Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beermastah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Ei kun ihan oikeesti... Timppa voi todistaa. :D Miks sit eilen tein parikin kertaa 12 pelaajalle huoneen? Siihen tuli harmaalla niitä "palkkejakin" 12 kappaletta...

Jep, totistetaan... pikkasen kyl tympi ku ei päivitysasennus onnistunu ekalla tai tokalla kerral, mut onnistu kuitenki ja juu todellakin saa 12pelaajaa, no en muuten ois huomannu, mut mä loin huoneen :)
Joten eiköhän täs lähiaikoina meikäläinen vois ajautua taas maalille :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

12 on aina parempi kuin 6, joten eiköhän laiteta perjantaina kunnon sähellykset päälle? Veikkaan että sitä se nimenomaan on :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Jep, totistetaan... pikkasen kyl tympi ku ei päivitysasennus onnistunu ekalla tai tokalla kerral, mut onnistu kuitenki ja juu todellakin saa 12pelaajaa, no en muuten ois huomannu, mut mä loin huoneen :)
Joten eiköhän täs lähiaikoina meikäläinen vois ajautua taas maalille :D

Helvetin hyvä juttu. Onko minkä nopeuksinen netti sulla?

Huomenna vois kans vaikka klo 19.00 tehä joku matsin. Minä en pysty tekemään 12 pelaajan peliä...
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Helvetin hyvä juttu. Onko minkä nopeuksinen netti sulla?

Huomenna vois kans vaikka klo 19.00 tehä joku matsin. Minä en pysty tekemään 12 pelaajan peliä...

Ei mulla oo ku kaksmekanen :o
Mutta jos jollain on reippaasti nopeampi, ni pistetää kunnon Kanada - Iso Britannia pelit pystyyn :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Ei mulla oo ku kaksmekanen :o
Mutta jos jollain on reippaasti nopeampi, ni pistetää kunnon Kanada - Iso Britannia pelit pystyyn :D
Eikös tuo ole vähän turhan epätasaväkinen matsi ?:D:D Mutta tietysti tuota pitää kokeilla....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Eikös tuo ole vähän turhan epätasaväkinen matsi ?:D:D Mutta tietysti tuota pitää kokeilla....

Ai mitennii on :eek: Sillon toissailtana ku pelasin Tommin ja Pekan kanssa siis yksin niitä vastaan, mulla oli Kanada ja niillä Japani, silti voitin ne 9-1 :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Ai mitennii on :eek: Sillon toissailtana ku pelasin Tommin ja Pekan kanssa siis yksin niitä vastaan, mulla oli Kanada ja niillä Japani, silti voitin ne 9-1 :D

Käsittämätöntä! Siis yhdeksän maalia teit? Japanin verkkoon? Nyt kyllä jätkä huijaa :p
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Niin tulisko tänään porukkaa pelaamaan jos laitettais joukkuepelit pystyyn..? :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Teen klo 19.00 joukkuepelin... joinatkaa siihen mutta se on vaan 3 vs 3. Ite aion olla maalivahtina.
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Tänään klo 19.00 teen joukkuepelin. Ootan sen 5 minuuttia umpeen joten elkää häippäskö. Eilen kävi varmaan 10-20 eri tyyppiä hillumassa vähän aikaa ja lähtivät veke kun eivät jaksanu oottaa muutamaa minsaa. Mulla on yks meganen yhteys niin sain tehtyä eilen 4 vs 4 pelin. Joku muu jolla on 2 meganen ---> ja saa tehtyä 6 vs 6 pelin voi tehä servun kans...
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Tänään klo 19.00 teen joukkuepelin. Ootan sen 5 minuuttia umpeen joten elkää häippäskö. Eilen kävi varmaan 10-20 eri tyyppiä hillumassa vähän aikaa ja lähtivät veke kun eivät jaksanu oottaa muutamaa minsaa. Mulla on yks meganen yhteys niin sain tehtyä eilen 4 vs 4 pelin. Joku muu jolla on 2 meganen ---> ja saa tehtyä 6 vs 6 pelin voi tehä servun kans...

Tänään olen varmasti mukana kun eilen pääsi täysin unohtumaan koko peli. Tosin eipä musta olisi ollut peliseuraksi siinä kunnossa kun eilen olin.... mutta ei siitä sen enempää ;)

Itsellä on myös vaan meganen uppi, joten en itsekään saa tehtyä kuin 4 vs 4 pelin...
 
Ylös Bottom