Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Onks kellään ollut vaikeuksia saada tämä päivitys? Mut valittiin ohjelmaan mukaan, sain siitä meilinkin, mutta olin sillon mökillä. Nyt kun palauduin sivistyksen pariin, boksi ei lataa päivitystä. Apuja?

Onks kellään ollut vaikeuksia saada tämä päivitys? Mut valittiin ohjelmaan mukaan, sain siitä meilinkin, mutta olin sillon mökillä. Nyt kun palauduin sivistyksen pariin, boksi ei lataa päivitystä. Apuja?
Jotkut ovat saaneet päivityksen ladattua esim. tekemällä boksin oman Internet-yhteystestin muutamaan kertaan tai käynnistämällä pelin, joka on vaatinut päivityksen.

Osasihan tuo jo ennen päivitystäkin liittyä takaisin Partyyn, jos vaikkapa päivitti peliä välissä.

Mutta tietääkseni tuossa tapauksessa (siis jos pistät modeemin kiinni/revit ethernet-kaapelin) ei pitäisi yhditä partyyn. Peliupdatet ovat "kontrolloituja" disconnectioita.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Lähinnä yritin manata nuo henkilöt esiin. Jos rc-auto maksaa 320 pojoa, niin haluaisi tietää missä sitä pääsee käyttämään.

-Ilmeisesti ainakin gamerpicturea otettaessa, saako silloin valita mitä proppia käyttää?
Tulipa testattua. Prop valitaan "My style" -> "Props" valikosta ja gamerpicturea otettaessa X-napissa on toiminto "Use prop", joka käynnistää animaation.

Pystyykö tuota enään saamaan jos tänään käy rekisteröitymässä siellä ihmeen major nelson hommassa??

Pystyykö tuota enään saamaan jos tänään käy rekisteröitymässä siellä ihmeen major nelson hommassa??
Ei pysty. Ilmoittautumissivu on jo otettu pois käytöstä. Ei silti syytä huoleen, sillä alle kahden viikon päästä samainen päivitys on tarjolla ihan kaikille.

Ei pysty. Ilmoittautumissivu on jo otettu pois käytöstä. Ei silti syytä huoleen, sillä alle kahden viikon päästä samainen päivitys on tarjolla ihan kaikille.

Aa... Ei ihmekkään, kun jymähti tuohon REGISTER sivulle, mutta kaipa se on se 2vk odotettava :p

Päivällä Majori just ilmoitteli, että vielä ehtii rekisteröityä.

EDIT. Jahas, se mahis oli sitten mennyt jo.

Päivällä Majori just ilmoitteli, että vielä ehtii rekisteröityä.

EDIT. Jahas, se mahis oli sitten mennyt jo.
Niin. Ennen vastaamistani kävin kokeilemassa, mitä se ilmoittautumissivu sanoo, ja virheilmoahan sieltä vain pukkasi.

Luulisin ainakin, paitsi jos tämä wave 3(?) oli vika kerta kun ottavat lisää testaajia. Itse rekisteröidyin eilen aamulla tuonne ja tänään aamulla odotti Boxilla päivitys.

Mites muuten nuo Gold member veteran tasot oikeen menee? Itselläni oli vain 1 ja olen ollut kulta jäsenenä yli 1,5 vuotta. Nouseeko tuo taso aina kun saavuttaa uuden täyden vuoden, eli minulla se tulisi marras-joulukuussa?

Mites muuten nuo Gold member veteran tasot oikeen menee? Itselläni oli vain 1 ja olen ollut kulta jäsenenä yli 1,5 vuotta. Nouseeko tuo taso aina kun saavuttaa uuden täyden vuoden, eli minulla se tulisi marras-joulukuussa?
Ei tuossa mitään puolikkaita vuosia ainakaan lasketa. Ilmeisesti vain täydet vuodet.

Tänään tuli taas uudestaan tuo päivitys ladattavaksi. No, mikäs tässä puoli tuntia odottaessa.

Itse kun menin äsken unenpöpperöissä tuomionpäivänlootani käynnistämään, pomppasi silmille update. Taas. Kesti myös minuutin pitempään ladata kuin tuo Preview Program, silti en näe eroa missään.
Tuliko muillekin?

EDIT: kurppak ehtikin jo.

Tuleeko tuo ennakkokäyttöliittymän testi vain niille jotka rekisteröity vai tuleeko myös randomisti joillekin?

Tuleeko tuo ennakkokäyttöliittymän testi vain niille jotka rekisteröity vai tuleeko myös randomisti joillekin?

Pelkästään rekisteröityneille. Tai no mistä minä tiedän, tulihan tuo nyt minullekin jo kahteen kertaan...

Miten te sinne rekisteröidyitte, kun menen sinne sivulle missä on linkki Microsoftin rekisteröitymiseen, niin painan nappia ''Connect'':confused: ja sen jälkeen se kysyy minun Windows Live ID accountin sähköpostia ja salasanaa:p ja kun olen ne näpytellyt niin tulee sivu nimellä REGISTER ja keskellä pyörii sellainen Loading animaatio, johon kone jymähtää eikä mitään tapahdu...Tämä tuli täysin samallailla kun kokeilin rekisteröityä 4pv sitten...:mad:

Ps. Onko tämä se ilmoittautumis osoite: http://majornelson.com/archive/2009/07/20/xbox-360-system-update-preview-program.aspx

Miten te sinne rekisteröidyitte, kun menen sinne sivulle missä on linkki Microsoftin rekisteröitymiseen, niin painan nappia ''Connect'':confused: ja sen jälkeen se kysyy minun Windows Live ID accountin sähköpostia ja salasanaa:p ja kun olen ne näpytellyt niin tulee sivu nimellä REGISTER ja keskellä pyörii sellainen Loading animaatio, johon kone jymähtää eikä mitään tapahdu...Tämä tuli täysin samallailla kun kokeilin rekisteröityä 4pv sitten...:mad:

Ps. Onko tämä se ilmoittautumis osoite: Xbox LIVE Update Preview Program - Xbox Live's Major Nelson

Enää ei pitäisi pystyä rekisteröitymään ja tuo "Loading" homma johtuu varmaan jostain asetuksista selaimessa, kokeile eri selaimella tai koneella.

Enää ei pitäisi pystyä rekisteröitymään ja tuo "Loading" homma johtuu varmaan jostain asetuksista selaimessa, kokeile eri selaimella tai koneella.

Kiitos Straawberry. Google Chrome se täällä taas Evotti ja vaihoin Internet Explorerii ja nyt kävin rekisteröitymässä ja sain rekisteröidyttyä:confused: Onkos tää iha normaalia ku muut sanoo, että on heittäny Erroria??

Kiitos Straawberry. Google Chrome se täällä taas Evotti ja vaihoin Internet Explorerii ja nyt kävin rekisteröitymässä ja sain rekisteröidyttyä:confused: Onkos tää iha normaalia ku muut sanoo, että on heittäny Erroria??

Kyllä tuo näytti itelläkin menevän läpi

Tänään tuli taas uudestaan tuo päivitys ladattavaksi. No, mikäs tässä puoli tuntia odottaessa.
Kaikille tuo päivitys tuli uusiksi. Korjasi jotain bugeja, mutta tarkkaa listaa korjauksista ei olla annettu.

Ylös Bottom