Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nfl2k2

Everlast

<A HREF="http://www.pelaajalehti.com" target="_bla
Segan urheilupelit tiedetiin hyviksi, mutta firman ensimmäinen PS2 urheilupeli eli NFL2K2 on odotuksiakin parempi.

Visuaalisesti peli on huomattavasti kauniimpi kuin Dreamcast versio, joskin uusinnoissa on jonkinverran slowdownia. Suurena Madden fanina en oiken voinut nähdä miten voisi enää Maddenista parantaa, mutta Visual Concepts ja Sega tarjoavat oikeastaan vaihtoehdoisen jenkkifutispelin, joka on yllättävän erilainen, vaikka samasta lajista on kyse.

Graffat ovat siis hyvät, etenkin presentaatio on jees samoin käyttis. Pelissä on helvetisti enemmän vauhtia kuin Maddenissa ja juoksukuviot toimivat huomattavan paremmin. Tämä johtuu siitä, että oma juoksija ei heti hyydy hipaistessaan vastustajaa vaan pystyy jatkamaan juoksuaan...NFL2K2 on hyvin arcademainen ja tuo mieleen Midwayn hauskan NFL Blitzin. Tämä ei tarkoita sitä etteikö NFL2K2 olisi erittäin realistinen jenkkifutispeli...se on vain nopeampi ja suoraviivaisempi kuin Madden ja samalla se tuntuu aikalailla paremmalta ihan sen takia, että Maddenia on tullut tahkottua niin monta vuotta, että on mukava pelata eri näkökannalta tehtyä jenkkifutispeliä.

Hyvä juttu on myös se, että kone neuvoo mitä puolustuskuvioita kannattaa käyttää, Maddenissahan erm..Madden jeesaa vain hyökkäyskuvioiden valinnassa.

NFL2K2 povaa todella hyvää tulevalle NHL2K2:lle...tosin tällä hetkellä koko 2K sarjalle ei ole julkaisjaa Europaassa...huoh.

Ev
 
Kuuleman mukaan toi juoksupeli on vedetty ihan yli tossa NFL2K2:ssa kun siihen on lisätty niitä animaatioita että ne runningbackit menee kaikista pienistä rakosista.
 
Juokseminen

Hmm..no kyllä juokseminen helppoa on ja pelasin Rookie tasolla, eli helpoimmalla...kyllä aika hyvin pystyy juoksemaan parinkin taklauksen läpi.
 
Mut kyllä toi pitää tsekkaa vaikka Madden fanaatikko olenkin.
Vähän vaan toi arcademaisuus pelottaa:confused:
 
Entäpä tuo kehumasi kuvioiden antaminen...onko mahdollista antaa koneen tehdä automaattisesti strategian, jolloin peli olisi entistä suoraviivaisempi, nopeampi ja näin pelattavampi kokonaisuus? Yleensäkin jenkkifutiksessa riepoo itseäni suunnattomasti tuo hyökkäys/puolustusstrategian valinta. niin tärkeä osa-alue kuin se onkin, tempo häviää ikävästi pelistä.

Tämän takia perinteinen jalkapallo tulee pysymään, varsinkin PES:n myötä, todella pitkään urheilupelien ykkösenä.
 
Mahtaako kukaan tietää millä todennäköisyydellä 2K2 pelit jäävät meiltä kokonaan saamatta? NBA 2K2:sta olen fiilistellyt siitä lähtien kun PS2-versiosta kerrottiin. Tennis 2K2 ja NHL tulisi varmasti myös ostettua...
 
NBA 2K2

Metacritic.com:ssa DC:n NBA 2K2 sai keskimäärin 97 pistettä, kun taas PS2:n NBA Live 2002 sai 75. Itse meinasin jo ostaa DC:n, mutta sille se taitaa tulla vielä epävarmemmin.
 
Luulisin, että Tennis ainakin saapuu PS2:lla, mutta muista ei tietoa ole, epätodennäköiseltä näyttää mutta luulisin, että jokin taho julkaisi pelit euroopassa...tai sitten ei.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
Luulisin, että Tennis ainakin saapuu PS2:lla, mutta muista ei tietoa ole, epätodennäköiseltä näyttää mutta luulisin, että jokin taho julkaisi pelit euroopassa...tai sitten ei.

Jees, hyvä jos edes Tennis. Tosin NBA2K2 olisi kyllä yksi tärkeimmistä, jos se on edes hieman pelihallien Virtua NBA:n tapainen... eikös se ole lähes sama, mutta vain uudempi versio. Hienolta näyttää ja kuulostaa nettisivujen arvostelujen perusteella NBA2K2. Kyllähän se jenkeissä varmasti myy paljon, joten ehkä joku rohkenisi julkaista sen Euroopassakin. Onhan Keski-Euroopassa suhteellisen hyvät korismarkkinat. Elättelen toivoa, kiellän totuuden :).
 
NFL2K2 ja VAROITUKSEN SANA!!!!!!!!!!!!

Tuolla http://forums.ugo.com -osoitteessa on puhuttu pahasta ohjelmointibugista, joka vie kuulemma koko peli-ilon. Eli en sitä tässä nyt rupea sepustamaan, mutta käykää lukemassa saitilta, jos kiinnostaa.

Toivottavasti onnistuvat NBA2K2:n testauksessa paremmin.
 
EI NBA2K2 ole ollenkaan samanlainen kuin Virtua NBA. Jälkimmäinen on tehty japanissa kolikkopeliksi ja Visual Concepts Yhdysvalloissa on tehnyt NBA2K2:n eli aivan eri pelit kyseessä. Visuaalisesti tosin liikutaan samantyyppisessä maastossa, arcade värit etc
 
Jees olin väärässä, thanks korjauksesta... ilmeisesti tuo NBA2K2 on simulaatio isosti. Olen kyllä katsellut kuvia jenkkien PSM-lehdestä. Vilkaisin vanhaa lehteä ja kuvan saa että realistisuus on pelin henki- uudet säännöt yms. Joo kuvat tosiaan näyttää visuaalisesti samantapaiselta Virtuan kanssa, ehkä siksi erehdyinkin, en ole pelejä pelannut Dreamcastilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Mut kyllä toi pitää tsekkaa vaikka Madden fanaatikko olenkin.
Vähän vaan toi arcademaisuus pelottaa:confused:

Kyllä Maddenit noista se arcademaisempi on :) Itse olen seurannut jenkkifutista aktiivisesti viimeiset 10 vuotta ja voin vain todeta, että Dreamcastin NFL2K1:stä parempaa peliversiota ei ole nähty. Tuollainen kun saataisiin vielä lätkästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan soralapio


Kyllä Maddenit noista se arcademaisempi on :) Itse olen seurannut jenkkifutista aktiivisesti viimeiset 10 vuotta ja voin vain todeta, että Dreamcastin NFL2K1:stä parempaa peliversiota ei ole nähty. Tuollainen kun saataisiin vielä lätkästä.
Sorry oot väärässä. NFL 2K1 on arcademaisempi kuin Madden 2001 ja NFL 2K2 on arcademaisempi kuin Madden 2002.
 
No Madden 2001:ssä ainakin oli noita onehanded-catcheja liian paljon, hyökkääjillä ja puolustajilla. Ja sitten pallonkantaja saatto kaatua jos puolustajan käsi hipaisi sitä ja muuta tollasta..
Tiedä sitten minkälainen nfl2k1 tai nfl2k2 on, en oo pelannu...enkä kyllä uusinta maddeniakaan
 
Madden 2002:ssa one hand catchit on viilattu aika minimiin. Ja cornerbackien tekoälyä parannettu. Juoksupelikin on parempi kuin edellisessä versiossa.
 
Ylös Bottom