Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ärsyttävän hidas tää kyllä on
Nyt täytyy kyllä kysyä, että millä tavalla hidas? Valikoiden selaushan on tässä uudessa lähes kolme kertaa nopeampaa kuin vanhassa blade systeemissa, jossa jokaisen painalluksen jälkeen joutui odottelemaan...
Se nyt johtuu vaan Liven rasituksesta tällä hetkellä. Mullakin muutaman kerran tuossa NXE:llä leikkiessä homma näytti jäätyvän, mutta todellisuudessa se vaan odotteli jotain dataa Livestä.Noita demoja ja kaikkea muuta ladattavaa kun katselee tuolta, ni kestää tosi kauan kun joka klikkauksen jälkeen se hakee niitä kuvia. Näin esimerkkinä.
Noita demoja ja kaikkea muuta ladattavaa kun katselee tuolta, ni kestää tosi kauan kun joka klikkauksen jälkeen se hakee niitä kuvia. Näin esimerkkinä.
En minä ole havainnut ainakaan merkittävää hitautta noissa. Saattaa toki olla, että jos nuo kuvat yms. ladataan liven servereiltä, vaikuttaa niiden latautumiseen tietysti netin nopeus.
Edit. Siis itse ymmärsin, että tarkoitit jo ladattuja demoja kovalevyltä katsellessa yms. Itse en vielä pysty lainkaan selaamaan Marketplacea ruuhkan vuoksi.
Alkuvaikutelma: huoh, kyllähän se tossa menee.
Mitään konkreettista tämä ei ainakaan vielä tarjoa, pelejä en rupea 20gigan kovolle ajelemaan, avatarit on turhia (ja pakko oli vielä semmonen tehdä, tsiisus). Yleisilme on kyllä komeampi, ja uudet bladet menettelee.
Mutta eipä sillä, muutenkaan tossa dashboardilla tule oltua päivässä kuin korkeintaan 5 minsaa
Avatarien kanssa askartelu on kepeän hauskaa, ja vaikka kyse onkin silkasta "kosmetiikasta", en malta odottaa esimerkiksi asustepäivityksiä!
Loppuun vielä kysymys teille, jotka olette ladanneet avatarinne tänne näytille. Mitenkäs tuo oikein siis tapahtuu? Itse en löytänyt tähän nopealla haulla mitään vinkkejä, joten kertokaas te, jotka jo asiasta paremmin tiedätte!
Loppuun vielä kysymys teille, jotka olette ladanneet avatarinne tänne näytille. Mitenkäs tuo oikein siis tapahtuu? Itse en löytänyt tähän nopealla haulla mitään vinkkejä, joten kertokaas te, jotka jo asiasta paremmin tiedätte!
Täsmälleen maagisten kaltainen ensifiilis.Ihan positiiviset on ensifiilikset uudesta dashista. Hieman sekavan oloinen vielä, mutta ainakin toimii huomattavasti vanhaa sutjakammin. Eiköhän tähänkin silmänkarkkiin vielä ajan kanssa totu. Avatarin luominen oli niin ikään ihan hauskaa puuhaa, vaikka aika härskistihän tuolla on nuo vaihtoehdot Wiin Mii hahmoista kopioitu. Eipä se kuitenkaan meikäläistä sinänsä häiritse, koska kyllähän tota kopiointia tapahtuu suuntaan jos toiseenkin. Vaatevalikoimassa on sentää eroa Mii- hahmojen valikoimaan verrattuna.
Meikäläiselle tärkein uudistus oli tuo pelien asennus kovolle. Tätä kirjoittaessa muutaman olen sinne jo kerennyt asentamaankin. Toinen erittäin tervetullut uudistus on toi party- systeemi. Eli voi kutsua esim. NHL:ssä EASHL- muotoa pelatessa koko joukkueen chattiin tämän kautta. Toimii huomattavasti varmemmin ja paremmin kuin pelin oma chatti- systeemi. Nyt ei tarvitse enää tuon kanssa taistella. Ennen ollu toi mikkien toiminta esim. juuri tuossa Änärissä ihan arpapeliä. Varmasti muitakin uudistuksia löytyy, mutta nämä on nyt ainakin päällimmäisenä mielessä.
Kaverilista ainakin näyttää nyt huomattavasti iloisemmalle ja ilmiselvästi lähemmältä otannalta oikeista esikuvistaan. .
Repsahdin. Ihan kiva oli. =PMitäs tykkäsit meitsin "alter-egosta"?
Toivoin silloin tästä ilmoitettaessa, että in-game XO-guide tulisi nopeammaksi(vaikka sitten muotokielen kustannuksella)... Haaveeksi jäi, mutta eipähän ainakaan hidastunut.
Nintendolta häikäilemättömänä Mii-ripoffina Avatarit ovat kerrassaan sympaattisia, miniminä-personoituja pikkuhahmoja, joita eksyi ihan vahingossa näpertelemään pitemmäksi aikaa. Kaverilista ainakin näyttää nyt huomattavasti iloisemmalle ja ilmiselvästi lähemmältä otannalta oikeista esikuvistaan. Suurin osa kun taisi yrittää mallintaa itseään mukaan...tai ainakin jotkut meistä. =)
Pitää mutustella lisää, mutta yleissilmäyksenä oikein mainio päivitys.