unohtaa.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Jos minulla on mokkula netti niin pääsenkö minä pleikal nettiin jos laitan koneeseeni Wi-Fi usb palikan?
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Jotkut oli jokin aika sit kyselly siitä A-Linkin WNAP boksista. Jos on mokkula ja vituttaa se verkkopiuhalla riuhtominen niin kannattaa tuo laatikko hankkia. Itse hankin viikko sitten verkkokauppa.com:sta saatanalliseen 66,6 euron hintaan (sisälsi postikulut) ja ollut enemmän kuin tyytyväinen.

Mobiiliyhteyden luominen

Näinkin yksinkertaisilla ohjeilla saadaan pleikkariin internet - yhteys, ilman että se läppäri on siinä (ilmoita verkkopiuhan pituus) metrin päässä konsolista.

Taas, jos vajaa 70 euroa on niin iso summa että sen käyttää mieluummin muuhun ja/tai yllä olevista ohjeista ei saa selkoa, kannattaa koko pömpeli unohtaa.


Toimiiko pelaaminen hyvin ton laatikon kanssa?
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Jos minulla on mokkula netti niin pääsenkö minä pleikal nettiin jos laitan koneeseeni Wi-Fi usb palikan?

Kyllä, jakamalla mokkulayhteys Windowsissa. Edellytyksenä on, että Wi-Fi palikkasi pystyy toimimaan access point-tilassa ja että mokkula-modeemisi ajuri tukee yhteyden jakamista. Tästä ketjusta infoa löytyy esim. tästä viestistä. ja muualtakin. Kannattaa lukea siis ketjun aiemmat viestit läpi.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Jotkut oli jokin aika sit kyselly siitä A-Linkin WNAP boksista. Jos on mokkula ja vituttaa se verkkopiuhalla riuhtominen niin kannattaa tuo laatikko hankkia. Itse hankin viikko sitten verkkokauppa.com:sta saatanalliseen 66,6 euron hintaan (sisälsi postikulut) ja ollut enemmän kuin tyytyväinen.

Mobiiliyhteyden luominen

Näinkin yksinkertaisilla ohjeilla saadaan pleikkariin internet - yhteys, ilman että se läppäri on siinä (ilmoita verkkopiuhan pituus) metrin päässä konsolista.

Taas, jos vajaa 70 euroa on niin iso summa että sen käyttää mieluummin muuhun ja/tai yllä olevista ohjeista ei saa selkoa, kannattaa koko pömpeli unohtaa.

Myös D-Link 655 ja 8xx -sarjan reitittimissä saa 3G -mokkulan skulaamaan. Nettifoorumeiden mukaan tosin voi olla kranttu mokkulan suhteen joten tarkkuutta vaaditaan.

Hinta D-Linkin rekkuloilla on korkeampi, mutta säätöominaisuuksia reitittimessä riittäääää...

Jotain aiheesta täällä:
D-Link DIR-655 / 825 / 855 - 3G USB Jako? HELP! - MuroBBS - Plaza
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Toimiiko pelaaminen hyvin ton laatikon kanssa?

Netissä pelaaminen toimii sillä tasolla mitä nyt mokkulan kanssa voi toimia. Itse olen enemmän kuin tyytyväinen tuohon pömpeliin. Mitä nyt on pleikkarilla tehny niitä yhteystestejä niin melkolailla yli kahden megan latausnopeutta näyttää (mokkula on 5 megasella linjalla)

Vehkeelle kaks peukkuu ja iso hymy "suosittelen"
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Terve!
Tietääkö kukaan,mistä saisi tota ethernet kaapelia 100 metriä:confused:
Hankin ps3:sen jouluna,ja mulla on kaikki muu paitsi toi kaapeli,ja pc:llä ja telkkarilla on pitkä välimatka.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Terve!
Tietääkö kukaan,mistä saisi tota ethernet kaapelia 100 metriä:confused:
Hankin ps3:sen jouluna,ja mulla on kaikki muu paitsi toi kaapeli,ja pc:llä ja telkkarilla on pitkä välimatka.
Googlella kun selailet niin varmasti sellaisen jostain löydät. Se maksaa vaan jo niin paljon, että sinuna miettisin uudelleensisustamista tai langattomuutta. Jäi vähän epäselväksi haluatko käyttää mokkulaa, mutta jos haluat niin tässäkin threadissa mainittu modeemi olisi ehkä se fiksuin vaihtoehto.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Googlella kun selailet niin varmasti sellaisen jostain löydät. Se maksaa vaan jo niin paljon, että sinuna miettisin uudelleensisustamista tai langattomuutta. Jäi vähän epäselväksi haluatko käyttää mokkulaa, mutta jos haluat niin tässäkin threadissa mainittu modeemi olisi ehkä se fiksuin vaihtoehto.

Juu,mokkulaa olisi tarkoitus käyttää,ja nyt tarkemmin mittattuna en tarvitse kuin 50m kaapelia:rolleyes:
Sellainen määrä löytyi Tarvikekauppa.com:ista
Onko muuten väliä,onko ristiinkytketty vai ei?
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Aiemmin oli paljonkin tässä tredisssä keskustelua mokkulan käytöstä PS3 nettipeleissä.

Nyt on tullut hakattua COD:MW 2:sta kuukauden verran. Kokemukset ovat varsin hyviä, kuitenkaan pelaaminen ei ole ongelmatonta.

Tässä ongelma:
Viiveestä haittaa itselle (vihun killcamissä en ole muka ampunut yhtään kutia, vaikka lipas on mennyt omassa ruudussa liki tyhjäksi)
Seurannu sun pingiä muutaman kerran ja heittelee erittäin paljon pelin aikana kun muilla suomalaisilla samaan aikaan ihan tasaista. Warppailuakin esiintyy melko lailla sun kohdalla. Onneksi ollaan samalla puolella :D
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Seurannu sun pingiä muutaman kerran ja heittelee erittäin paljon pelin aikana kun muilla suomalaisilla samaan aikaan ihan tasaista. Warppailuakin esiintyy melko lailla sun kohdalla. Onneksi ollaan samalla puolella :D

Joo, onneks on samalla puolella, mutta välillä kun puhuu mikkiin, niin sekin on samanlaista pätkimistä, että ei saa mitään selvää :D
Notta vinkkinä Ksiulle, hanki kunnon moteemi ja piuhalla nettiin, niin näät ja tunnet, että kuinka hyvä tämä peli on ilman pätkimisiä :p
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Taistelin läppärin ja ps3:n yhdistämisen kanssa nettitikulla ja kolmella eri ethernetkaapelilla, pleikka sekä läppäri valitti koko ajan et kytke ethernet kaapeli, monen tunnin ja hirveän säädön jälkeen menetin hermoni ja tökkäsin nettitikun pöytäkoneeseen ja siitä ethernet kaapelin pleikkaan nii alko pelittää samantien ilman mitään asetusten muutoksia (tietysti jaoin verkkoyhteyden). tiedä sitten johtuiko läppärissa olevasta vistasta kun pöytäkoneessa on xp nii alko heti pelittää, tietysti voi johtua myös läppärin verkkokortista, eli te jotka ette saa toimimaan läppärin kautta niin kokeilkaapa pöytäkoneesta jos mahdollista.
 
Vastaus: Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?

Moi, tää viesti ei liity kyllä mokkulaan mutta ajattelin ostaa playstation 3:n, niin miten saan yhdistettyä sen nettiin? Kotoa löytyy A-linkin RR24 modeemi joka on kytketty pöytätietokoneeseen ja sitten on myös Mäcissä kiinni oleva airport. Langaton verkkoyhteys olisi parempi koska modeemisla ja airportilta on matkaa telkkarille noin 7m enkä haluaisi mitään ovien alta ja lattiaa pitkin menevää johtoa. Elikkä kummasta saa helpommin langattoman netin pleikkariin ja voitteko selittää miten se tarkalleen tapahtuu sillä en tajua näistä asioista kovinkaan paljoa.Kiitos vastauksista.
 
Ylös Bottom