Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beermastah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dodii teimpä tämmösen ketjun kun ei näyttäny olevan muita NHL peliseura topicceja. Elikkä onko porukkaa pelaamaan online joukkuepeliä? Ite en ole vielä päässyt testaamaan täyttä 6 vs 6 matsia jotenka se saattas olla aika BADASS. Teen tänään klo 23.30 servun. Joinatkaa jos innostusta/kaljaa vielä riittää... Huomenna vois vaikka tästä lonkerolta heittää klo 18.00 jolloin vois pitää matsin...

Ja siitä eteenpäin ehdotusten mukaan...
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Messissä ollaan. Kaljaa riittää aamuun asti!

Edit. Vaikka kaljaa riittää niin kyllä täällä silti ihmisiksi ollaan :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Huomenna kävisi meikäläiselle paremmin esimerkiksi kello 19:00. Tulee meinaan Canal+:lta Tappara-JYP, joka pitää katsoa ehdottomasti. Ja mihinkäs se itse pelisession luoja häippäs ennen matsia? Olisi muuten hyvä, jos se peliporukka ei hajoaisi aina pelin jälkeen.
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Tiukka ja hyvä matsi oli ainaki minkä mäki olin pelaas. :D

Hehe ja mä kun luulin että olin ainoo suomalainen joka oli kaljuapinan lisaäx... Meikällä oli mahti imu 2 erässä kun tyyppi veti omasta päädystä maaliin kun meikä oli [select] paskalla kahtomassa teijän peliä joten ei kerinny reagoida.... kuitenkii voitettiin.Paska vaan kun ei näköjään saa 6 vs 6/lukittua peliä.
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Huomenna kävisi meikäläiselle paremmin esimerkiksi kello 19:00. Tulee meinaan Canal+:lta Tappara-JYP, joka pitää katsoa ehdottomasti. Ja mihinkäs se itse pelisession luoja häippäs ennen matsia? Olisi muuten hyvä, jos se peliporukka ei hajoaisi aina pelin jälkeen.

Lähin pois ja tein heti uuden matsin heti koska ei ollu tarpeeks pelaajia kun aikaraja loppu... Otetaan huomenna klo 19.00 uusix koska oli muuten helvetin hauskaa ainakin maalivahtina...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Hehe ja mä kun luulin että olin ainoo suomalainen joka oli kaljuapinan lisaäx... Meikällä oli mahti imu 2 erässä kun tyyppi veti omasta päädystä maaliin kun meikä oli [select] paskalla kahtomassa teijän peliä joten ei kerinny reagoida.... kuitenkii voitettiin.Paska vaan kun ei näköjään saa 6 vs 6/lukittua peliä.

Joo oli kyllä pikku pulla se toisen erän kaukolämäri. Yritin vaa purkaa ku oltiin alivoimalla siinä.. :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Oli mahtava peli New Jersey(minä) vs Calgary (X-limit ja joku toinen..) Minuutti ennen loppua tulin tasoihin ja jatkoajalla voitto kotiin! :D Mahtavaa!

Mutta missä oli beermastah? Oliko kankkunen? ;)
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Oli mahtava peli New Jersey(minä) vs Calgary (X-limit ja joku toinen..) Minuutti ennen loppua tulin tasoihin ja jatkoajalla voitto kotiin! :D Mahtavaa!

Mutta missä oli beermastah? Oliko kankkunen? ;)

Joo meni kokopäivä untenmailla. Vois tossa pääsiäisen aikaan järjestää uuden joukkuepelin... tai siis pystyttehän työ itekkii järjestämään viikolla mutta meikä on iltavuorossa niin en pääse.
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Oli mahtava peli New Jersey(minä) vs Calgary (X-limit ja joku toinen..) Minuutti ennen loppua tulin tasoihin ja jatkoajalla voitto kotiin! :D Mahtavaa!

Mutta missä oli beermastah? Oliko kankkunen? ;)

Joo oli kyl loistava matsi. Johdettiin koko pelin ajan ja sit vipalla minuutilla ja jatkoajalla rankasit. :) Mutta revanssi otetaan sitte joskus.. :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Joku päivä täs pääsiäisen tienoilla ottamaan vähä joukkuepeliä? :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Joku päivä täs pääsiäisen tienoilla ottamaan vähä joukkuepeliä? :D

Joo mulla ois vielä tänään 24.00 asti duunia ja sitten 5 päivää vapaata niin vois ottaa matsia. Heitetään tästä lonkalta vaikka perjantaina klo 18.00 ens alkuun... Persiistä vaan kun ei voi pelata 6 vs 6 vaan 3 vs 3. Vois pelata silleen että kummallakkiin puolella on yks maalissa.
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Joo mulla ois vielä tänään 24.00 asti duunia ja sitten 5 päivää vapaata niin vois ottaa matsia. Heitetään tästä lonkalta vaikka perjantaina klo 18.00 ens alkuun... Niin olikin näköjään että ei voi pelata 6 vs 6 vaan 3 vs 3. Vois pelata silleen että kummallakkiin puolella on yks maalissa.
Nykyään on mahdollista pelata 6vs6. Pelasin jossain yhden aikaan joukkuepeliä ja iloksi huomasin tämän asian.
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Joo mulla ois vielä tänään 24.00 asti duunia ja sitten 5 päivää vapaata niin vois ottaa matsia. Heitetään tästä lonkalta vaikka perjantaina klo 18.00 ens alkuun... Persiistä vaan kun ei voi pelata 6 vs 6 vaan 3 vs 3. Vois pelata silleen että kummallakkiin puolella on yks maalissa.
Perjantai klo 19.00 sopii mulle kuin nenä päähän. Tarkoitus olisi silloin vähän ottaa muutama rentouttava ja nauttia lätkästä kunnon porukalla. Itse voin kokeilla olla myös maalissa mutta en takaa voittoa :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Nykyään on mahdollista pelata 6vs6. Pelasin jossain yhden aikaan joukkuepeliä ja iloksi huomasin tämän asian.

Hmm oiskohan 6 vs 6 mahollista pelata jos hostilla on tarpeeks iso nettiyhteys. Ite en ainakaan saanu valittua pelaajien määräksi kun 3/6.

Edit: Ohjekirjassa luki joukkuepelin kohdalla: Voit pelata onlinessa jopa 3 pelaajalla 3 vastaan joten TommiR on tainnu olla pienessä känässä ja nähny kahtena kaikki =D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Hmm oiskohan 6 vs 6 mahollista pelata jos hostilla on tarpeeks iso nettiyhteys. Ite en ainakaan saanu valittua pelaajien määräksi kun 3/6.

Edit: Ohjekirjassa luki joukkuepelin kohdalla: Voit pelata onlinessa jopa 3 pelaajalla 3 vastaan joten TommiR on tainnu olla pienessä känässä ja nähny kahtena kaikki =D
Ei kun ihan oikeesti... Timppa voi todistaa. :D Miks sit eilen tein parikin kertaa 12 pelaajalle huoneen? Siihen tuli harmaalla niitä "palkkejakin" 12 kappaletta...
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Ohjekirjassa luki joukkuepelin kohdalla: Voit pelata onlinessa jopa 3 pelaajalla 3 vastaan joten TommiR on tainnu olla pienessä känässä ja nähny kahtena kaikki =D
Painettu ohjekirja ei päivity pelin tahtiin. ;)
 
Ylös Bottom