Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

helvetti. luulin että tämä päivitys olisi tuonut monitori resoluutiot hdmi-liitännälle käytettäväksi. Mutta eheeeei eeei. Päivitys muistiossa oli tästä kyllä mainintaa mutta näköjään haave ajattelua lopulta kuitenkin.:(

Tuli itekkin sit eilen rekisteröityä ja äsken latasin päivityksen. Hirveemmin ei uudistuksia ollut mutta itse lähinnä odotan tulevaa eli movies on demand ja games (xbox360) on demandia. :)

Voi p**** nyt tuntuu, että mun mahkut tais mennä siihen, kun en tiennyt mikä tua Netflix on kuin vasta luettuani tarkemmin tätä ketjua ja vastasin siinä lomakkeessa siihen kysymykseen, että olenko Netflixin käyttäjä ja pistin siihin että KYLLÄ:mad: Luulen, että tuo vaikuttaa valitsemiseen melko paljon :rolleyes:

Tämmöistä löytyi Xbox360achievements.org sivulta

Installing games:
Games now take up less space when installed on the Hard Drive.
There is now also no minimum limit of 3.4GB to install a game.
Tested example:
Left for Dead installed on HDD before update: 5.0GB
Deleted and re-installed after update: 3.6GB

ite en ole viellä testannut, mutta jos toi pitää paikkansa niin kyllähän siinä muutamia gigoja säästää :)

ite en ole viellä testannut, mutta jos toi pitää paikkansa niin kyllähän siinä muutamia gigoja säästää :)

Pitää paikkansa. Olen tässä joitakin uudelleen asennellut ja isoin säästö toistaiseksi tullut Rock Band 2 kohdalla, 6.3 -> 4.6 gigaa.

Ilmeisesti (netin arvelujen mukaan) levyiltä jää pois siellä tyypillisesti olevat täytetiedostot joilla optimoidaan dvd-lukunopeuksia. Aiempi oletus kuitenkin oli, että kopioidaan vain pelkkä levyimage sellaisenaan, mutta ilmeisesti nyt sitten tehdäänkin toisin. (MUTU- ja rahi-varoitus).

CoD4 muutos 6.7GB-->6.5GB
Tales of Vesperiassa en huomannut muutosta.

Ihanaa, kuinka Guide tuntuu toimivan aikaisempaa rivakammin. Ei ole päivityksen jälkeen kertaakaan jäätyillyt, vaikka kesken pelinkin olisin ruvennut käyttämään.

Help!

MS Connectissa luki, että olen valittu osallistumaan tähän testiin. Nyt siellä lukee statuksena, että "participating" eli osallistuu parasta aikaa.

Sähköpostia ei ole tippunut, eikä XO päivityksestä ilmoittele. Olen tuon yhteystestin muutamaan otteeseen käynyt läpi, sitähän tässä ketjussa suositeltiin. Mikä mahtaa olla ongelmana..?

Help!

MS Connectissa luki, että olen valittu osallistumaan tähän testiin. Nyt siellä lukee statuksena, että "participating" eli osallistuu parasta aikaa.

Sähköpostia ei ole tippunut, eikä XO päivityksestä ilmoittele. Olen tuon yhteystestin muutamaan otteeseen käynyt läpi, sitähän tässä ketjussa suositeltiin. Mikä mahtaa olla ongelmana..?

Oletko tarkistanut, että konsolin tunnistetiedot on syötetty oikein?

Ihanaa, kuinka Guide tuntuu toimivan aikaisempaa rivakammin. Ei ole päivityksen jälkeen kertaakaan jäätyillyt, vaikka kesken pelinkin olisin ruvennut käyttämään.

Jep. Ennen ei millään kehdannut aukaista Guidea kesken pelin (varsinkaan MP-matsin!), kun hyvin usein mokoma vain jäätyi ja joutui odottamaan hermoja raastavia aikoja. Nykyään ei tuota mitään ongelmia.

Oletko tarkistanut, että konsolin tunnistetiedot on syötetty oikein?

Console IDn voi syöttää tuolla Connectissa uudestaan, (jos se vaikka olisi mennyt väärin) mutta mistäköhän näen mitä olen aiemmin niihin tietoihin lykännyt.. No täytyy koittaa antaa tuo ID uudestaan ja toivoa parasta..

Siis voiko jostain nyt saada tota etuajassa, vai onko ajat ummessa joka sivulla tjsp?

Tämmöistä löytyi Xbox360achievements.org sivulta

Tää on hyvä juttu :D Nyt ehkä tohon naurettavaan 20gigan kovoon saa asennettua 2 peliä samanaikaisesti, ku ennen on pitäny aina poistaa edellinen peli kovolta, jos on mieliny laittaa uuden sinne :)

Help!

Itellä on ihan samanlainen tilanne. Täytyy varmaan itsekin tsekkailla tuo konsoli ID ja serial number vielä uudestaan. Mielestäni laitoin ne tuonne kuitenkin ihan oikein.

Itellä on ihan samanlainen tilanne. Täytyy varmaan itsekin tsekkailla tuo konsoli ID ja serial number vielä uudestaan. Mielestäni laitoin ne tuonne kuitenkin ihan oikein.

Eli teillä lukee siis:

Welcome to the Xbox LIVE Preview on Connect!

Congratulations! You’ve been accepted to the 2009 Xbox LIVE Update Preview.
Welcome, and we are glad that you are on board!

Participating lukee joka tapauksessa siinä päävalikossa, jos on osallistunut kyselyyn.

Eli teillä lukee siis:

Juurikin näin. Tervetuloa mukaan joukkoon iloiseen tjs. Lähetin kuitenkin IDn uudestaan, jos vaikka joku meni alunperin pieleen. Vielä ei ainakaan ole vastausta / päivitystä / s.postia tullut.

edittiä

Löytyi Xboxin foorumeilta juttu

UPDATE: If you have not received a prompt for the update by now; there was an issue with the console ID you provided when you signed up for the Preview. In order to received the update, you'll need to head back to the Connect site and re-enter your console ID so you can ensure that your information is correct.
Once you've updated your Console ID, you'll need to continue being patient while your console is manually added to the Preview. This is not automatic & takes time to process.

Eli jos päivitystä ei ole vielä tullut, vaikka mukaan on päässytkin, kannattaa MS Connect sivustolla syöttää Console ID uudemman kerran. Päivitys info käsitellään manuaalisesti ja lähetetään koneelle.

Nyt täytyy vaan odotella..

Viimeksi muokannut moderaattori:

^No eipä tuo nyt IHAN niin ihmeellinen ollut, ja muutenkin päivitys tulee jo n. viikon päästä, että kannattaa ehkä hermoja säästääkseen odottaa siihen asti.

Kyllä tosin tiedän itsekin, että tämän kanssa pulaaminen/sen saaminen ennen muita on kieltämättä hauskaa.

Nyt kun Marketplace toimii kuin unelma, niin ei voi kuin ihmetellä millaisessa kuosissa NXE/Marketplace julkaistiin. Tähän verrattuna se oli lähes käyttökelvoton, kun esim. featured downloads -listan lataaminen kesti jopa kymmeniä sekunteja. Käyttökelvoton.

Mutta tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee! Nyt Marketplacen sisältöä on suorastaan ilo selata.

Selaile ihmeessä pari sivua taaemmas...

Pari sivua kattelin, mut siellä muuta kun inisty, kun ei saanut koodia ja kun kamat maksaa liikaa.

Kyllähän tota Connectia kokeilin, mutta hylkäsin sen, kun lähdin ulos.. vois varmaa kokeilla uudestaan.

E: No joo, en tiiä sarjanumeroo, ja oon muutenkin poissa Suomesta vielä muutaman päivän.. ootan sitä 11.8.

Ylös Bottom