Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Vinnie sanoi:
jos ei, niin järjestetään itte.. ja Nashville on varattu kans :p
Ja mä varaan Toronto Maple Leafs:n!!!


Nii, onko missään luettavissa suomenkielisiä valikoita?
Kun kiinnostaisi tietää esim, että saako siitä ne hidastukset pois?
Esim kun ottaa aikalisän ni ois kiva nähdä ku äijät kokoontuu kaukalonlaitaan ottamaan ohjeita vastaan...
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Colorado Avalance varattu.

Gamelifelle lähetin tänään postia ja vastasivat näin: että peliä on tulossa heille 20.9
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

opa95 sanoi:
Gamelifelle lähetin tänään postia ja vastasivat näin: että peliä on tulossa heille 20.9

Nyt riittää, enkö jo tästä sanonut! Ja edelleen väärä ketju!


Ja tässä ketjussa ei varailla joukkueita mihinkään online peliin. Jos varailette, niin tehdää oma ketju online osioon. Vaikka en näe tarvetta varailla, koska jos online turnauksia pelaillaan niin tasapuolisuuden nimissä joukkueet kannattaa arpoa.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Palatakseni itse aiheeseen eli peliin, mielestäni demon pelinopeus oli vähän liian nopea. Tätä saa toki säädettyä. Muutenkin jos joku värkkää hyvät Sim sliderit niin ne voisi sitten jakaa tässä ketjussa. Mutta eipä mennä asioiden edellä, jäitä hattuun ja odotellaan rauhassa että peli ilmestyy. :)
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Ilmeisesti peli on suomenkielinen.

NHL08

Tuosta linkistä viimeinen lause. Selostuksen kuitenkin vaihdan itse englanniksi jos se nyt suomeksi on edes. Valikot kelpaa suomeksikin.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

opa95 sanoi:
Et, tai minä en ole nähnyt

Jatkossa opa95 jokaisen pelin ilmestymispäivää hehkutat/kerrot/ilakoit täällä:

PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt

Sanoin tuosta jo tässä ketjussa, että tämänkin pelin julkaisupäivästä ei keskustella tässä ketjussa, vaan tuolla. Täällä keskustellaan itse pelistä, ei siitä enään koska tulee myyntiin. Sen jokainen osaa itse tarkistaa täältä http://www.konsolifin.net/julkaisulista.php?site=ps2 ja jos julkaisupäivästä pitää keskutella, niin se hoidetaan edellisen linkin keskustelussa.

Jos vielä julkaisupäivän tänne kirjoitat, tai kerrot milloin peli tulossa tai ihan mitä vaan liittyen julkaisupäivään niin bännin sinut välittömästi pelin julkaisupäivään asti.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

XShava sanoi:
Jatkossa opa95 jokaisen pelin ilmestymispäivää hehkutat/kerrot/ilakoit täällä:

PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt

Sanoin tuosta jo tässä ketjussa, että tämänkin pelin julkaisupäivästä ei keskustella tässä ketjussa, vaan tuolla.

Jos vielä julkaisupäivän tänne kirjoitat, niin bännin sinut välittömästi pelin julkaisupäivään asti.
Okei :) Mielestäni tuo pelinopeus on juuri sopiva, ei yhtään liian hidas eikä hopea
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

opa95 sanoi:
Miten tuolla Still Stickillä saa säädeltyä vedon korkeutta?

Ei sitä vedon korkeutta tai suuntaa Skill Stickillä säädetä vaan toisella tatilla.
Paska. Demo laittoi samanlaiseen koukkuun kuin NHL 07 XO:lla, joten pakkohan se oli laittaa tilaukseen. Sponsoreita tarvittaisiin kohta :cool:

Edit: Hiiiiiiidaaaass..
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Tässä olisi pojille mallia miten maali tehdään:D
Juu tiedetään, kuvanlaatu on luvattoman heikko, mut parempi ku ei mitään. Videossa näkyy jopa miten tatteja on heiluteltu...
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Underi sanoi:
Tässä olisi pojille mallia miten maali tehdään:D
Juu tiedetään, kuvanlaatu on luvattoman heikko, mut parempi ku ei mitään. Videossa näkyy jopa miten tatteja on heiluteltu...
Kieltämättä aika upee.:D Tota tattien heilautusta ei näe kovin hyvin
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

opa95 sanoi:
Pystyykö muuten Sm- Liiga joukkueilla pelaamaan onlinessa?

Ainakin olin näkevinäni, että joku pelasi friend listilläni jo verkossa SM-liigan joukkueilla matsia.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Hei onkos porukalla tietoa, että onko EB:ltä ostetussa PS3:n NHL 08:ssa SM-Liigaa mukana, kun EA:han ei lähetä Suomen EB:ille suomalaisia kuoria?? Onko niissä sitten Elitserien vai onko pelkät kuoret ruotsalaiset?? Ilmeisesti käytäntö ei oo muuttunut, joten jos jollain on edellisiä NHL-versioita EB:ltä ostettuna, niin niistä varmaan näkee??
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Underi sanoi:
Tässä olisi pojille mallia miten maali tehdään:D
Juu tiedetään, kuvanlaatu on luvattoman heikko, mut parempi ku ei mitään. Videossa näkyy jopa miten tatteja on heiluteltu...

Aika perus one-timer maali. Onhan siinä nyt mukana tuo ihan hieno pakin kierto ennen syöttöä.

Zamppa86 sanoi:
Hei onkos porukalla tietoa, että onko EB:ltä ostetussa PS3:n NHL 08:ssa SM-Liigaa mukana, kun EA:han ei lähetä Suomen EB:ille suomalaisia kuoria?? Onko niissä sitten Elitserien vai onko pelkät kuoret ruotsalaiset?? Ilmeisesti käytäntö ei oo muuttunut, joten jos jollain on edellisiä NHL-versioita EB:ltä ostettuna, niin niistä varmaan näkee??

Eiköhän se sama versio ole kaikkialla (ainakin scandinaviassa) ja vain kuoret vaihtuu.

Mitä tulee liigaan niin saa nähä uskaltaako sitä osallistua. Ei oikein löydy luottoa omiin taitoihin vaikkakin aikanaan (2001) olinkin kolmas silloisen NHL:n SM-kisoissa.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Jos olette jotain liigaa järjestämässä, niin ehdottaisin, ettei lähetä liikaa tuunaamaan(jos edes voi) niitä slidereita. Ihan perusasetuksilla on paras mennä. Tulee vaan riitaa niistä. Sitte kans tietyt pelipäivät olis hyvät, ettei tarvi kissojen ja koirien kanssa etsiä vastustajaansa. Ite olen ollu sen verran monessa liigassa pessillä ja nhl:llä, että tommonen vapaamuotone otteluiden järjestäminen ei loppuviimeeks toimi.

Mutta joo. Mukana ollaan. Oli säännöt mitkä tahansa. Nää oli vain ehdotuksia. Ei tarvi sanoa pahasti, jos ei tykkää.


PS. Jonkun mielestä rannarit on rumia, kun ne vaan nytkähtää mailasta. Pienenä vinkkinä, että yleensä rannareissa kannattaa vähän kiskoa mailaa sivummalle. Eikä yrittää mitään tuikkausta. Jos niistä nättejä haluaa. Tuntuu olevan vähän enemmän nopeuttakin rannareissa kun ottaa vähän sivusta, eikä vaan tuikkaa. Ei niitä tuikkauksia edes rannariksi voi kutsua.
 
Ylös Bottom