Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Nintendo 3DS

Vastaus: New Nintendo 3DS

Nyt on tullut kokeiltua uutta New 3DS XL:ää siten että istuu pihalla varjossa keskipäivällä ja aurinko paistaa. Tosi hyvä näyttö, kuvasta saa hyvin selvää. Näytön kirkkaus on toiseksi suurimmalla säädöllä, missä se oli alunperinkin kun sen otti käyttöön.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Uusia New 3DS XL erikoiskuoria.

CcqESa2WAAAPjsL.jpg:large

20.5. NoE Twitter

CiQ9kLRWEAAK6Dc.jpg:large

15.7. NoE Twitter
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Tänään tyttö sai lahjaksi vanhan mallisen 3DS:n ja itse tässä muutamana päivänä ennakkoon testasin pelit ja jäin aivan koukkuun, joten kuume nousi liian kovaksi.
Ensin mietin uutta 2DS XL:ää, mutta syksyyn odotus niillä eroilla ei houkuttanut.

Lisäksi löysin netistä muutaman kuukauden vanhan New 3DS XL:n erittäin sopivaan hintaan, joten päätin ostaa sen.

Nyt tuli mieleen sellainen juttu mieleen, että kun tuohon tytön 3DS:ään lisäilin jo mun tunnukset (siis ne mitkä on esim mynintendo.comissa), niin aiheutuuko tuosta nyt jotain ongelmia kun tuo uusi konsoli tulee? Eli voiko niitä konsoleita olla useampia samalla tunnuksella? Jos ei, niin mitä tapahtuu tuolle tytön konsolille?

Entäs mitä kaikkea pystyy hyödyntämään kun on kaksi konsolia? Eikös noissa ollut niitä jotain juttuja mitä pystyi vaihtelemaan tms. Tai pystyykö jotain pokemonia tai jotain pelaamaan kahdella konsolilla?
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Nyt tuli mieleen sellainen juttu mieleen, että kun tuohon tytön 3DS:ään lisäilin jo mun tunnukset (siis ne mitkä on esim mynintendo.comissa), niin aiheutuuko tuosta nyt jotain ongelmia kun tuo uusi konsoli tulee? Eli voiko niitä konsoleita olla useampia samalla tunnuksella? Jos ei, niin mitä tapahtuu tuolle tytön konsolille?

Yhdellä tunnuksella voi olla yksi 2DS/3DS laite, kun uusi laite tulee niin tee system transfer, joka siirtää tunnukset vanhasta koneesta uuteen. Vanha kone palautuu tämän jälkeen alkutilaan ja sinne voi laittaa tytön tunnukset.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Mutta miten käy tallennusten, kun tyttö nyt pelailee pelejä? Vai onko pelitallennukset vain kaseteilla ja sinällään se ja sama millä konsolilla pelejä pelaa?
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Mutta miten käy tallennusten, kun tyttö nyt pelailee pelejä? Vai onko pelitallennukset vain kaseteilla ja sinällään se ja sama millä konsolilla pelejä pelaa?

Fyysisten pelien tallennukset tallentuu pelimoduuliin. eShop pelien tallennukset siirtyy uuteen koneeseen.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Ok no sitten ei ole hätää sen suhteen. Lähti Switchin myötä taas ihan lapasesta tää käsikonsoli touhu, mutta kun pokemon on kesken ja muksu pelaa Littlest pet shopia vaan, ni pakko isukilla oma kone olla. [emoji23]
 
Nyt mää oon häslännyt jotain..

Koska halusin tytön koneen viimeviikolla käyttökuntoon, niin formatoin sen koko koneen (oli mun id:llä). Tein tytölle oman Nintendo Id:n ja kaikki on toiminut hyvin.

Nyt yritin tätäkään postissa tullutta N3DS XL:ää linkittää, niin herjaa että mun id on toisella laitteella käytössä.

Käytössä se on tosiaan Wii U:lla ja Switchissä, mutta ei enää missään 3DS:ssä. Ilmeisesti tuota en osannut poistaa vanhasta ja nyt se on jäänyt sinne roikkumaan, vaikka käytössä ei ole.

Miten saan sen avoimeksi ja aktivoitua tähän uuteen?

Edit: formatoin tytön koneen, kirjauduin omillani ja nyt teen systeemin siirtoa..näyttäis onnistuvan.

Edit2: tytön laitteessa 8gigan kortti ja tässä uudessa 4gigan. Voinko vain siirtää kortit ja tyhjentää ne uusiin laitteisiinsa, vai olenko taas pulassa niidenkin kanssa? Mitään tietoa niissä vielä ole, joten tyhjentyminen ei ongelma, siksi sen nyt tekisikin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: New Nintendo 3DS

Paitsi että nyt tyttären laitteeseen en pääse enää hänen tunnuksellaan, koska herjaa nyt sen olevan käytössä, vaikka se ei ole ikinä ollut missään muussa laitteessa käytössä.. Huoh.. mikä neuvoksi?
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Paitsi että nyt tyttären laitteeseen en pääse enää hänen tunnuksellaan, koska herjaa nyt sen olevan käytössä, vaikka se ei ole ikinä ollut missään muussa laitteessa käytössä.. Huoh.. mikä neuvoksi?

Nuo drm hommat menee välillä niin vaikeaksi että täytynee kirjoittaa Bersalalle sähkistä ja antaa vikaselostus. Bergsalalla on systeemit millä ne voi korjaa rikkinäisen drm:n.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Nuo drm hommat menee välillä niin vaikeaksi että täytynee kirjoittaa Bersalalle sähkistä ja antaa vikaselostus. Bergsalalla on systeemit millä ne voi korjaa rikkinäisen drm:n.

Näköjään. Ilmeisesti tuon siirron myötä lähti joku tieto, että tuo tyttärenkin id olisi nyt tuossa uudemmassa konsolissa tms. Pistän viestiä.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Mistä saa orkkis kyniä? Mulla on hieman vaurioitunut tuo kynä, eikä pysy kunnolla kolossaan.
Konsoli on New 3DS XL oranssi/musta, eli kynä on oranssi. En ole löytänyt mistään oranssia kynää myynnissä.

Tänään ostin vanhan 3DS XL:n jonkun paketin, missä oli suojakotelo, joka kyllä venyy New versioon, lisäksi siinä oli suojakalvo näyttöön, sekin sopi New malliin. Mutta mukana tuli kaksi kynää. Ne ei käynytkään New versioon, mutta totesin noiden tarvikkeiden olevan kauhean tuntuista materiaalia muutenkin.
Gigantin 3 eri tarvike kynää näyttivät vielä pahemmilta, joten orkkis kelpaisi. Mistä niitä oikein saa?

Sit toinen juttu. Jos nyt haluan ostaa isomman muistikortin, niin miten sen vaihto tapahtuu? Kaikki ladattujen pelien tallennukset jne?? Pystyykö sisällön esim tietokoneella kopioimaan?
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Heinäkuussa ilmestyy New 2DS XL, joka on muutaman kympin halvempi.

Tätä olin kanssa sanomassa. New 2DS XL:n hinnat näyttävät lähtevän heti julkaisussa 159 eurosta tai jopa muutaman roposen alempaa. Nuo 3D-näytöt ovat ilmeisesti melko kalliita mutta tarpeettomia komponentteja, mutta New 2DS jättää sen suoraan pois ja uudistaa laitetta muutenkin samalla. Jos haluaa mahdollimman halvalla 3DS-pelien pariin, niin vanha 2DS on paras vaihtoehto, mutta jos haluaa päivitetyt suoritustehot mutta kuitenkin New 3DS XL:ää halvemmalla, niin kannattaa odottaa New 2DS XL:ää.
 
Vastaus: New Nintendo 3DS

Tätä olin kanssa sanomassa. New 2DS XL:n hinnat näyttävät lähtevän heti julkaisussa 159 eurosta tai jopa muutaman roposen alempaa. Nuo 3D-näytöt ovat ilmeisesti melko kalliita mutta tarpeettomia komponentteja, mutta New 2DS jättää sen suoraan pois ja uudistaa laitetta muutenkin samalla. Jos haluaa mahdollimman halvalla 3DS-pelien pariin, niin vanha 2DS on paras vaihtoehto, mutta jos haluaa päivitetyt suoritustehot mutta kuitenkin New 3DS XL:ää halvemmalla, niin kannattaa odottaa New 2DS XL:ää.

Tässä E3:n jälkimainingeissa on tippunut tietoa mm. uudesta Metroidista ja Sushi Strikerista :)D) niin alkoi vähän kuumottaa 3DSXL/2DSXL:n hankinta. Ilmeisesti tuon Mahewcoron neuvon mukaisesti kannattaa odotella 2DSXL:ää, eli se on identtinen/parempi vehje vs. 3DSXL, tosin ilman ilmeisen tarpeetonta 3D ominaisuutta näytössä. Mutta, pari kyssäriä olisi, ennenkuin heitän ennakkotilauksen sisään, eli 1) onko tässä joku eshop, mistä pelit voi ostella ja latailla suoraan muistikortille, vai onko joku järki ostaa pelikasetteja (esim. eshopin kalliit hinnat ja ei alennuksia)? 2) jos ja kun tuo eshop mahdollisuus on toimiva ja suositeltava, niin kuinka isoja muistikortteja nämä syövät, ja mikä olisi paras suositus hinta/koko suhteen puolesta?
 
EShop löytyy ja siellä on joitain tarjouksia, mitkä on eshopin osalta edullisia, mutta ei fyysisiin versioihin nähden.

EShop on hyvä niissä peleissä mistä ei saa fyysistä, tai virtual consolen jne vanhojen pelien osalta.

Täysin uudet pelit löytyy kaupasta 10-15e halvemmalla ja vanhemmat sitten isommalla erolla. Ja esim nyt oli juuri vaikkapa Mario tennis alennuksessa. Eshopissa alennus oli hyvä, oliko peräti 7-10e alennuksessa ja hintaa tais olla noin 16e.
Olin itse jo sen ostamassa, kunnes huomasin vpd:n myyvän toimituskuluineen 9,90e.

Nyt julkaistiin Farming Simulator ja olin ostamassa, kunnes totesin fyysisen olevan paljon halvempi.

Toki näin se on joka konsolilla ja täytyy miettiä minkä arvon antaa sille, että kaikki on koneessa sisällä, eikä kasetteja tarvitse vaihtaa.

Edit: ja 32 gigaan toimii ainakin:
http://en-americas-support.nintendo...at-sd-cards-and-microsd-cards-are-compatible?
 
Ylös Bottom