Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Nintendo 3DS

Tietoa uusista 3DS XL -konsoleista varastossa?

3D on ehdoton, olen kokeillut ja etenkin 3DS:n poistettua markkinoilta haluan juuri tietyn mallin.
 
Olen pelaillut tässä New 3DS XL:llä Phoenix Wright Trials and Tribulationssia. Yksi mihin kiinnitin huomiota on pelin suuri ja selkeä fontti. Switchillä näkee välillä sellaisia fonttivirityksiä, joista on vaikea saada selvää käsikonsolimoodissa.
 
Itsellä oli vuosi tai pari sitten Huuto.netissä "vahti", joka ilmoitti uusista listauksista kategoriassa Nintendo 3DS. Nostin minimihinnan noin sataseen jättääkseni styluskynät, näytönsuojat ja vastaavat pois. Yleisille kauppapaikoille tyypillisesti kuvausta ei käytännössä kirjoiteta, eikä konsolin ostaminen ilman mitään kuvausta näytön kunnosta innostanut. Edullisemmin hinnotellut laitteet napattiin tunneissa, varmaan usein jälleenmyytäväksi (näin käyttäjän kysymysosiossa myyjiä tästä ihan varoittavan).

Kerättyäni vähän säästöjä, olen valmis maksamaan jonkin verran yli alkup. MSRP:n hyväkuntoisesta tai uudesta 3D:tä tukevasta mallista, etenkin konsolin ollessa valmiiksi modattu. Voi olla, että Ebay on ainoa paikka, jossa ilmoituksia laajemmalti.

Ostin aikoinaan ensimmäisen julkaistun mallin julkaisun aikoihin, 3D-efekti toimi itselle erittäin hyvin. Eihän 3DS:n näyttö ilman sitä ole kuin jo julkaisussa keskinkertainen (?) LCD-paneeli?
 
Ylös Bottom