Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Puijasit! Olihan siellä. :D
En vain halunnut kertoa siitä, kun halusin pitää tän makean ominaisuuden itselläni.

Juuri sitä minä tarkoitan.
Varmasti liittyy siihen, että valikon (jonka nimi on Guide) on kyettävä toimimaan kaikissa tilanteissa, kuten vaikkapa raskaan pelin päällä. Tämän takia se on pidettävä kevyenä.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Varmasti liittyy siihen, että valikon (jonka nimi on Guide) on kyettävä toimimaan kaikissa tilanteissa, kuten vaikkapa raskaan pelin päällä. Tämän takia se on pidettävä kevyenä.
Kyllähän minä syyn arvasinkin, mutta halusin vain valittaa kun näyttää niin venäläiseltä. :D
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

mutta halusin vain valittaa kun näyttää niin venäläiseltä. :D

ÄLÄ tule haukkumaan x-lootaa, senkin paholainen. :D


TT2-k & Jossu:

Miten mulle ei ole tullut päivitystä, vai onko teillä taas jotkut über-jenkkitilit? Olen kateus.

Edit: Eli ilmeisesti päivitys tulee täysin mielivaltaisesti jne. Ainakaan mitään viestiä ei ole kuulunut vielä siitä, että pitäisi loota vaihtaa. :( Tosin ei se olisi mahdollistakaan, kun boksi on valmistettu 2008 ja tuo asemahärdelli vaikuttaa ainoastaan 2009 valmistettuihin tietyllä asemalla varustettuihin laatikoihin? :eek:
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Ei ole itsellenikään mitään päivitystä tarjonnut L.A Noiren lauantaisen jälkeen. Tuo Paypallin evääminen on kyllä MS:ltä idioottimaista. Miksi ei? Paypal toimii Suomessa ja moni sitä varmasti käyttää! Alkaa menemään samalle tasolle Sonyn tietomurtojen ja niistä infoamisen kanssa, kun alkaa vitutuskäyrä nousemaan.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Monen mainitun maan kohdalla on rajoituksia Paypalin toiminnassa. Suomesta ei faktaa missään mutta ilmeisesti täälläkin..
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Eli ilmeisesti päivitys tulee täysin mielivaltaisesti jne. Ainakaan mitään viestiä ei ole kuulunut vielä siitä, että pitäisi loota vaihtaa. :( Tosin ei se olisi mahdollistakaan, kun boksi on valmistettu 2008 ja tuo asemahärdelli vaikuttaa ainoastaan 2009 valmistettuihin tietyllä asemalla varustettuihin laatikoihin? :eek:

Itse asiassa tuo päivitys ei taida vaikuttaa enää mihinkään Xbox-konsoleihin, jos olen oikein ymmärtänyt. Sääli! :)

PS: Sano mielummin vaikka stammya mukaillen "jäsen J" kuin "Jossu", jälkimmäinen kun sattuu olemaan isosiskoni lempinimi.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Miten mulle ei ole tullut päivitystä, vai onko teillä taas jotkut über-jenkkitilit?
Ei ole mitään muuta kuin ihan tavallinen suomalainen kultatili, enkä suoraan sanottuna YHTÄÄN tiedä, millä ihmeen logiikalla tuota päivitystä jaetaan. Varmaa on kuitenkin se, että ensi viikon maanantaina viimeistään sitä tarjotaan kaikille pakostakin.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Itse asiassa tuo päivitys ei taida vaikuttaa enää mihinkään Xbox-konsoleihin, jos olen oikein ymmärtänyt. Sääli! :)

PS: Sano mielummin vaikka stammya mukaillen "jäsen J" kuin "Jossu"

Pahoittelen! Yritän muuttaa vääntelytekniikaani parempaan suuntaan, Jäsen J lienee ihan sovelias, koska käytän myös itse tuota tapaa puhekielessä.

Ja kiitos myös informaatiosta, harmi että lootan asema ei voi olla rikki.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Mulle tuli päivitys nyt, mutta POX, kun päivitys oli valmis niin E 74 pukkaa eikä kone enää toimi! Ristuuuuus!

Mikäs se juttu oli, kun boksi hajosi uuden päivityksen jälkeen? Tä täytyy olla sitä! Ihan varppina on! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Suomi on Kreikan kanssa ainoa euromaa jossa Paypal-maksu ei ole saatavilla. Kreikan voisi ehkä jotenkin ymmärtää, mutta Suomi..?

Päivitys tuli viimein minullekin ja kokeilin piruuttani liittää jenkkitiliini Paypalin ja läpihän se meni. Ostin konsolilta 400 pistettä edullisella dollarin kurssilla (öbaut 3,5 €, vertaa 6€/500 pistettä Suomessa..). Maksun hyväksynnässä kesti poikkeuksellisen pitkään mutta ei muuten mitään ongelmia. Varmaan tämäkin blokataan pian samoin kuin kävi suorien luottokorttiostosten kanssa..

Saapahan viimein muutaman indie-pelin ostettua. Mikähän senkin saamisessa Suomeen maksaa..
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Jees, tosiaan tänään tuli tuo päikkäri itselle myös, mutta en mitenkään saanut tuota avatar kinectiä toimimaan. Onko kukaan testannut ja miten tuon edes pitäisi toimia? Tai mistä? :)
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Jees, tosiaan tänään tuli tuo päikkäri itselle myös, mutta en mitenkään saanut tuota avatar kinectiä toimimaan. Onko kukaan testannut ja miten tuon edes pitäisi toimia? Tai mistä? :)

Eikö tuo Avatar Kinect tule vasta myöhemmin erikseen.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Pelisivustoilla ollu liikenteessä kuvia tulevasta Dashboard päivityksestä... voi ziisus jos nuo pitää paikkansa, ihan karseeta, harmaita neliöitä!!!!!! Itse olen tykännyt edellisistä ja nykyisestä dashboardista ja toivon todella ettei tuo rumistus ole se mitä syksyllä tulee!
Toivon myös että kaikki turhat lisähärpäkkeet on optionaalisia, en tosiaan kaipaa youtubea, twitteriä, facebookia, skypeä, bingiä viemään pätkääkään käyttöliittymästä. MS hiukan rasittaa nykyisellä politiikallaan, suomipoikaa taas sorsitaan oikein urakalla, ei edelleenkään indie pelejä marketissa, kinecti rampautettu puhekomentojen osalta (ei saa "laillisesti" edes englantia tunnistamaan), tuskin vaihtuu syyspäivityksessäkään jne... Videotoisto meni osin kiville kun Zune systeemi astui kuvaan, katsoaksen jotain hikistä minuutin pelivideota masiina lataa vähintään saman verran sitä toistossoftaa :( MS, pliis, vähän ryhtiä nyt!
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

[video=youtube;GbOzcLd8LDg]http://www.youtube.com/watch?v=GbOzcLd8LDg[/video]

Siinähän tuo. Harmaat boksit ovat rumia harmaata vasten, mutta entäs kun yhtälöön lisää hienon taustakuvan? Tuntuu että taustakuvalle on varattu enemmän näkyvyyttä. Kunhan vain tämä dash olisi nopea ja käytännöllinen, niin kelpaisi kyllä. Skype, Youtube ja pilvitallennukset ovat todellakin tervetulleita.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Siinähän tuo.

Mielenkiintoisin ominaisuus konsolin verkkopelaamista ajatellen lienee tuo Beacon. Ei tämmöistä jotenkin edes osannut ajatella, mutta nyt kerrottuna tämä on jotain mikä olisi pitänyt olla tarjolla jo alusta saakka. Rahtusen helpompaa kaavailla illan pelit jos ystävien avatarten pieluksissa näkyy ilmoitus tyyliin "linjoilla klo 22 pelaamassa peliä X". Vielä kovempi feature olisi mahdollistaa ilmoittautuminen, jossa ns. liityttäisiin kyseiseen sessioon. Helpottaa esimerkiksi Bad Company 2 -tyyppisten pelien tiimittelyitä kun nähdään milloin massat ovat linjoilla.

Itse pidän tuosta Microsoftin uudesta minimalistisesta luukista. Saa nähdä onko tämä pulju se juttu, jolla pyritään määrittelemään habitusta tulevina vuosina enemmänkin. Ainakin Windows-puhelimet taitavat olla alusta loppuun tuollaisia laatikoita. Jos tuon uuden käyttiksen laiteintegraatioille keksitään tulevaisuudessa oikeasti fiksua käyttöä, ei Win-luurin ostaminen ole mitenkään poissuljettua. Eri asia sitten että kuinka noiden lootien selaaminen hoituu pädillä. Kerrankin kun vittuuntuu niin se on jo yksi kerta liikaa, ja viittilöisi sitten sitä, että käytettävyydessä on otettu takapakkia.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Selkeästi yrittäävät tuoda törkeen rumaa windows puhelin käyttöliittymä tyyliä boxiin... jos jotain inhoan niin rumia käyttöliittymiä, "kun on tarpeeksi ruma niin on jo kaunis" ei pidä tässä paikkaansa :( Tuota ei pelasta mikään tausta..
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Toivottavasti Skypeä on mahdollista käyttää LIVE Partyjen lailla, eli tilanteesta riippumatta. Toiveajattelua, mutta tuo tulisi ainakin omassa käytössä todella käteväksi.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Nonnii, arvasin, ei ole tulossa ääniohjausta eikä bingiä suomeen,.. alkaa kyrsiä, :mad: mitään estettä noille ei olisi.. englanninkielisenä siis
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Jotain videota ilmestynyt uudesta käyttöliittymästä taas... itku pääsee kun on niin ruma ja eipä käyttökään näytä kovin selkeältä kuten aiemmissa on sentään ollut :( Erittäin huono homma..
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Ilmeisesti vanhassa dasboardissa oli mahdollista saada live chatti siten, että kuuli ainoastaan kaverilistan immeisten höpinät publicilla. Tästä uudesta dashboardista en ole kyseistä asetusta löytänyt, osaisiko joku auttaa? Googlettelin jo useat vaihtoehdot läpi, mutta ei ole family settingseissä eikä console settingseissä eikä privacy settingseissä :S

EDIT:
Itse itselleni vastaten, xbox.com , siellä online-tietosuoja-asetukset :D Joka kerta kun alkaa valittaa niin heti ratkeaa.
 
Ylös Bottom