Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Super Mario Bros

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kettunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: New Super Mario Bros

On kyllä aivan loistava peli kyseessä. Tulee kyllä ihan mieleen konsoli-pelaamisen kulta-ajat 8-bit ja 16bit-koneineen kun tätä pelaa ! Hieman liian helpolta kyllä vaikuttaa, etenkin loppuvastukset.. nyt jo pompitaan world 8:ssa ja ei montaa tuntia ole takana. Yksi kokonainen maailma kylläkin avaamatta. (ainakin sellainen muistikuva on, että aikaisemmat mariot olisivat olleet vaikeampia..)
Eiköhän tämän parissa kuitenkin saa hyvin aikaa kulumaan kun etsiii kaikki tähtikolikot sun muut salaisuudet. Sen verta hyvin taitaa menestyä maailmalla myynnillisesti, että eiköhän tässä voi huolettomin mielin odotella "New Super Mario Bros 2:sta" joskus tulevaisuudessa :D
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Nyt meni peli "läpi". 4 ja 7 maailma meni ohi valitettavasti. Pitää pelata nyt niitä jos vaan pääsisin niihin maailmoihin. Kaikista kentistä mitä läpi pelasin hankin kaikki kolme rahaa muutamaa kenttää lukuunottamatta. Eiköhän tässä vielä hetki mene että kaikki on täysin koluttu. Saako muuten niitä mini-pelejä lisää?
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Hyvin on peli mennyt kaupaksi näköjään täälläkin. Tampereen keskustasta oli ainakin kaikista liikkeistä eilen loppu kun kävin duunin jälkeen tsekkaamassa.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

On tultu kahlattua kyseinen mestariteos läpi jo aikapäiviä ennen suomijulkaisua. Loistava peli.. pakko myöntää. Seuraavana New Super Mario World.. :cool:
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Janttila sanoi:
On tultu kahlattua kyseinen mestariteos läpi jo aikapäiviä ennen suomijulkaisua. Loistava peli.. pakko myöntää. Seuraavana New Super Mario World.. :cool:

Super Mario World remiksattuna DSälle olisi jotakuinkin kulttiteko Nintendolta. Kerran, jos he osaavat tehdä näin hyvän uusintapainoksen alkuperäisestä Super Mario Brosista.

Itse olen ehtinyt pelaamaan vasta ensimmäisen maailman läpi. Eikä voi muuta sanoa, että kyyneleet valuu poskille. Pelatessa tulee kokoajan mieleen vanhan kunnon Mario pelit ja se on varmasti ollut Nintendon tarkoituksena.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Kymmnen rahaa keräämättä ja vissiin yksi kenttä löytämättä. Mahtava peli mutta minipelejä olisi saanu olla enemmän. Onhan tämä tietysti aika lyhyt peli mutta ei se haittaa.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Tänään itsekin kävin hakemassa, on kyllä hyvä peli ja wanhat fiilikset tulee takaisin
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Ootteko huomanneett että kun valitsee muistin mitä haluaa pelata L ja R-napit pohjassa niin pääsee pelaamaan Luigilla. Lukeekohan tuo ohjekirjassa? En ole siihen pahemmin tutustunut.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Juu, mitä nyt tässä pari viikoa tätä pelaillut niin erittäin mainio pikkupeli on kyseessä. Ikävä kyllä pikkupeli, sillä vaikken ole sitä vielä läpi päässyt niin erittäin helpolta ja lyhyeltä peli on vaikuttanut. Vielä en ole kaikkia paikkoja saanut avattua ja pitkitänkin peliä sillä että yritän päästä kaikkiin maailmoihin ja kentttiin ennen kuin menen pelin läpi.

Tunnelma pelissä on kyllä kohdallaan. Tässä on juuri sitä Mario pelien henkeä mitä oli silloin kun pelasi SMB3:sta tai World:ä.

Huomasin tuossa että alkudemojakin on ainakin kaksi erillaista, toinen on sellainen jossa on Luigi mukana ja toinen pelkästään Mariolla.

Ja uskon että Nintendo tulee tekemään lisää 2d Mario pelejä, mutta toivottavasti tekevät maltilla, eivätkä ala syytämään mitään roskaa ja keskinkertaisuuksia. Laatua kaivataan ja sitä löytyy ainakain tästä julkaisusta.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Onko joku saanut ostettua ne kaikki taustat? Multa jää puutumaan kolme rahaa viimesestä eikä omasta mielestä siellä ole enää yhtään kenttää mitä en ole löytänyt, ainakaan kartan perusteella. Tosin en ole käynyt lähellekään kaikissa niissä sienitaloissa.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Kurimus sanoi:
Ootteko huomanneett että kun valitsee muistin mitä haluaa pelata L ja R-napit pohjassa niin pääsee pelaamaan Luigilla. Lukeekohan tuo ohjekirjassa? En ole siihen pahemmin tutustunut.

Tuo oikeastaan kerrotaan itse pelissä.

Juu, tuli sitten vedettyä vika maailmakin läpi, mutta onneksi vielä on pelattavaa jäljellä kun täytyy päästä niihin kahteen maailmaan ja sitten joitain kenttä saada kans auki. Tietysti vielä kolikoitakin on keräämättä. Loisto peli lyhyydestä riippumatta. :D
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Voiko tässä saada kolmea tähteä siihen alotusruutuun? Itselläni ei ole kun kaks vaikka pelin pitäisi olla kyllä läpi ihan täydellisesti.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Kurimus sanoi:
Voiko tässä saada kolmea tähteä siihen alotusruutuun? Itselläni ei ole kun kaks vaikka pelin pitäisi olla kyllä läpi ihan täydellisesti.

Jep. kolme niitä pitäsi saada
1. Pelastaa prinsessa Peachin.
2. Kaikki kentät läpi mukaan lukien alternate exitit.
3. Käyttää kaikki Star coinit.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Lloyf sanoi:
Jep. kolme niitä pitäsi saada
1. Pelastaa prinsessa Peachin.
2. Kaikki kentät läpi mukaan lukien alternate exitit.
3. Käyttää kaikki Star coinit.
Ei mulla ole kun kaksi tähteä vaikka nuo kaikki on tehty. Voi voi. Pelasin vielä pelin uudestaan läpi sen jälkeen kun olin kaikki rahat käyttänyt mutta ei mitn.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Tilasin eilen uusimman Marion, vaikka mun DS on ex-avovaimon hallussa. Parin luetun arvostelun ja videopätkien jälkeen tuo New SMB on nimittäin sellainen tekele jolta odotan enemmän kuin miltään peliltä vuosikausiin, ja myös riittävä syy hakea se konsoli vähintään lainaan. Vaikuttaisi siltä että mun kaikkien aikojen parhaimpien pelin listalle saatetaan hyvinkin saada uusi kärkinimi. Ja vaikka jalat on miten tiukasti maassa, niin mieltä lämmittää se että edessä on joka tapauksessa uskomattoman hieno pelikokemus.

Mario siihen taas tarvittiin että pitkästä aikaa on pelin takia fiilikset korkealla. :)
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Kurimus sanoi:
Ei mulla ole kun kaksi tähteä vaikka nuo kaikki on tehty. Voi voi. Pelasin vielä pelin uudestaan läpi sen jälkeen kun olin kaikki rahat käyttänyt mutta ei mitn.
Lisään tavo0itteen numero 4.Kaikki salatsot ja warp cannonit myös tulee olla löydettynä. Voi olla, että jostain on jäänyt huomaamatta jotain pois.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

ufoz sanoi:
Lisään tavo0itteen numero 4.Kaikki salatsot ja warp cannonit myös tulee olla löydettynä. Voi olla, että jostain on jäänyt huomaamatta jotain pois.
Kyllä minä olen nekin kaikki löytänyt. En kyllä ole tykkejä käyttänyt. Pitääköhän sekin tehdä?

EDIT: Näinhän se oli, kävin kaikki tykitkin läpi ja nyt ilmesty kolmas tähti. Minkähän takia ei koskaan aikasemmin tullut mieleen. Niistä vielä näki selvästi mitkä on käyty ja mitkä ei. Tyhmyydellä ei ole mitään rajaa.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Oliko täällä muuten missään threadia SM64/NSMB minipelejen ennätyksille?

Tuli nimittäin äsken pelattua tulokseksi 99 WANTED minipelissä, ajattelin että olisiko haastajia ;)
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Pegi sanoi:
Oliko täällä muuten missään threadia SM64/NSMB minipelejen ennätyksille?

Tuli nimittäin äsken pelattua tulokseksi 99 WANTED minipelissä, ajattelin että olisiko haastajia ;)
Siskolla on samaisessa pelissä ennätyksenä 1246.
 
Ylös Bottom