Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beermastah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Tänään klo 19.00 teen joukkuepelin. Ootan sen 5 minuuttia umpeen joten elkää häippäskö. Eilen kävi varmaan 10-20 eri tyyppiä hillumassa vähän aikaa ja lähtivät veke kun eivät jaksanu oottaa muutamaa minsaa. Mulla on yks meganen yhteys niin sain tehtyä eilen 4 vs 4 pelin. Joku muu jolla on 2 meganen ---> ja saa tehtyä 6 vs 6 pelin voi tehä servun kans...

Mistä löydän sinun tekemän pelin?
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Tääl ois kaksmeganen maalivahti... vois tos illalla jossai vaihees kokeilla onnistuuko se 6vs6 ja jos Beermastassi o mokke ni mä oon sitte vastustajien mokke ;)
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Tänään klo 19.00 teen joukkuepelin. Ootan sen 5 minuuttia umpeen joten elkää häippäskö. Eilen kävi varmaan 10-20 eri tyyppiä hillumassa vähän aikaa ja lähtivät veke kun eivät jaksanu oottaa muutamaa minsaa. Mulla on yks meganen yhteys niin sain tehtyä eilen 4 vs 4 pelin. Joku muu jolla on 2 meganen ---> ja saa tehtyä 6 vs 6 pelin voi tehä servun kans...

Jees, hyvä! Täältä tulee kaks äijää kans. :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Elikkä Online pelimuodot --> Joukkuepeli --> Mukautettu joukkuepeli --> Etsi...

Voiko Timppa The Drunk hostata klo 19.00 vai hostaatko myöhemmin illalla?

Oottakee hetki, haen kahvia viritän digiboksin emännälle makkariin ja tulen sitten, heittää varnaa tohon tasaan... mutta voin hostata kyllä, eli teen huoneen kohta
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Oottakee hetki, haen kahvia viritän digiboksin emännälle makkariin ja tulen sitten, heittää varnaa tohon tasaan... mutta voin hostata kyllä, eli teen huoneen kohta

siteraan sillä itteäni, koska en pysty tekemään huonetta kuin 8:lle pelaajalle perkele!
Tommin kaa oisin voinu 12 mut nyt vaa 8 :eek:
EDIT: saas nähä millon pääsen ku tykätää taas kokoonpanoja hakea...! :mad:
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Äkkiä ny sieltä, kolme minsaa pelin alkuu, mut jos nytei kaikki tuu ni otetaa uus aula ja viis minsaa ;)
Jääty vai? No älä ny hulluja puhu, eihän EA:n lätkä koskaan jäädy!
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Äkkiä ny sieltä, kolme minsaa pelin alkuu, mut jos nytei kaikki tuu ni otetaa uus aula ja viis minsaa ;)
Jääty vai? No älä ny hulluja puhu, eihän EA:n lätkä koskaan jäädy!

Mitä Dallasin papparaisia sä oot ottamassa:D
Ota Carolina:cool:
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Mitä Dallasin papparaisia sä oot ottamassa:D
Ota Carolina:cool:

Ei, Turco on parempi ku Cam Ward :p Ja voitettiin sentää, mä piän pienen tauon ja käyn sotimassa, mutta jos illemmalla o tulijoita joilla on nopeampi ku 2mekaa ni saa hostata, en tiedä oliko teillä mikkiä, mutta en kuullu mitään, kuulitteks te mun "valmennukset" :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Ei, Turco on parempi ku Cam Ward :p Ja voitettiin sentää, mä piän pienen tauon ja käyn sotimassa, mutta jos illemmalla o tulijoita joilla on nopeampi ku 2mekaa ni saa hostata, en tiedä oliko teillä mikkiä, mutta en kuullu mitään, kuulitteks te mun "valmennukset" :rolleyes:

Emmä kyl kuullu sun valmennuksia:D

Oli heikko ottelu turcolta 2 ekaa meni sisään, toisen tosin taisin ite törkkästä :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Siihen asti meni hyvin kunnes meidän älytön mokke lähti vekee ja tietokone mokke astu tilalle. Timppa sai kyllä ihan rauhassa vetää bishee kun myö päästy kunnolla ees hyökkäämään... Oliko suomalainen se meidän mokke? supermastergoalie vai mikä se oli?
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Ensin täytyy sanoa että matsi oli hyvä ja Timpalla taisi olla aika huippu torjuntaprosentti :D

Toisekseen täytyy sanoa että voi piip sentään EA:n kanssa! Eikö helvetti sentään voi julkaista toimivaa peliä, jonka kanssa ei AINA tarvisi jännittää että toimiiko vai ei? Taitaa olla liikaa pyydetty. AAARGHH! Menee hermot! Anteeksi avautuminen mutta en varmasti ole yksin tämän asian suhteen.
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Emmä kyl kuullu sun valmennuksia:D

Oli heikko ottelu turcolta 2 ekaa meni sisään, toisen tosin taisin ite törkkästä :p

No kai se ny oli heikko, kun vastustajat ei päässeet hyökkäämään kun kiekko oli melkee kokoajan teikäläisellä :p
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Ei, Turco on parempi ku Cam Ward :p Ja voitettiin sentää, mä piän pienen tauon ja käyn sotimassa, mutta jos illemmalla o tulijoita joilla on nopeampi ku 2mekaa ni saa hostata, en tiedä oliko teillä mikkiä, mutta en kuullu mitään, kuulitteks te mun "valmennukset" :rolleyes:

Mä taisin kuulla muutaman röyhtäyksen vai kuulinko omiani ? :p Vai onko se sun tyyli valmentaa?
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Joohoo muutaman ohjeen annoin röyhtäyksellä. Yleensä käytän RÖYH! = TEE MAALI SATANA! ja RÖYYYHHHH! = TAPA KAIKKI SATANA! =D

KLO 22.00 uus matsi?
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Joohoo muutaman ohjeen annoin röyhtäyksellä. Yleensä käytän RÖYH! = TEE MAALI SATANA! ja RÖYYYHHHH! = TAPA KAIKKI SATANA! =D

KLO 22.00 uus matsi?

Voishan tota kokeilla, voisin tulla tälläkertaa teikän puolelle, ni vois vaikka jauhaa lätkää... ja vielä MiesYliVoiman meille ni siin ois sellai kenttä että :rolleyes:
Tuun siis jos ajantaju ei unohdu
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Joohoo muutaman ohjeen annoin röyhtäyksellä. Yleensä käytän RÖYH! = TEE MAALI SATANA! ja RÖYYYHHHH! = TAPA KAIKKI SATANA! =D

KLO 22.00 uus matsi?

On kyllä harvinaisen selkeät valmennusohjeet. Joutuuko heti vilttiin jos noita ei noudata? :D Ei nimittäin viime pelissä tullut niitä noudatettua. Anteeks kauhiasti koutsi!! ;)

Klo 22 ollaan paikalla
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Voisinhan minä tuossa 22.00 vetää moken kamppeet päälle jos sattuisi nyt olla hyvä vire päällä:D
 
Ylös Bottom