Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Installing games:
Games now take up less space when installed on the Hard Drive.
There is now also no minimum limit of 3.4GB to install a game.
Tested example:
Left for Dead installed on HDD before update: 5.0GB
Deleted and re-installed after update: 3.6GB
ite en ole viellä testannut, mutta jos toi pitää paikkansa niin kyllähän siinä muutamia gigoja säästää
Help!
MS Connectissa luki, että olen valittu osallistumaan tähän testiin. Nyt siellä lukee statuksena, että "participating" eli osallistuu parasta aikaa.
Sähköpostia ei ole tippunut, eikä XO päivityksestä ilmoittele. Olen tuon yhteystestin muutamaan otteeseen käynyt läpi, sitähän tässä ketjussa suositeltiin. Mikä mahtaa olla ongelmana..?
Ihanaa, kuinka Guide tuntuu toimivan aikaisempaa rivakammin. Ei ole päivityksen jälkeen kertaakaan jäätyillyt, vaikka kesken pelinkin olisin ruvennut käyttämään.
Oletko tarkistanut, että konsolin tunnistetiedot on syötetty oikein?
Tämmöistä löytyi Xbox360achievements.org sivulta
ite en ole viellä testannut, mutta jos toi pitää paikkansa niin kyllähän siinä muutamia gigoja säästää
Siis voiko jostain nyt saada tota etuajassa, vai onko ajat ummessa joka sivulla tjsp?
Help!
MS Connectissa luki, että olen valittu osallistumaan tähän testiin. Nyt siellä lukee statuksena, että "participating" eli osallistuu parasta aikaa.
Sähköpostia ei ole tippunut, eikä XO päivityksestä ilmoittele. Olen tuon yhteystestin muutamaan otteeseen käynyt läpi, sitähän tässä ketjussa suositeltiin. Mikä mahtaa olla ongelmana..?
Itellä on ihan samanlainen tilanne. Täytyy varmaan itsekin tsekkailla tuo konsoli ID ja serial number vielä uudestaan. Mielestäni laitoin ne tuonne kuitenkin ihan oikein.
Welcome to the Xbox LIVE Preview on Connect!
Congratulations! You’ve been accepted to the 2009 Xbox LIVE Update Preview.
Welcome, and we are glad that you are on board!
Eli teillä lukee siis:
UPDATE: If you have not received a prompt for the update by now; there was an issue with the console ID you provided when you signed up for the Preview. In order to received the update, you'll need to head back to the Connect site and re-enter your console ID so you can ensure that your information is correct.
Once you've updated your Console ID, you'll need to continue being patient while your console is manually added to the Preview. This is not automatic & takes time to process.
Selaile ihmeessä pari sivua taaemmas...