Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

petekki sanoi:
Juu samaa vähän harmittaa myös tuo hyökkäyspään kova pyöritys....pitää vissiin alkaa vääntää slaidereita :eek:

Tässä kans yks joka on joutunu toteemaan saman, 360-versiossa tosin.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

käkikotka sanoi:
Tässä kans yks joka on joutunu toteemaan saman, 360-versiossa tosin.

Blokkaaminen ja kiekon pois ottaminen on jotenkin hankalaa....siis jos on koneen omat asetukset tähtipelaajana.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

opa95 sanoi:
xxTommiRxx tuli pelailtua. Votin 3-0 :)
pelasitteko liiga-pelejä vai ihan satunnaisia? voisin jossain vaiheessa haastaa sut ja tomon.

ja joku kyseli onko peli jäätynyt, onlinen valikkoon jäätyi eikä auttanut PS-buttonikaan,
ei muutakuin virrat pois kokonaan ja uusiksi.
bugeja ei sillälailla ole vielä löytynyt, katellaan sitten kun kausi on lopuillaan.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Vinnie sanoi:
pelasitteko liiga-pelejä vai ihan satunnaisia? voisin jossain vaiheessa haastaa sut ja tomon.

ja joku kyseli onko peli jäätynyt, onlinen valikkoon jäätyi eikä auttanut PS-buttonikaan,
ei muutakuin virrat pois kokonaan ja uusiksi.
bugeja ei sillälailla ole vielä löytynyt, katellaan sitten kun kausi on lopuillaan.
Satunnaisia pelei pelattii. Pelattasko kohta. heitä frendikutsu :)
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

opa95 sanoi:
xxTommiRxx tuli pelailtua. Votin 3-0 :)

Et olen paha vastus :p
Hah, ensinnäkin mulla palo hermot sun kanssa, kun en saanu kunnolla vaihdettuu asetuksii, kun kamala itku ja vinkuminen kävi.... Muutenkin tulin ihan kylmiltään oikeastaan pelaamaan, tänään sain pelin ja se oli eka online peli. 1-0 päätty toka peli sulle, kun olin säätäny asetukset sopivaks. Tosin mielestäni se maali oli hieman outo(bugi)... Mutta eipä siinä mitään mielestäni, erittäin tiukkaa peliä ja odotahan kun saan treenattua!
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Meinaa hermot mennä. Alkaa tuntuu tutulta EA:n lätkältä kuitenkin kun kautta pelaa. Omat konepakit ei tee yhtään mitään, seisoo ku kooveen puolustus. Samaan aikaan konevastustaja syöttelee unelma syöttöjä hirveellä temmolla. Hyökkäyspäässä kukaan mun koneen ohjaama ukko ei mene maskiin. YV:ssä joskus joku käy, mutta sekään ei edes yritä ohjata vetoja. Tässä nyt tuntuu ettei muuta hienoa ole kuin harhautukset ja ulkonäkö. Ihmispelaajaa vastaan on mukava pelata, koneen kanssa palaa käpy.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Itse ostin myös eilen NHL 08 ps3:lle gamestopista. Ruotsalaisilla kansilla tuli, koska suomalaiset kannet olivat kuulemma loppu. Itse peli on loistava, mutta pikkuhiljaa alkanut ärsyttää ruudunpäivityksessä ilmenevät ongelmat. Elikkä siis usein hyökkäyksii lähdössä kiekollinen pelaaja alkaa bugaamaan.. Pelaajasta lähtee tyyliin jokatoinen pikseli pois ja pelaaja muuttuu muutamaksi sekunniksi puoliksi näkymättömäksi.. (vaikea selittää.) Tämä tapahtuu myös yleensä puolustukseen lähdettäessä.. Screenshottia ei yllätys yllätys voi ottaa, joten jos joillain on samoja ongelmia, olisi kiva tietää. Bugaamisen alkaessa vaikuttaisi ettei ps3:ssa riittäisi tehot pyörittämään itse peliä ja huomaa että fps laskee hetkellisesti. Mahtaako bugi johtua tv:stä (samsungin uusi hd 32"), itse pelilevystä, vai jostain muusta?
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Luke sanoi:
Meinaa hermot mennä. Alkaa tuntuu tutulta EA:n lätkältä kuitenkin kun kautta pelaa. Omat konepakit ei tee yhtään mitään, seisoo ku kooveen puolustus. Samaan aikaan konevastustaja syöttelee unelma syöttöjä hirveellä temmolla. Hyökkäyspäässä kukaan mun koneen ohjaama ukko ei mene maskiin. YV:ssä joskus joku käy, mutta sekään ei edes yritä ohjata vetoja. Tässä nyt tuntuu ettei muuta hienoa ole kuin harhautukset ja ulkonäkö. Ihmispelaajaa vastaan on mukava pelata, koneen kanssa palaa käpy.

Itse tiputin Tähtipelaajasta -> Ammattilaiseen......tosi noloa :eek:
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

hattu sanoi:
Itse peli on loistava, mutta pikkuhiljaa alkanut ärsyttää ruudunpäivityksessä ilmenevät ongelmat.

Oudon kuulosta. Ei mulla ole ainakaan nykinyt, eikä sahalaitoja ole näkynyt. Kiekollinen pelaaja muuttuu "näkymättömäks"? Vaikea uskoa.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

hattu sanoi:
Itse ostin myös eilen NHL 08 ps3:lle gamestopista. Ruotsalaisilla kansilla tuli, koska suomalaiset kannet olivat kuulemma loppu. Itse peli on loistava, mutta pikkuhiljaa alkanut ärsyttää ruudunpäivityksessä ilmenevät ongelmat. Elikkä siis usein hyökkäyksii lähdössä kiekollinen pelaaja alkaa bugaamaan.. Pelaajasta lähtee tyyliin jokatoinen pikseli pois ja pelaaja muuttuu muutamaksi sekunniksi puoliksi näkymättömäksi.. (vaikea selittää.) Tämä tapahtuu myös yleensä puolustukseen lähdettäessä.. Screenshottia ei yllätys yllätys voi ottaa, joten jos joillain on samoja ongelmia, olisi kiva tietää. Bugaamisen alkaessa vaikuttaisi ettei ps3:ssa riittäisi tehot pyörittämään itse peliä ja huomaa että fps laskee hetkellisesti. Mahtaako bugi johtua tv:stä (samsungin uusi hd 32"), itse pelilevystä, vai jostain muusta?

Ei mulla vaan ole tullut vastaan mitään tuollaista...
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Hmm tuossa tuli luettua noita EA foorumeita ja huomasin siellä yhen kikan millä saa nuo rosteri lataukset jokaisen onlinen pelin alussa vekee. Poistin eka kaikki NHL tiedostot kiintolevyltä ja menin pelaamaan online peliä. Latasin rosterit pelin alussa ja ofc peli ei päässy ees alkamaan kun tuli istunto on päättynyt niin kuin yleensä. Sitten menin lataa/tallena valikkoon jossa tallensin rosterit. Sitten kävin pois pelistä ja takasin peliin tullessani latasin rosterit sieltä lataa/tallenna valikosta jonka jälkeen ei oo ainakaan vielä tarvinnu ladata rostereita joka online pelin alussa... about 10 peliä oon pelannu ja suorilla on menny joukkue valintaan.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Tuli peli haettua, tosin menee muutama tunti ennenkuin pelaan pääsee. Demo oli hyvä, ja kuten jossain luki taitaa olla paras NHL sitten Megadrvien -94 version. :D ..Taitaa mennä jonkin aikaa testaillessa ennenkuin onlineen ilmestyn, mutta pistäkääs silti nikki talteen! On sama kuin nimimerkkini täällä. :)
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

No tänään ei pääse pelaamaan ku ei missäään kaupassa myyty peliä. Ilmiselvästi asun jossain takapajulassa. No huomenna lähen metsästämään vähän kauemmas jos vaikka jostain löytyisi, ei kyllä meikäläisen onnella :(
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Itse olen pelaillut onlinessa jo usean illan ja loistavaa menoa täytyy sanoa.Pelejä takana jo aikalailla ja vain kahdesti ollut ongelmia.
Suosittelen opettelemaan tuon skill-stickin kunnolla vaikka se aluksi mahdottomalta tuntuukin mutta kun sen oppii,ei paluuta norminäppäimiin ole.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Eiköhän aika oo kullannu muistot. Muistan kyl miten ala-asteikäsenä pikkupoikana veivasin NHL 94 ja 95:sta silmät kierossa, mut eiköhä ne oo jo niin jääny jälkeen nykyaikana että..

Sitäpaitsi 95:n kaudessa paukutin jopa jollai Bob Probertilla liki 200 tehopistettä runkosarjassa ja voitin Detroitilla lähes joka matsin..mut oli se sillo 95 kyl kuumaa kamaa.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

ZekeDope sanoi:
No tänään ei pääse pelaamaan ku ei missäään kaupassa myyty peliä. Ilmiselvästi asun jossain takapajulassa. No huomenna lähen metsästämään vähän kauemmas jos vaikka jostain löytyisi, ei kyllä meikäläisen onnella :(
Kato jos virkkalasta löytyy:)
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

ZekeDope sanoi:
No tänään ei pääse pelaamaan ku ei missäään kaupassa myyty peliä. Ilmiselvästi asun jossain takapajulassa. No huomenna lähen metsästämään vähän kauemmas jos vaikka jostain löytyisi, ei kyllä meikäläisen onnella :(

Käy Nummelan Prismassa (oletus), Isossa-omenassa olevassa Prismassa oli muutama kappale hyllyssä ;)
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Tanskanen sanoi:
Oudon kuulosta. Ei mulla ole ainakaan nykinyt, eikä sahalaitoja ole näkynyt. Kiekollinen pelaaja muuttuu "näkymättömäks"? Vaikea uskoa.

Vaikea uskoa? En ehkä ihan päästä tollasta rupeaisi keksimään.. Vika taisi löytyä, cd:ssä oli muutama pieni sormenjälki, ja puhdistamisen jälkeen ei näitä bugeja enään ole löytynyt.. Yllättävän pienestä kuitenkin tuli.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

petekki sanoi:
Käy Nummelan Prismassa (oletus), Isossa-omenassa olevassa Prismassa oli muutama kappale hyllyssä ;)

pitääpä käydä heti huomen aamull tuol prismassa. Tai sitten virkkalassa kunhan sen nyt saa
 
Ylös Bottom