Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Nintendo 3DS

Vastaus: New Nintendo 3DS

EShop löytyy ja siellä on joitain tarjouksia, mitkä on eshopin osalta edullisia, mutta ei fyysisiin versioihin nähden.

EShop on hyvä niissä peleissä mistä ei saa fyysistä, tai virtual consolen jne vanhojen pelien osalta.

Täysin uudet pelit löytyy kaupasta 10-15e halvemmalla ja vanhemmat sitten isommalla erolla. Ja esim nyt oli juuri vaikkapa Mario tennis alennuksessa. Eshopissa alennus oli hyvä, oliko peräti 7-10e alennuksessa ja hintaa tais olla noin 16e.
Olin itse jo sen ostamassa, kunnes huomasin vpd:n myyvän toimituskuluineen 9,90e.

Nyt julkaistiin Farming Simulator ja olin ostamassa, kunnes totesin fyysisen olevan paljon halvempi.

Toki näin se on joka konsolilla ja täytyy miettiä minkä arvon antaa sille, että kaikki on koneessa sisällä, eikä kasetteja tarvitse vaihtaa.

Edit: ja 32 gigaan toimii ainakin:
http://en-americas-support.nintendo...at-sd-cards-and-microsd-cards-are-compatible?

Kiitti Omppu. Teilläkin on pieniä lapsia niin mitä pelejä suosittelet? Olen huomannut että monilta osin samat uppoaa meilläkin (Lego etc.). Tosiaan se Metroid ja Sushi Striker näytti tosi kivoilta, ja sit meidän 8v ja 6v tykkä switchillä jo pelaa zeldaa, joten varmaan pari zeldaa tulee hommattua. Lisäksi donkey kongii, marioa etc. on wiiulla pojat vääntäneet. Mitä muita suosittelet? Voit riipustaa vaikka sinne 3ds/2ds suositusketjuun, niin on siellä muidenkin hyödynnettävissä. Siellä on tällä hetkellä enemmän sellaisten Mahewcoron ja muiden "konkarien" suosituksia ja varmasti tietävät mistä puhuvat, mutta lasten suositukset kiinnostais.

Edit: Kattelin uusien 3DS XL mallien hintoja ja ne näyttää alkavan 195e Gigantissa. Tosin tuo hinta ei sisällä laturia/virtalähdettä. Minkälainen laturi tässä toimii, onko USB-C vai mikro-USB vai joku oma? Onko mahdollisesti tietoa akun kestoista 3DSXL vs 2DSXL?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: New Nintendo 3DS

Kiitti Omppu. Teilläkin on pieniä lapsia niin mitä pelejä suosittelet? Olen huomannut että monilta osin samat uppoaa meilläkin (Lego etc.). Tosiaan se Metroid ja Sushi Striker näytti tosi kivoilta, ja sit meidän 8v ja 6v tykkä switchillä jo pelaa zeldaa, joten varmaan pari zeldaa tulee hommattua. Lisäksi donkey kongii, marioa etc. on wiiulla pojat vääntäneet. Mitä muita suosittelet? Voit riipustaa vaikka sinne 3ds/2ds suositusketjuun, niin on siellä muidenkin hyödynnettävissä. Siellä on tällä hetkellä enemmän sellaisten Mahewcoron ja muiden "konkarien" suosituksia ja varmasti tietävät mistä puhuvat, mutta lasten suositukset kiinnostais.

Edit: Kattelin uusien 3DS XL mallien hintoja ja ne näyttää alkavan 195e Gigantissa. Tosin tuo hinta ei sisällä laturia/virtalähdettä. Minkälainen laturi tässä toimii, onko USB-C vai mikro-USB vai joku oma? Onko mahdollisesti tietoa akun kestoista 3DSXL vs 2DSXL?

Vastailen sinne toiseen.

Taitaa olla toi laturi ihan omansa, tarvikkeet maksaa muutaman euron. Itse ostin alle 6kk vanhan New 3DS XL:n laturin kera vajaalla 150eurolla torista, joten en itse nähnyt enää mieltä odottaa syksyyn 2DS XL:ää. Akunkesto kai suht samanlainen.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS


Kuinka paljon noi storesta ladattavat vie tilaa keskimäärin per peli? jos tollaisen 32GB kortin hommaa niin ilmeisesti riittänee joksikin aikaa? Kattelin myös noita eri microSDHC 32gb kortteja, hinnat vaihtelee 10e tietämiltä jonnekin 40e tienoille. Onko noissa oikeasti siirtonopeuksissa jotain käytännön eroa 3DSXL käytössä? Onko jotain suositusta mikä kortti kannattaisi hommata vai onko sama vaan ottaa halvin?
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Nuo drm hommat menee välillä niin vaikeaksi että täytynee kirjoittaa Bersalalle sähkistä ja antaa vikaselostus. Bergsalalla on systeemit millä ne voi korjaa rikkinäisen drm:n.

Olen huhtikuussa pistänyt viestiä kahdesti. Toukokuussa pyysivät lisätietoa ja molempien tunnuksien spostit ja id:t.

Siihen loppuikin yhteydenpito. Olen saman viestiketju perään kysynyt 5-6 kertaa tässä 2,5kk aikana, eivätkä vastaa. Eli tyttären 3DS on edelleen lukossa..

Mitä voin tehdä?
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Oho, tuo on aika paha. Mietin kun näistä ei tule koskaan mitään palautetta että miten drm:n palautus onnistui. Tuo ei kuulosta hyvältä jos asia jätetään hunningolle.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Joo vähän outoa on kyllä. Etenkin kun 3-4 kertaa siinä kyselivät lisätietoja ja aina vastas kahden päivän sisällä. Sit kysyivät spostit, id:t, syntymäajat ja laitteiden sarjanumerot. Niiden kanssa homma olisi kuulema hoitunut.
Siihen ei sit enää mitään vastanneet. :(

Täytyykö vain luoda uusi tunnus..
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Ensin silloin kysyivät näin:
Konsolista , mistä konsolista (sarjanumero) halutaan irrottaa ID tili
ja mihin konsoliin (sarjanumero) ID pitäisi saada


Nyt yks kaks vastasivat vuorokaudessa:

Kuten jo ohjeista varmaan olet lukenut , on tiedon siirto konsolien välillä kerta luontoinen asia ,
niitä ei voi vispaa edes takasin.


Eli ensi onnistuu ja sitten ei onnistukaan ja huvittavinta on se, kun tätä tunnusta ei ole ikinä kirjattu sisään mihinkään muuhun, kuin tyttären 3DS:ään. Se vain tuli oman tunnuksen siirron mukana toiseen laitteeseen, mitä en tiennyt.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Kuten jo ohjeista varmaan olet lukenut , on tiedon siirto konsolien välillä kerta luontoinen asia ,
niitä ei voi vispaa edes takasin.

Johan on hienoa, kun ilmeisesti ongelmaakaan ei ole ymmärretty oikein. (Jotain Bergsalan ammattitaidosta voi toki päätellä siitäkin, että yhteen virkkeeseen on onnistuttu ahtamaan peräti seitsemän kirjoitusvirhettä...)
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Kaikkiin muihin viesteihin on laitettu myös vastanneen henkilön etunimi allekirjoitukseen. Nyt ei ollut sitäkään, eikä ilmeisesti alkuperäistä viestiketjua luettu ollenkaan. Aika uskomatonta palvelua..
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Niillä on fb sivu, jossa estetty yleiset viestit ulkopuolisilta. Heidän omiin julkaisuihin voi vain kommmentoida.
 
Ei hyvää päivää, nyt ne väittää, että mun kertomus ei täsmää linkityksiin, vaikka olen kokoajan selittänyt asian juuri niin kuin Bergsala mulle nyt laittoi. [emoji23][emoji23]
Lisäksi ilmoittivat nyt, että voivat kyllä vapauttaa tuon, mutta silloin menettää kaikki ostokset. No sillä ei väliä, kun tytön tunnuksella ei ole koskaan ostettu mitään. Mutta nyt siis taas onnistuukin..


Eikä siinä vielä kaikki. Nyt ne myös väitti että minun omaa ID:tä ei ole olemassakaan. Millä siis parhaillaan olen kirjautuneena New 3DS XL:ssä, Wii U:ssa ja Switchissä. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Voi moro mitä touhua..väänsin oikein huolella rautalangasta asian taas, niin katotaan mitä käy. Boldailin myös niin moneen kertaan sen, että mun ostoksia ja linkitystä ei saa poistaa.


Sit olin toukokuussa samassa viestissä kysynyt, että mistä jälleenmyyjältä tms voin käydä ostamassa, tai tilaamassa 3DS XL:n alkuperäisen oranssin kynän. Vaivautuivat nyt vastaamaan siihenkin ”Meiltä täältä ei voi ostaa kyniä”...Öö, kysyinkin teiltä maahantuojana, että mitä kautta voin ostaa..en kysynyt voinko ostaa teiltä. Huoh.

Switchin ohjain huollot ja nyt tämä säätä Bergsalan kanssa. Nintendoa vastaan mulla ei ole mitään, mutta kyllä jonkun täytyis antaa kunnolla piiskaa Bergsalan touhulle maahantuojana. Uskomatonta ripulia suoltavat ja ovat ihan pihalla tekemisestään..
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Meni kyllä koomiseksi tuo touhu.

Viimeisessä käänteessä tyttären ID oli linkitetty mun 3DS XL:ään, kuten epäilin.
Vastasin että vapauttakaa se.
Seuraava Nintendon vastaus oli:
”.... tämän lisäksi ****** tili on ns. vapaa , siksi pyyntösi on erikoinen.”

Eli sieltä edellinen kaveri oli vihdoin vapauttanut tilin, mutta toinen kaveri vastasi että tiliä ei oo linkitetty mihinkään. [emoji23][emoji23] lisäksi sanoi, että sarjanumerosta puuttui yksi numero, vaikka se aikaisemmassa ketjun viestissä kyllä oli kokonaan mainittu, tiputtivat itse viimeisen numeron pois jossain välissä.

Noh, nyt toimii ja se on pääasia.

Lyhykäisyydessään meni näin:
Viesti nintendolle, vastauksena kysyttiin kaikki tiedot, jotta operaatio voidaan tehdä. Sen jälkeen ilmoitettiin ettei tuota onnistu ja toista id:tä ei ole olemassakaan.
Sit keksivät että on se tunnus kuitenkin linkitetty, mutta ostoksia ei voi siirtää. Lopulta linkitys oli vapautettu ja toinen vastaa ettei sitä ole linkitetty mihinkään. [emoji23][emoji23]

Eli, siellä eri jannut tekee ristiin hommia, eikä mitään kirjata ylös ja kukaan ei tiedä mitä on tapahtunut ja miksi.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Erikoiskuoria tulossa:
DGtdCQvUAAAB_su.jpg:large

A special orange New #3DS XL featuring artwork of Samus Aran arrives on 15/09 alongside #Metroid: Samus Returns.
NoE Twitter
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Lisää erikoiskuorellisia malleja:
DH0i8QYXUAIs4DH.jpg

Introducing the New Nintendo #3DS XL – Super Nintendo Entertainment System Edition, coming to store shelves on 13/10!
NoE Twitter
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Haluaisin ostaa lataustelakan new 3ds xl malliin, yllätyin ettei tahdo saada alkuperäistä mistään. Vinkkejä?
 
Ylös Bottom