Vastaus: NHL 07 (EA/xbox 360)
Eipä tuohon oikein mikään auta. Clienttinä (ei serverinä) pelaaminen pätkii miltei aina. Veli asuu samassa rapussa, 2 kerrosta alempana ja hänellä on myös 8/1 ADSL-yhteys. Peli pätki minulla (client) niin paljon, ja veljellä ei pätkinyt yhtään.
Jos haluat lagittomia otteluita, hostaa ottelut. NHL 07 moninpeli oli kyllä pettymys, kun Fifa World Cup toimi sentään sen verran hyvin.
Tauno sanoi:nhl07 Live-pelaamisesta sellasta kysymystä että...
Oli aiemmin 1mb/300kbs kaapeli yhteys, eikä tullut livepelaamisesti mitään, gpr3 pelissä ei ongelmia.. Peli pätki ja tappiosarake rumeni, joten hankin 1mb/1mb adsl..
Vieläkin pätkii livepelaaminen, välillä todella häiritevästi, välillä toimii lähes täydellisesti. Olen vetänyt tietokoneen irti modeemista kun alotan pelaamisen, ja vaihtanut asetuksista 1080p alimpaan mahdolliseen, ja edelleen pätkii..
Kysymyksiä onko yhteyteni yksinkertaisesti liian hidas,pätkiikö teillä vastaavilla yhteyksillä? voiko asetuksista vielä parantaa pelattavuutta?
Johtuuko pätkivä yhteys esim, jos vastustaja imuroi britneyn tietokoneellatehtyä tissikuvaa netistä, niin vaikuttaako myös omaan pelattavuuteeni vai häiritseekö hän vain itseään sillä?
Eipä tuohon oikein mikään auta. Clienttinä (ei serverinä) pelaaminen pätkii miltei aina. Veli asuu samassa rapussa, 2 kerrosta alempana ja hänellä on myös 8/1 ADSL-yhteys. Peli pätki minulla (client) niin paljon, ja veljellä ei pätkinyt yhtään.
Jos haluat lagittomia otteluita, hostaa ottelut. NHL 07 moninpeli oli kyllä pettymys, kun Fifa World Cup toimi sentään sen verran hyvin.