Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 06

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatafak
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

vatafak

New Member
EA Sports on ilmeisesti tänä vuonna jälleen skarpannut ja videoiden, ennakoiden + haastattelujen perusteella kyseessä on täysin eri peli kuin umpisurkea 2005 oli.

Itsellenihän jäi erittäin paska maku ESPN k5:sta karmeiden franchise bugien yms. takia (peli jäätyy joka kerralla draftissa, injureita ei voi pitää ku minimillä, cpu tradet sekottaa pelin täysin.. huoh)

Pelattavuushan on noissa ESPN:ssä ollut parempaa mutta jotenkin kun tuo dynasty/franchise meininki on kuitenkin pelin suola, niin vituttaa jos sitä ei ole tehty viimeistellysti (lue: ea:n viime vuotisessa pelissä ei pystynyt edes katsomaan liigan pistepörssiä ym..)

Oletko SINÄ laittamassa kenties rahasi 06:een vai k6:een ?
 
Vastaus: Nhl '06

Itse on pistämässä rahani nhl 06:seen enkä k6:seen.
Syyt samat kuin vatafakillakin.

Kiiltävä :(

JA tuota en ymmärrä 2K6:sta, miksi kaikki KIILTÄÄ :/
 
Vastaus: Nhl '06

Hmmm.
Pelaaja läiskäs 3.5/5 tälle, jos en nyt ihan väärin muista.
Kuulemma paras EA:n kiekko aikoihin mutta tekoäly kusee yhä. On se ihme, ettei sitä saada kuntoon.
Jos pelattavuus on muuten kunnossa niin eiköhän tämä ihan ok ole. Lisäksi tuo sm-liiga on ihan mieletön porkkana ainakin mulle.

Joo, taidanpa ostaa tämän PC:lle ja 2k6:n pleikalle sitten myöhemmin, edellyttäen että sen franchise on kokenut kasvojen kohotuksen.
 
Vastaus: Nhl '06

Ihmetyttää kyllä tosi paljon se, että miks tuntuu, että joka toinen vuos EA pistää aina tollasta nykivää paskaa ps2:lle ulos. Esim 2003 NYKII, 2004 on sulava ku mikä, 2005 NYKII enemmän ku 2003.. Toivon mukaan tätä kaavaa noudattaen jatketaan ja NHL 06 on sulavuuden perikuva :P
 
Vastaus: Nhl '06

Sibel sanoi:
Itse on pistämässä rahani nhl 06:seen enkä k6:seen.
Syyt samat kuin vatafakillakin.

Kiiltävä :(

JA tuota en ymmärrä 2K6:sta, miksi kaikki KIILTÄÄ :/
Mitä helvettiä sä selität? Puhutaan peleistä ei kiilloista.

Niin itse asiaan. Jos jommankumman tulen ostamaan, on se 2k6. Mulle pelattavuus on se ykkösjuttu. Ja mitä nyt olen kuullut niin ei ole EA:n tuleva peli pelattavuudeltaan parantunut yhtään. Toivon että ne ESPN:kin bugit on saatu kuntoon, tosin minua ne ei oli vielä kertaakaan haitannut kun en ole loukkaantumisia päällä pidellyt.
 
Vastaus: Nhl '06

Ihan mielenkiintosta kyllä, että mulla rupes peli toimii ku testasin 40 ottelun kausil franchisee :D
82 matsin kaudet ei toimi kyl edelleenkää, vaan jumiutuu draftiin :/
 
Vastaus: Nhl '06

The_trooper sanoi:
Mitä helvettiä sä selität? Puhutaan peleistä ei kiilloista.

Niin itse asiaan. Jos jommankumman tulen ostamaan, on se 2k6. Mulle pelattavuus on se ykkösjuttu. Ja mitä nyt olen kuullut niin ei ole EA:n tuleva peli pelattavuudeltaan parantunut yhtään. Toivon että ne ESPN:kin bugit on saatu kuntoon, tosin minua ne ei oli vielä kertaakaan haitannut kun en ole loukkaantumisia päällä pidellyt.

Puhuin pelistä alussa tiivistetynä, jos huomasit. Mainitsin k6:sen "kiilto-ominaisuuksista" noin sivussa vain. Luulempa että tulen hankkimaan kummatkin pelit, koska 2k6 on hyvä ja halpa ostos.
 
Vastaus: Nhl '06

Yksi pelintekijöistä Bish, kertoi privaviestissään minulle, että asetusten tallenus toimii nyt. Että enää ei tarvi säätää goal horn slideriä kun pelin sammuttaa :) käykää lukemassa www.2khockey.net/forums ja www.2ksports.com/nhl2k6 löytyy videoita ja pelikuvaa yms. ja nettipeli myös tulee euroopan versioon. Olen kummankin paikan foorumeilla rekistöröitynyt nimellä Tuomas. Kannattaa myös tsekata ps2 puolelta 2k6 thread (siis tälltä ps2finistä)
 
Vastaus: Nhl '06

Sibel sanoi:
Puhuin pelistä alussa tiivistetynä, jos huomasit. Mainitsin k6:sen "kiilto-ominaisuuksista" noin sivussa vain. Luulempa että tulen hankkimaan kummatkin pelit, koska 2k6 on hyvä ja halpa ostos.
Joo kyllä tuli huomattua. Minusta siinä nyt ei vaan ole mitään ihmeellistä, että "tuore" jää kiiltää ottelun alussa samoin kuin sileä pintaiset kypärät.
 
Vastaus: Nhl '06

Tuomas sanoi:
Yksi pelintekijöistä Bish, kertoi privaviestissään minulle, että asetusten tallenus toimii nyt. Että enää ei tarvi säätää goal horn slideriä kun pelin sammuttaa :) käykää lukemassa www.2khockey.net/forums ja www.2ksports.com/nhl2k6 löytyy videoita ja pelikuvaa yms. ja nettipeli myös tulee euroopan versioon. Olen kummankin paikan foorumeilla rekistöröitynyt nimellä Tuomas. Kannattaa myös tsekata ps2 puolelta 2k6 thread (siis tälltä ps2finistä)

Et sä sattumoisin kysynyt siltä minkä takia Suomi -95 tai -98 ei päässyt peliin mukaan ja onko se Tshekki -91 tarkoitus olla -98?
 
Vastaus: Nhl '06

Varsin hyvältä vaikutti tuo pc-demo. EIhän siitä oikeaa kuvaa saa kun asetuksia ei demossa pääse säätämään ja vaikeustaso on sikahelppo, mutta pelaajien liikkuminen oli realistisinta EA:n kiekoissa tähän mennessä: ukot ei todellakaan muuta noin vaan suuntaa, takaperin luistellessa ei niin vaan lähdetä spurtttaamaan toiseen suuntaan ja pienenä kivana yksityiskohtana äkkijarrutuksessa saattaa pelaaja napauttaa kiekon jalkojensa välistä toiseen suuntaan. Samaten uusi kiekkofysiikka tuntui hyvältä. Onneksi taklauspeliä on vähennetty viime vuodesta. Animaatiotkin parantuneet, ja mikä parasta, pelaajien kokoero tuntui oikeasti.

Se mikä tässä on parempaa kuin 2k-sarjassa, on laukausten voiman tuntu. 2k:ssa ne lähtee aina törkeen hiljaisina, vaikka mikä tahansa Bondra tai Salo olis tykittämässä.

Mutta joo, vakuutuin siitä että EA:n kiekko tulee ostettua PC:lle. Ei se pleikkarin versio voi kovasti heikompi olla, mutta ennemmin ostan sille 2K6:n.
 
Vastaus: Nhl '06

joo pc demon perusteella kyllä vois pc:lle EA:n 06 hommata. maalinteko oli liian helppoa aina jotain 12 maalia 3 erässä mutta tämä varmasti muuttuu kokoversioon johon saa realistisemmat vaikeustasot. mutta muuten animaatiot sun muut on tosi siistejä sekä esim luistimen jäljet jäässä
sun muut systeemit. pitänee kuitenkin tsekata 2k6 myös, jos siihenkin ois saatu parannettua jotain viimevuodesta. eniten ärsyttää just toi että 2k5ssa ei pysty vippaamaan ihan maalin edestä kattoon.
mutta tosin 2k5ssa on maalien määrä sekä säädettävyys parempi jos näitä voi muuttaa jotenkin nhl06ssa (maalivahdin taito säädettävissä erikseen?) no tulee kai tuo muutenkin hankittua "jostakin" ;)

+niin tosin aikaisemmissa EAn jääkiekoissa on ärsyttäny just ne taklaukset kun aina lentää joku 3 metriä se äijä kun taklaa mutta tossa 06ssa on ihan kohtuu realistiset taklaukset, toki esim se selkä eellä vaihtoaition reunaan kuin missäkin smackdownissa on aika liioteltu mutta ei pilaa peli iloa. mutta kyllä siinä pitäis jo jotain loukkaantumista tulla taklatulle. puolustuksessa toivois lisää vaihtoehtoja kuin se maila jäähän toiselta polvelta liike (demossa tein juuri sen elikkä estin sillä syötön laidasta keskelle mutta kappas vain kiekkopa menikin mailan läpi :mad: ja maali tuli mutta jospa se johtuu demon asetuksista sillä eihän sillä liikkeellä ole muuten mitään ideaa? )
 
NewsFlash

NHL 06:n uudet säännöt 13.09.2005

Saukkosen ja Jutilan selostama NHL 06 ilmestyy kauppoihin torstaina *) ja samalla EA on julkaissut pelistä pari videota, jotka esittelevät lokakuussa käynnistyvän NHL-kauden uusia sääntöjä. Videot voit ladata oheisista linkeistä.


*) GameCube -versio vasta ensi viikon torstaina
 
Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
NHL 06:n uudet säännöt 13.09.2005
samalla EA on julkaissut pelistä pari videota, jotka esittelevät lokakuussa käynnistyvän NHL-kauden uusia sääntöjä.

NHL.com etusivulta ("Today's Best") löytyy linkit muihin sääntömuutoksia kuvaaviin NHL 06 -videoihin. Löytyypä aiheesta myös ihan mustaa valkoisella.
 
Vastaus: NHL 06

Ensivaikutelma:
Kevyttä jääkiekon näköistä huttua, mutta jatkamme vertailua jotta kuva tarkentuu(tämä siis kaksinpelistä).

P.S. Toki tätä on tullut konetta vastaan pelattua enemmän kuin 2k6:sta, yksinpeli kun on sellaista kevyttä viihdettä ilman hikipisaroita.
 
Vastaus: NHL 06

On se kumma kun ei saada 16:9 -laajakuvatukea näihin peleihin!

Mutta missäköhän vika, kun mulla ei ole minkäänlaista selostusta pelien aikana? Tai siis maalit ja jäähyt ilmoitetaan, mutta varsinainen selostus puuttuu ihan kokonaan.
 
Vastaus: NHL 06

OIiskos kellään tietoa, mistä sais x-portilla uusimmat päivitykset NHL/SM-liiga yms.
 
Ylös Bottom