Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

simo h sanoi:
Jos olette jotain liigaa järjestämässä, niin ehdottaisin, ettei lähetä liikaa tuunaamaan(jos edes voi) niitä slidereita. Ihan perusasetuksilla on paras mennä. Tulee vaan riitaa niistä. Sitte kans tietyt pelipäivät olis hyvät, ettei tarvi kissojen ja koirien kanssa etsiä vastustajaansa. Ite olen ollu sen verran monessa liigassa pessillä ja nhl:llä, että tommonen vapaamuotone otteluiden järjestäminen ei loppuviimeeks toimi.

Joo mäki oon samoilla linjoilla... Ja mukana ollaan.
Ite oon ainaki rankkareissa tehny ihan nättejä maaleja. Se harhautus on ihan hyvä minkä Hirso teki viimekaudella...
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Saakohan muuten pelissä vaihdettua tuota kun molari ottaa limpun hanskaan niin sitä aikaa pidemmäksi (kuten 2K:n lätkissä) alkaa vaan potuttaa että kun kiekko on hanskassa nii melkeen heti tulee vihellys!
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Timppa78 sanoi:
Saakohan muuten pelissä vaihdettua tuota kun molari ottaa limpun hanskaan niin sitä aikaa pidemmäksi (kuten 2K:n lätkissä) alkaa vaan potuttaa että kun kiekko on hanskassa nii melkeen heti tulee vihellys!

Ainakin viimevuoden versiossa sai näin tehtyä, mutta se ei mielestäni vaikuta siihen, että sulkeeko molari kiekon hanskaansa vai jääkö se seisomaan jolloinka pystyt syöttämään paremmin.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Peliliikkeestä soitettiin juuri, NHL08 PS3:lle on saapunut joten tulehan hakemaan!!!!!!
Mahtava homma tätä on odotettu jo 3 kuukautta. Toivottavasti porukka saa omansa mahdollisimman pian.
Nyt hakemaan.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
Peliliikkeestä soitettiin juuri, NHL08 PS3:lle on saapunut joten tulehan hakemaan!!!!!!
Mahtava homma tätä on odotettu jo 3 kuukautta.
Itse haen pelin vasta huomenna, kun olen kipee. :(

EDIT: JM kato sun privaviestis!
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
Peliliikkeestä soitettiin juuri, NHL08 PS3:lle on saapunut joten tulehan hakemaan!
jos pelailultasi kerkeät, niin naputas jossain vaiheessa raporttia, tekoälystä ja pelistä muutenkin.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Jees tunnelmia vaan pelistä heti, niitä on kiva lukea. Varsinkin kun omaa kopiota ei ole vielä saapunut. Demossa Pro:lla tuo tekoäly oli ihan jees varsinkin kun CPU:t ottivat mittaa toisistaan. Pieniä nuupahduksia sattui välillä, taidan pelata sitä sitten All Star vaikeustasolla.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

On se nyt kumma.

Tähän ketjuun kommentteja vain pelistä.

Liikkeiden soitot ja kirjoitelma kuinka hain pelini peliliikkeestä X kulkuneuvolla Y kirjoitellaan tänne.

Uusimmat PS3-peliostokset

Se ketä noita asioita vielä tähän ketjuun kirjoittaa, pääsee välittömästi vuorokauden jäähylle.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

No niin, nyt on jo muutama matsi alla niin konetta vastaan kuin onlinessa.
Vaikustasoksi valitsin saman kuin demossa ja turpaan tuli eka matsissa 3-1:mad:
Asetuksia säätiin seuraavasti
Pelinopeus nolliin
Laukaisuvoima yhtä pykälää vailla nolla
Syötön nopeuksia laskin sekä taklausvoimaa pois.
Näiden säätöjen jälkeen pelistä tuli entistä mahtavampaa. Kone pelaa vaikeammilla tasoilla kerrassan huikeesti suoraan sanottuna ei ollut mitään mahdollisuuksia, hyvä niin.

Nettipelit.
3 matsia pelasin ja kaikki voitin niukasti 3-1,2-1,4-2 ja hyvin toimii. Vielä on vähän jengiä pelaamassa mutta eiköhän ne lisäänny.

Harjoitukset.
Nämä on todella mahtavasti toteutettu.Voit harjoitella laukomista,luistelua,ylivoimaa,alivoimaa jne.
esim. 1v0, 1v1, 1v2, 1v3, 2v4 jne.
Skill-stickiä on mahtava harjoitella juuri esim 1 vastaan 1 tilanteissa.

Omien kuvioiden luonti
Kerrassaan mahtavaa. Todella helppo luoda ja mahdollisuuksia on lukemattomia.
Ainut vaan että itse pelissä en tiedä miten " aktivoida " esim.oma ylivoimakuvio jonka olen tehnyt.
Koittakaahan saada pelit niin laitetaan pelit pystyyn.
It's in the game
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
Nettipelit.
3 matsia pelasin ja kaikki voitin niukasti 3-1,2-1,4-2 ja hyvin toimii. Vielä on vähän jengiä pelaamassa mutta eiköhän ne lisäänny.
Onko Onlinessa servulistat ja toimiiko kuulokemikrofooni?

Millään en malta odottaa, huomenna haen omani!
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Ainakin Onlinessa on eritasoa" huoneita" joihin pääsee kunhan vain taitotaso paranee eli aloittelijasta tähtipelaajiin. Yhtään suomalaista ei ole vielä ollut vaikka etsin saman kansalaisuuden perusteella.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
Ainakin Onlinessa on eritasoa" huoneita" joihin pääsee kunhan vain taitotaso paranee eli aloittelijasta tähtipelaajiin. Yhtään suomalaista ei ole vielä ollut vaikka etsin saman kansalaisuuden perusteella.
Toimiiko kuulokemikki?

PS. hyväksy se mun ystäväpyyntö JM
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Olisiko mahdollista saada sliderit JM? Vaikka privaviestillä tai sitten yleisesti tässä ketjussa? Pääsisi kokeilemaan. :) Hyvältä kuulostaa tuo tekoäly. Pitääkin harjoitella kunnolla nuo skill stick yms. kun kerta tarjotaan mahdollisuus. Näyttää siltä että NHL 08 on huikein kiekkopeli vuosiin... tai ainakin tänä vuonna.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
Omien kuvioiden luonti
Kerrassaan mahtavaa. Todella helppo luoda ja mahdollisuuksia on lukemattomia.
Ainut vaan että itse pelissä en tiedä miten " aktivoida " esim.oma ylivoimakuvio jonka olen tehnyt.

Aktivoituu automaattisesti kun pelaajat ovat tietyillä paikoilla. Ruudulla pitäisi näkyä joku ympyrä tms. kun on oikeassa paikassa ja kuvio lähtee pyörimään.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Kiitti vinkistä jakestyles:D

Opalle sen verran että kaikki valikot on suomeksi.

SLidereista sen verran että kokeilen ja hion koko ajan slidereita pelin aikana jotta ne parhaat löytyvät.Laitan sitten kunnon slideriviestin kunhan vain saan ne kohdalleen.Kannattaa kuitenkin laittaa pelinopeus nollaan tai yhtä pykälää vaille nolla,peli selkeytyy huomattavasti. Laukaisuvoima on tällä hetkellä yhtä vaille nolla joten ne EA:n kuuluisat rystylämärit on historiaa. Taklausvoimaa
kannattaa myös laskea jotta niitä hirveitä lonkkataklauksia ei tule jatkuvasti.

Kysymys tietäville Onlinesta
Eli onko mahdollista pelata esim kaverin kanssa koko kautta NHL:ää
Itse en ainakaan saanut kuin 11 ottelua maksimissaan ja joukkueiksi vain ne jotka olin kaverin kanssa valinneet.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
SLidereista sen verran että kokeilen ja hion koko ajan slidereita pelin aikana jotta ne parhaat löytyvät.Laitan sitten kunnon slideriviestin kunhan vain saan ne kohdalleen.Kannattaa kuitenkin laittaa pelinopeus nollaan tai yhtä pykälää vaille nolla,peli selkeytyy huomattavasti. Laukaisuvoima on tällä hetkellä yhtä vaille nolla joten ne EA:n kuuluisat rystylämärit on historiaa. Taklausvoimaa
kannattaa myös laskea jotta niitä hirveitä lonkkataklauksia ei tule jatkuvasti.

Kuulostaa lupaavalle. Demossa häiritsi myös se että selostus peittyi välillä yleisön pauhuun mutta tämähän on makuasia jonka saa korjattua sitten kokoversiossa. Eipä tuota suomenkielistä selostusta jää kaipaamaan kun on Gary ja Bill puikoissa. Ja muutenkin Mikan ja Jutin jutut vähän ontuivat. :p
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
SLidereista sen verran että kokeilen ja hion koko ajan slidereita pelin aikana jotta ne parhaat löytyvät.Laitan sitten kunnon slideriviestin kunhan vain saan ne kohdalleen.Kannattaa kuitenkin laittaa pelinopeus nollaan tai yhtä pykälää vaille nolla,peli selkeytyy huomattavasti. Laukaisuvoima on tällä hetkellä yhtä vaille nolla joten ne EA:n kuuluisat rystylämärit on historiaa. Taklausvoimaa
kannattaa myös laskea jotta niitä hirveitä lonkkataklauksia ei tule jatkuvasti.
.
Pelinopeus nollaan? En muista missä kohassa se on demossa mutta ajattelin että se on hyvä tai ehkä kokeilen nostaa yhellä. NHL:ssä vauhtia pitää olla kuitenkin. Ei tää mitää SM-liigaa ole.:)
Ja taklausvoimaa ajattelin myös nostaa ku se taklaus oli niin onnetonta demossa. Kyllä laidat pitää ryskyy
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Vähän aikaa testaillut tuota uutta änäriä ja kyllähän se ihan mukavalta vaikuttaa. Takana on vasta tosin 3 ottelua ja kaikki pro-vaikeustasolla. Valikoissa peli nykii ikävästi - esim. joukkueen logo ei kerkeä heti ruudulle kun joukkuetta valitsee. Kyllä tuon kestää, mutta häiritsee. Kun pelin mukaan pääsee, ei noita niin jaksa ajatella.

Itse en ole vielä hirveästi säätöjä tehnyt, mutta yhdessä SM-liiga matsissa kokeilin pelinopeuden tiputtamista yhteen, ja tästä pelituntuma ei minulla ainakaan hirveästi pitänyt. En tiedä johtuiko tuosta isommasta kaukalosta, mutta pelaajat jämähtivät jotenkin paikoilleen ja 5-5 -peli vaikutti enemmän ylivoimapelaamiselta.

Pitää vielä pelata ja hakea optimaalisia säätöjä; enimmäkseen tulen kyllä NHL-joukkueilla pelaamaan. Nyt kun alkaa pikkuhiljaa hahmottamaan tuota (minulle) uudehkoa ohjaustapaa, niin voi nostaa vaikeustasoakin...

Hyvä peli tämä on.
 
Ylös Bottom