Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

pate79 sanoi:
Onhan tuo hirveää koheltamista uusilla napeilla :) Pystyykö classisilla napeilla kumminki vetämään skill-stickillä? Koska kaikki muut napit menevät kokoajan sekaisin.

Onhan tuo todella hienosti tehty, ja homma toimii. Mikä ihaninta niin taklauspeli on nyt paljon realistisempaa. Hirveitä pommeja ei enää näy jokaisella taklauksella. Muutenki aika lystikästä luistella latva-kakkosella vain päin pientä pelaajaa, kun kaveri lentää pitkin poikin kentälle. Ei mulla ole pahaa sanottavaa pelistä. Vielä kun oppii napit niin avot! 10+

Jep hirveetä sählinkiä oli myös täällä :p
Ankkalauman otin ja välillä mua vietiin 10-0 :o .......no ei muutakun harjoittelua päälle.....pari kertaa peli vähän nyki :(
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

XShava sanoi:
No vaihda PS3 käyttiksestä kieli Englanniksi, niin pelissä ei ole tämän jälkeen tippaakaan suomea.
Tyhmää vaan ettei kieltä voi valita itse pelistä.
Toi on todella idioottimaista ettei voi vaihtaa englannin kieltä pelistä. Ottaa todella aivoon toi lindegren s**tana! :mad:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Kun hostaat onlinessa noita Rankkarikisoja niin miten tosta pääsee niin , että pystyy valitsemaan joukkueita?

Entä miten näkee jos joku laittaa aulassa pelikutsua?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

opa95 sanoi:
Kun hostaat onlinessa noita Rankkarikisoja niin miten tosta pääsee niin , että pystyy valitsemaan joukkueita?

Entä miten näkee jos joku laittaa aulassa pelikutsua?
Oikeesti, miten? kun pelaan netissä niin en tiiä mistä pystyy alottaa ton eli pystyy valittee joukkueita kun oon hosti
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Siis herran jumala... Peli vaatii takakannen mukaan vähintään 9,8Gt kovalevy tilaa... Johan tuolle nauraa variksetkin...
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Baron sanoi:
Siis herran jumala... Peli vaatii takakannen mukaan vähintään 9,8Gt kovalevy tilaa... Johan tuolle nauraa variksetkin...
Joo, tuossa on pakko olla painovirhe, koska vaikka kuinka etsittiin, ei löydetty noin isoa änäri-tiedostoa kovolta.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

tätä tuli hetki ennen Heavenly Swordin peluuta kokeiltua.
välivideot pätkii, joukkueen luonti on ihan hanurista, mutta pelattavuus on kultaa.
eipä tullut enää 20-2 lopputuloksia, slidereitä saa vielä säätää, jotta löytyy juur passeli.
tuo lindegrenin mölinä on pakko hiljentää, kuuluu niin isolla (selostus ja aikki muu jää alle).

mutta kyllä on parasta lätkää koskaan siltikin, kikkailu ja koko luistelu on aivan loistavaa.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Onnistuuko muut vaihtamaan esim. maalivahdin kypärää Dynasty-modessa? Semmonen mahdollisuushan siinä selvästi on, kun sitä pystyy vaihtaakin. Ongelmana on se, ettei varusteet pysy vaihdetuissa vaan vanhat kamat pysyy vaikka mitä tekis. Ei ole mukavaa pelata vapaista agenteista hommatulla veskalla jolla on täysin valkonen kypärä.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Nyt on vähän ristiriitaisia tunteita tosta skill-stickistä. Ainakin vetojen suhteen. Rannarit eivät aina lähde vaikka omasta mielestä teen kaiken oikein, kaveri vaan heittää kikkaa. Muutenkin alaspäin pelatessa vedot ovat 90% maavetoja ja ylöspäin taas ylänurkkia. sen verta hidasta (johtuu omista käsistä) toi vetojen suorittaminen. Aina pakit ehtii pölliä tai sit lähtee sellainen 15km/h veto maata pitkin. HANKALAA!

Toinen juttu on puolustus. osaako joku puolustaa pelissä? Vihu vetää hyökkäykset ylivoima tyylillä, ja mun tietokone kaverit seisovat paikoillaan. Eli jos itse en ota miestä niin turha odottaa apuja omilta tietokone ukoilta. Eivät viitsi edes kiekkoa ottaa jos viereen tipahtaa. Onko muilla samoja kokemuksia. Taso on tällä hetkellä PRO.

Kolmas asia joka mietityttää. Jos pelaan classisilla napeilla niin osuuko vedot taas 90% sinne minne tähtään. Tolla skill-stickillä on se mahdollisuus, että itse töpeksii vedot hehtaari pyssyiksi, joka lisää mielenkiintoa just vetoihin. vielä kun ehtis vetää. Toistaalta maalit ovat tunnelmaa nostattavia kun pakilla vetää putken kautta sisään. Tulipa myös eilen nähtyä, että torjunnasta kiekko nousi suoraan taivaalle, ja tipahti maalivahdin pyöritellessä päätäänsä selän kautta maaliin. Aivan mahtavaa! Jos rehellisiä ollaan niin itsekkin näin tapahtuman vasta hidastuksessa. Pelitilanteessa kiekko vaan hävis silmistä vedon jälkeen.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Eilen se sitten tuli! NHL 08 PS3:lle ja voi sitä iloa kun pääsi pelaamaan! Peli on aivan loistava ja realistinen. Voin rehellisesti sanoa myös NHL 2K7:aa pelanneenna, että kyllä NHL 08 on paras ikinä!
Ja ne jotka miettivät "onko tää PS3:lle nyt hyvä kun on "vaan" 30 fps tms", niin ei syytä huoleen, peli rullaa ilman mitään nykimisiä, sahalaitoja tms... Jos tykkäät lätkästä ja kotoa löytyy uuden sukupolven konsoli, niin osta ihmeessä tämä!
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Itellä tulee mieleen kun kerran kokeilin NFL jenkki futista ja ei mitään tietoa miten pelataan. Sama homma tässä tuo puolustaminen, pihalla kuin lumiukko.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Eilen ostin tän pelin. Jotenkin tuntuu ihan pirun vaikeelta sen skillstickin kanssa kun on tottunut pelaamaan niillä norminappuloilla esim. nhl 06, mutta kait se siitä pikkuhiljaa.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Turhan helposti tietokone pyörittää kiekkoa hyökkäyspäässä. Aina löytyy vapaa mies maalin edestä, jos et itse ole siinä päivystämässä. Eli vaihtoehtoina on, että jätät maalin edustan vartioimatta ja lähdet ottamaan kiekkoa pois tai sit annat kiekon pyöriä minuuttitolkulla omassa päässäsi, jolloin vihu saa jostain hyvän veto paikan. Kai tuohon joku ratkaisu löytyy.

Pelissä ei vissiin mitään boosti -nappia ole? Eli mennään pelaajan resurssien mukaan, mikä oli musta ihan mukava ominaisuus. Pakilla oli todella kiire ehtiä ennen nopeaa hyökkääjää.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

pate79 sanoi:
Turhan helposti tietokone pyörittää kiekkoa hyökkäyspäässä. Aina löytyy vapaa mies maalin edestä, jos et itse ole siinä päivystämässä. Eli vaihtoehtoina on, että jätät maalin edustan vartioimatta ja lähdet ottamaan kiekkoa pois tai sit annat kiekon pyöriä minuuttitolkulla omassa päässäsi, jolloin vihu saa jostain hyvän veto paikan. Kai tuohon joku ratkaisu löytyy.

Pelissä ei vissiin mitään boosti -nappia ole? Eli mennään pelaajan resurssien mukaan, mikä oli musta ihan mukava ominaisuus. Pakilla oli todella kiire ehtiä ennen nopeaa hyökkääjää.

Juu samaa vähän harmittaa myös tuo hyökkäyspään kova pyöritys....pitää vissiin alkaa vääntää slaidereita :eek:
 
Vastaus: Nhl08 (ps3)

Onpa aika vähän pelaajia onlinessa, auloissa ainaa mulla on ollu tähän mennessä max 10 ppl paikalla.. Ihan oon 2 peliä päässy pelaa mutta oli aika helvetin hauskaa vaikka hävisinkii kummatkii matsit. Se prkleen lataa uusimmat kokoonpanot joka pelin alussa kusee pelin alkamisen kun aina vastustaja lähtee veks tai sitten peli bugaa jotenkii. Muutaman kerran on jo peli jäätynytkii eli ihan normi EA peliltä tunnustaa... toivottavasti EA apinat nyt ees korjais nuo bugit lähiaikoina.
 
Vastaus: Nhl08 (ps3)

Beermastah sanoi:
Onpa aika vähän pelaajia onlinessa, auloissa ainaa mulla on ollu tähän mennessä max 10 ppl paikalla.. Ihan oon 2 peliä päässy pelaa mutta oli aika helvetin hauskaa vaikka hävisinkii kummatkii matsit. Se prkleen lataa uusimmat kokoonpanot joka pelin alussa kusee pelin alkamisen kun aina vastustaja lähtee veks tai sitten peli bugaa jotenkii. Muutaman kerran on jo peli jäätynytkii eli ihan normi EA peliltä tunnustaa... toivottavasti EA apinat nyt ees korjais nuo bugit lähiaikoina.
Voisin tulla kokeilemaan miten toimii online. Lataako se kokoonpanot heti kun kirjautuu pelin kanssa onlineen? Ja siis onko kyseessä rosteri-päivitys vai onko nuo kokoonpanot vain nettipeliin?
 
Vastaus: NHL08 (ps3)

Mä oon ottanut sieltä "Quick ranked match" tjsp. ja pelannut useammankin pelin jo. Tosin sieltä saattaa tulla kovempiakin tekijöitä vastaan ja sitten meno onkin astetta kylmempää... :p
 
Vastaus: NHL08 (ps3)

Onkos kellään tullut mitään bugeja vastaan pahemmin? Olisi mukava pelata kausi loppuun jne. ;) Yleensä EA:n NHL:stä löytyy suht vähän pelin tappavia bugeja kun taas 2k sarjan pelejä enemmän pelanneena voin sanoa että Franchise freeze on liiankin tuttu. :p
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Pari kertaa kun peli päättynyt ja yrittää palata valikkoon niin peli menee totaallisesti jumiin...:mad:
 
Ylös Bottom